Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ez ugyanolyan, mint az ingatlanközvetítő. Az emberek 95%-nak valójában semmi szüksége sincs rá. Csak gondolom a köztudat kedveli a (khm...) "szakértőket", mert így "biztonságosabbnak" érzi az üzletet.
Köszi az infót! Jól hangzik a gép, de még agyalok
Ilyen a világ
Valahogy az emberk ugy gondolják, tudat alatt, ha nem tudnak semmit a motorról és kereskedőtől veszik,akkor olyan mintha uj lenne, vagy legalább is nem lenne múltja
Igazából nem volt még csereérett egyik sem, ill. úgy volt, h megtartom a motort. Csak a műszaki miatt cseréltem, de még nem kellett volna. A lecserélt első gumi még megvan, pár km-t még elmenne, ha kell valakinek.
Anno az enyémet hónapokig hirdettem 750-ért, senkit nem érdekelt a motor. Végül 700-ért beszámolták a DL-be, majd a kereskedő majdnem percek alatt eladta 820-ért. Ilyen a világ. Sokan ellenségük a saját pénzüknek.
Az első gumi kb dupla annyit bír mint a hátsó , akkor hogy kophatott el az első ?
A kereskedő tutti akar 1 százast keresni rajta
A veszprémi Nívónál vette az előző tulajdonosa. 1000 és 6000 km-es szerviz is ott volt (szervizkönyves). Hatezer-párszáz km-rel vettem, törésmentes, gyári állapotban, gyári gumikkal, stb. A kipufogócsonkon még a gyári festék van. Kb. 9 ezret mentem vele, hibamentesen. Karcolásmentes állapotú, hibája nincs. A 12 ezres szervizt otthon végeztem (erről korábbi fórumbejegyzés is van, illetve a Carmonak odaadtam a számlákat). Repsol olaj, Hiflo szűrők vannak most benne. Az első gumit csak azért cseréltem le, mert aktuális lett a műszaki. Heidenau van rajta elöl, hátul a gyári Bridgestone (még használható). Az akksija is még gyári, az egy kicsit már gyengélkedett.
A műszakit már a kereskedő intézte, de én fizettem. Így azzal sincs gond.
A doboztartó konzolt Szfváron csináltattam rá. A készítője igényes munkát végzett. A Puig plexit én raktam a motorra (sok haszna nem érezhető, viszont a bogarakat felfogja).
A DL-t, amit vettem, most helyezték forgalomba, de 2009-es "beragadt" darab volt. Annak az árába számították be 750-ért. Előtte 850 körül hirdettem kb. 3 hónapig, két érdeklődő volt összesen.
Rejtett hibája nincs, valóban megkímélt állapotú. Nem a szalonnak akarom a reklámot csinálni, mert nem érdekem. A beszámítási árat sztem konkrétan ne említsd nekik, viszont ennek tudatában biztos alkuképes.
A GS be durván 3 liter olaj van. Ha fél liter hiányzott akkor szerintem nem maga az olajmennyiség okozta a gondot.

A haveromnak egyszer 3.5 liter helyett 1,5-2 lier volt a gépbe, neki ez arra volt elég, hogy az egyik hidegindítás után az utca végén elkezdett kalapálni és game over mind a 4 hajtókarnak. Nem nézte a szintet pedig Z Kawáéknál kémlelőablak van 1976 óta. Szal neki kibírt ennyit és az is egy léghűtéses mindenhol túlméretezett ősvas és fél liter olaj nem lehet gáz. Ja az olajnyomásjelző neki se jelzett, az semmire se való ezek szerint...nekem egyedül az xjr-ben volt 'szintjelző' (pirosan fény ha minimumon van az olajszint)

