Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja poén volt gyongy sry ha felkaptad a vizet de ez kellet, ja de ezeket a tényeket tartom azokkal szembem akiknek 40 lovas a DTjük sok sikert minnyá jön a tavaaasz (véglegesen) remélem legalábbis xD
A lóerőkkel sokan szeretnek dobálózni, holott ha fékpadra kerülne a motor, lefagyna a széles mosoj az arcokról a csalódástól. Nem minden a lóerő, ahogy írtad is! Egy jó futómű, többet ér egy szénné tuningolt motornál!
Egyébként nemtudom miért kaptátok be így az ideget, hiszen Lacival csak hülyéskedtünk! Vicc volt!
Oké, ha kezelésbe akartok venni, akkor jöhetnek a racing DT-k!
Te idióta!
Látom hogy fikarcnyit sem értesz ehhez a témához... na mind1
én is szerettem a 80ast....pedig nem volt még 20lovas se
Hello!
Valakinek nincsen eladó gyári kipufogó végdobja?
ésa két litert is cska a jozsi bá fogyasztja a détén a házipáleszböl (amugy meg én is ittvoltam és ÉRTETTEM, de ettöl még ugyanugy détés voltam és szeretem, nem is vennék mást az 50/80 kategoriában :))
Hali
Lenne egy kérdésem,van egy Yamaha Dt melynek nem tudom mi a baja,még nem az enyém,csak érdekelne mire számithatok.ez egy 1991-es 125ös powerszelepes a tünetei a következöek.: üresben lehet tolni,de a berugo karmegsem mozdul sebeséget lehet kapcsolni de ha behuzom a kuplungot akorsem mozdul a kerék,én inkább kuplung problémára gondolok mert szerintem ha a váltojával lenne valami,akármi eltört egy fogaskerék vagy szétugrot vagybármi más akor nem lehetne kapcsolgatni és üresbensem gurulna,azt még nem probáltam hogyha behuzom a kuplungot elfordule a berugokar...szerintetek mi lehet?
válaszokat elörre is köszönöm
én nem, szerintem szomoru volt az egész
amugymeg azok közül akik komolyan vették, miért akartak midig egyenesbe gyorsabbak lenni?
az egész vicceskedés arra ment ki szerintem, hogy sokan arra verik magukat hogy 32loerős meg 40loerős a dt-jük....marhára mind1, ha egymásnak eresztesz két 125ös endurot, az fog dönteni, hogy ki ül rajta (ezt csak azért írtam le, mert láttam párran komolyan vették a dolgot)

és különben is miről beszélünk, mikor a dt a legerősebb, üresbe emeli az elejét, kéccázat megy és 2litert fogyaszt?
nagyon elvittük magunkat....
de voltunk vagy 5en aki szanszét röhögte magát
énis megértettem csak idegesített......
ha nem vettétek volna észre csak poénkodás volt az egész és voltak közte dt-sek is akik megértették..
még mindig eladó a motorom!akit érdekel írjon!
nah srácok hogy vége a szitkozódásnak énis vettem az erőt és megnéztem a DT-m csak a bronzpersely kopott el a berugókarná kezdek megnyugodni holnap meek esztergályosohz:P
Ennyi ökörséget! LOL
Szerintem mindenki azt becsülje ami van!
És ez dt forum!
Ha jol tudom!
Havernak volt CRM-je de nem bírta a strapát ! Eggyütt csapattuk annó.
RX-meg aprilia! És Apriliat már szereltem! Nekem sose kéne!
Erős de ha egyszer jön a gond! Akkor csőstül.
nincs gond, de legközelebb ne a dt fórumba szidjátok.
nade fiúk
nem veszitek a lapot...
http://www.motormatricak.hu/
Aki tudna Yamaha DT matricáát ( DT felirat ) az szóljon ! megköszönöm !
elismerem hogy laza állagú a terep de azért 3asba neki indulni? kellene oda a 7.!
állítalólag aztis mondták h 5 méteres a faszom meg aztis h kinyomom a 500 kg-t.....remélem elhiszed
azért azt nem mondanám h hibásak :D (de nekem nincs bajom a DTvel, jo gépek most nem tudom miért fikázzák öket még, strapabiroak meg minden, nem hardeednurok, utcára valoak, csak gondolom valaki arcoskodott...)
de nagy az arcod kicsi csira csak kezelésbe ne vegyék egy páran innen a forumrol