Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm az infót. Esetleg tudsz ilyen bontót mondani nekem ahol esetleg sikerrel járhatnék?
Szia!
A gyári trafókat az alábbi típusokba is használták, a teljesség igénye nélkül:
FZR600R 94' -95'
XJR 1200 96-98
XJR 1300; 1300 SP 99'
Természetesen bármelyik 600-as Diviből ill. 600N-ből is ki lehet bontani, ha akad a bontókban a felsorolt típusokból.
Sziasztok! Gyújtótrafót keresek a 94-es Divimhez. Ha lenne valakinek elfekvőben, akkor ne tartsa magában, de nekem az is nagy segítség lenne ha esetleg meg tudná valaki
mondani hogy melyik motoré lenne még jó hozzá. Köszönöm előre is.
Üdv mindenkinek!! Keresek 97-es Divihez szép állapotú plexit. Ha valaki tud kérem közölje.
Ha már ilyen szépre lefestetted, ne is koszold össze! Annyira még nincs tavasz. Szombaton csak egy Hayabusást láttam az utakon, de ugye egy mocis nem csinál még nyarat. Pedig Esztergom az egyik legjobb jelzője a jó időnek, mert amint kijön a melegebb és napsütés, a körforgalomtól Dobogókő, illetve a Párkányba átvezető úton máris hallani a gyorsításokat. :-) De eddig még semmi. :-(
Szevasztok ! Nálam elég későn de kibújt a "medve" a barlangjából . Az árnyékát meglátta ugyan , de nem ijedt meg tőle . Sőt !
De a 8 fok és néha szemerkélő eső nem vitt rá arra hogy összekoszítsam .
Hali Pali ! meg van még a moci? első sárvédőt meg a tükörpárt szeretném ha itthon vagy márc.5.-én akár el is hoznám,vagy ha jössz fehérvár fele egyeztethetünk ha 16 -ért ideadod.köszi
xj 600 első sárvédőt keresek.
Szia!
Eladó a motorom
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s_4br-11127837
Ha tanító motor lesz, akkor úgyis lesznek rajta esztétikai hibák. :-)
Én is kisDivin tanultam 4 éve. Teljesen jó a rutinra és városi tanulásra is. 200 kiló és nem akkora az ereje, hogy nagyon ki akarjon ugrani az ember kezéből, amikor még ezt sem tudja, hogy melyik a jobb keze. Én speciel magasabb vagyok, de a kolléganőmmel együtt tanultunk és ő sem a hórihorgas termetéről híres, viszont az xj600-ról nagyon jól leért a lába. Csak amikor mi tanultunk, akkor még ezzel nem lehetett vizsgázni, mert éppen nem érte el a 600cm3-t. Az egyetlen "hátrányát" a vizsgamotornak abban láttam, hogy nem volt még egy kis darab plexi sem elöl, így 90-nél nagyon kellett kapaszkodni, hogy ne horpasszon be a menetszél. De azt beláttam, hogy oktató motoron nem egészséges az idom. :-P
A karbiszinkron valóban segíthet az egyenetlen alapjáraton. Egy szervizelés után nekem is dadogott és ha nem volt teljesen felmelegedve és hirtelen nyomtam vissza a szivatót, akkor le is fulladt. De egy hozzábbértő szaki beállította és azóta jobb. Ráadásul fél literrel kevesebb is megy le a torkán. Szóval akkor úgy megtetszett a típus, hogy olyat vettem, csak 900-ban. :-D
Nagyon nézd meg az olajszintet és hogy benzines e az olaj.abból látod befolynak e a karbik.
Köszönöm, közben megnéztem egyet. Hidegen az alapjárat egyenetlen, de melegen sem tökéletes, de ekkor már nem vészes. Az eladó szerint a karburátorokat kell beállítani, tisztítani. A gumik szőrösek, 100%-osak, de 2012-es gyártásúak (ez nem tudom mekkora probléma?). A lánc határeset, a fogak a lánckeréken még épp nem élesek, kb 4mm a lánckeréken a nyúlás hátrafelé. Ezekkel foglalkozni kell, de amúgy a motor egyben van, esztétikailag nincs vele gond, olajfolyást nem láttam. A fenti hibák javítása mennyibe kerülhet?
A tipushibákról sajnos nem tudok sokat, az enyémen még nem romlott el semmi. De ha visszaolvasod a topicot, biztos találsz leírást arról, hogy mire figyelj vásárláskor. Én 40 évesen első motorként vettem, pont amiatt, amiért te is ezt nézted ki. Ezzel tanultam motorozni, jártam tanfolyamra. Rutinpályát probléma nélkül meg lehet vele oldani. Szerintem nagyon kezes kis jószág. Első nagymotornak tökéletes.
Sziasztok!