Kíváncsi vagyok mi ment el, ha a főtengely meghalt és az olajpumpa jó volt akkor a torkán nyomnám le annak az olajat aki megpancsolta. De remélem valami kissebb hiba lesz ami mégis zajos..
Mesélsz kicsit a gs-ről? Első tulaj voltál? Törve volt? Mennyiért vették be? Engem lehet h érdekelne. Persze csak ha tényleg szép és megkímélt
Egyszer eladtam egy drágább makettet, az egyik érdeklődő pedig az árának kétharmadára használt felfújható gumicsónakot akart adni cserébe.
Najó, ez nem ugyanaz, mint a motor - robogó összefüggés, csak vicces volt.
értem.
bár az, hogy a robogódat nem akarta beszámítani nem egyenlő azzal, hogy nem akarja eladni a motort.
szerintem
Lehet, hogy rosszul értelmezem!? GS-t akarsz venni 750 körül?
A Carmonál van az enyém: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500-4518752
A DL-be számították be egy hónapja. Így nem bizományban van náluk. Friss rajta a műszaki, új az első gumi, és nagyon megkímélt állapotú, valós kilométerrel (nem tekergették vissza). Úgy nézem a hirdetésben, hogy robogót beszámítanak. Ha érdekel, próbálj meg alkudni náluk. Velem korrektek voltak.

Ha esetleg félreértettem, sorry.
Pici alku meg egy csere robogó ami 2 éves,a többi kp de katagórikus nem volt a válasz.De ebben a kategóriában magánszemélytől még nyolcat hívtam fel,és mindenki elutasított.Javarésze mind eladó még.Nem hiszem hogy mindenki kp ért eltudja adni a portékáját.Végül kereskedőnél találtam megoldást úgy gondolom minkettőnk megelégedésére.
Vezérműlánc esetleg?
Bár az nem úgy csattog,de hátha!
Biztos hogy nem a lánc, mert álló helyben is jelentkezik a dolog.
Holnap megy a szerelőhöz de majd csak jövő héten tudják szétszedni, majd megírom hogy mi lett, addig is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Az AKMT-s matrica azonban ép a hátsó sárvédőn!
Másodjára is összetörve láttam a régi GS-em. 12.000 kilométerrel ezelőtt adtam el, másfél éve... nincs szerencséje az új gazdának. Kétszer "egymás után"...
A pacika épül-szépül, a srác is jól van állítólag. Furcsa volt megint így látni a moccot...
Okooooos Maci!
Ezzel is egyet értettem korábban.
Felesleges itt lottózni, úgysem lesz meg az 5-ös(lottó). Nézze meg egy hozzá értő szerelő, lehet nincs is akkora baj.
Éppen ezt írtam. Fél liter olajból is lehet "normális" nyomást csinálni, amit a lámpa nem jelez be... DE... az igencsak kevéske kenőanyag. Maradjunk annyiban, hogy a mindkettő fontos (nyomás, mennyiség). Éppen ezért írtam, hogy a lámpa csak az egyik feléről ad tájékoztatást.
A két henger között a karburátorok felől van egy fedél, két csavarral. A fedelet levéve kihúzható az automata feszítő. A rugónál szokott prücök lenni, esetleg az egyik ricniben elakad a cucc. Én egyszer szedtem ki 23.000 kilométer alatt. Ha figyelsz a tömítésekre, akkor otthon is ellenőrizhető. Szuszakolással együtt egy óra alatt megvan.

(féktisztítóval "szétfújtam", majd száradás után megmártottam motorolajban, és visszatettem... ennyi)
Az automata feszítőt, hogyan takarítod?
A lámpa csak nyomást jelez, ez igaz, de a motornak is csak olajnyomás kell a kenéshez. Pontosabban az olajnyomásból eredő keringés. És nem a szint a fontos... Hanem a nyomás.
Még egy dologra legyen figyelmed a diagnosztikánál! A vezérműlánc automata feszítője néha nem akar átugrani egyik ricniről a másikra. Egy takarítás és rendben is van. Ez is tud szólni rendesen.

A "csapágyas lett"-et kizárnám... akkor azzal nem sokáig közlekedsz teljesítménycsökkenés nélkül...