Az már év közben kiderült, hogy az F 450 GS-sel, az R 1300 R-rel, RT-vel és a már tesztelt R 1300 RS-sel bővül a bajorok kínálata, ám arra egészen november végéig kellett várni, hogy kiderüljön: mi változik a jelenleg is elérhető modelleken? A típusokat látva összességében elmondható, hogy főként a fényezésen és a motorok megjelenésén módosítottak, ugyanakkor hasznos felszerelésekkel gazdagodtak a jól ismert vasak és bővült az extralista is.
Így újultak meg a BMW jól ismert motorjai
A bemutatón kiderült, hogy a piacvezető R 1300 GS Style Trophy kivitele új, kék-fehér fényezést visel, míg az R 1300 GS Adventure-höz két új felszereltségi szint lesz elérhető – egy a túrázóknak, egy pedig az endurósoknak.
Új külsőt kap a legendás S 1000 XR is, és bár a német márkától szokatlan ez az árnyalat, meglepően jól áll a gépnek a korábbi Gravity Blue metallic helyett érkező Sage Green fényezés, amivel 2026-tól lesz elérhető a bajor sornégyes:
Az F 900 GS szintén új fényezéssel büszkélkedhet (Snapper Rocks Blue a korábbi Sao Paulo Yellow helyett), míg a C 400 GT robogó – melyről itt olvashatsz tesztet – aranyszínű felnikkel és Blue Ridge Mountain színnel vált még látványosabbá.
Mint a leírásból kiderült, az említett módosítások elsősorban a gépek megjelenését és felszereltségi szintjét érintik, miközben a technika változatlan marad, hiszen jórészt nemrég bemutatott, műszakilag naprakész modellekről van szó.