Gépjárművezetői szakoktatói tanfolyamra jelentkeztem és szükségem lenne egy motorra körülbelül fél, egy évre (esetleg ha nagyon megteszik a motorozás akkor hosszabb távra is). A tanfolyamhoz meg kel tanulnom motorozni, a jogosítványt 30 éve szereztem, azóta gyakorlatilag nem ültem motoron. Követelmény minimum 595ccm és a 40Kw, ennél kisebb motorral nem lehet vizsgázni. Erre a típusra esett a választásom, mert viszonylag egyszerű szerkezet, jó áron hozzá lehet jutni és egy év múlva kis veszteséggel is eladható lesz. A hétvégén megnézek néhány példányt. Alkalmas ez a motor rutinpályás gyakorláshoz? Melyek a típushibák, amelyre figyelni kell? 174cm vagyok, a testalkatomhoz mennyire megfelelő választás ez a motor? A válaszokat előre is köszönöm!
Köszönöm a választ, holnap alaposan átnézem. A teljesítmény nem lényeg, mert a feleségemnek lenne a motor, de jó tanácsokat szívesen fogadok.
Szia!
Mindenre érdemes figyelned :-) Csak ötletelés szerűen:
- féktárcsák, fékbetétek, állapota,
- lánc nyűlás, lánckerék kopottsága,
- gumik állapota, rendellenes kopása,
- teleszkópszáraknál olajfolyás, kormánycsapágy állapota,
- füstölés,
- rozsdásodás (pl.: kipuffancsoknál, tank belsejében )
- stb....stb...
A "kisdiviket" két helyen fojtották le, Egyrészt a levegő torkot szűkítették, másrészt a fúvókák méretét csökkentették, és esetenként eltérő súbertűt használtak. A teljesítmény ezen az egyszerű fojtás miatt aránylag egyszerűen "visszanyerhető", de átlagos használat mellett ezt a teljesítmény is elég lehet.
Üdv Mindenkinek! Tanácsot kérek arról, hogy mire érdemes figyelni xj600s (93) vásárlásakor,illetve az 50 lovas változat(német piac)mennyiben másabb mint a normál? A segítséget köszönöm.
Sziasztok! Köszönöm a választ! Természetesen nem én fogom cserélni a láncot. A szerelővel beszéltem róla korábban, ő mondta hogy ha más probléma nincsen akkor idő és költséghatékonyabb ha nem kell jobban szétszedni a blokkot. Nézegetem az árakat március első hétvégéjén nyílt hétvége lesz Tatabányán a Pink Motors-nál. Szerintem megnézem ott is hátha lesz akcióban. Szép hétvégét mindenkinek!
Én MOTUL FORK OIL EXPERT 15W olajat használtam, egy kicsit javított a futómű lágyságán, bár az igazi megoldás a rugócsere lett volna.
Természetesen lehet kapni szerelhető (nem végtelenített) vezérműláncot (pl.: Morse), de valamire való kereskedés csak szerelőnek ad el ilyent (a vezérműlánc patentolása az a művelet, amit nem illik "két-kalapács-segédletével" gányolgatni, illik ehhez spec szerszámot használni)
Sziasztok! Érdeklődöm hogy ti 98-as 600-as Divibe milyen villa olajat ajánlanátok? Lassan cserés lesz a vezérműlánc is. Másik kérdésem az lenne hogy ehhez a típushoz még létezik olyan lánc ami gyárilag nincs végtelenítve? Ha igen hol lehetne ilyet beszerezni? Előre is kösz a válaszokat! Szép napot mindenkinek!
A Xadoval nincs tapasztalatom, viszont tavaly Motul 7100 volt a motorban és nekem bejött. Bár csak 3500 km-t mentem vele, de nem fogyott belőle szinte semmi, egyszer sem kellett rátölteni és a váltó is szépen működött, sokkal szebben, mint előtte, mikor megvettem. Idén is ezt fogom bele tenni. Persze azt nem tudom, hogy az előző tulaja milyen olajat rakott bele.
Vagy xado vagy motul 7100 as olaj közt gondolkodok.
Szevasztok.Ha valakit érdekelne van egy divi-600-hoz egytárcsás komplett eleje eladó. A telók nemrég lettek felújítva új szimering,friss olaj, és új 6mm-es féktárcsa és brembo betétek.
tel.:0630-984-52-61
Kérlek ezen a számon érdeklődjetek.
Köszönöm
Még nem használtam, sajnos legutóbb épp olajcsere után hallottam róla. A következő viszont Xado lesz. Tasi mester nagyon dicsérte egy xj600 szétbontásakor, amit ezzel használtak. Szerinte kiváló.
Használt már valaki ilyen olajat divibe?http://xado.hu/pdf/10W60_4TMA.pdf