Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lécci mondjatok már javaslatokat hogy milyen lánckerekeket meg láncot vegyek.... a gyári áttételre gondoltam...
nekem 35be belefért a generál
új csapágyak, szimeringek, fúrás, új dugó
az összes csavar kicserélve inbuszra, benzin-vízcsőcsere
kuplung még bírja lánc is elmegy még
holnap rakom össze remélem sikeresen
nem tud vki vmi egyszerű programot amivel tudok vidit vagdosni + stb....
nagyon
előbb válaszoltam egy másik topicba ahova írtál!
Srácok A1 jogsim van, motor 11kw fölötti nagyon harapnak a rendőrök?
Hát akkor valószínű! Mikor hideg a motor még annyira nem tágulnak ki a dolgok, akkor jobb a sűrítés meg a levegő is hidegebb a hengerben! Hát figyu a generál sok mindentől függ! Sztem szedd szét vagy ha nem tudod akkor vidd szerelőhöz! Hát a motor állapotát nézve sztem legjobb megfognia két oldaldeknit és kirázni mindent belőle aztán válogatsz ez jó ez nem jó ez jó... és ami nem jó az új! Nekifutásnak tuti tömítésszett olaj dugó gyűrű sztem lehet hengerfúrás is ha nagyon karcos már! Hát meg tudod ha szét van szedve akkor drül ki, h milyen a főtengely a kuplung (még ha nem is érzel semmit) a blokkban a csapágyak...! Én azt mondom, h min 15-től sztem nagyon max ilyen 45-50-be megállna, de akkor sztem minden lenne cserélve!
Azt a körfémlapot lenyomod ott 1zéger kiveszed és kijön a körfémlap.
Ha mondjuk már meleg a motor és leállitom akkor kézzel simán beinditom. Akkor generálozni kéne ? meg veszek rá egy normális hátsó gumit akkor kb mennyit fog menni ?A generál az mennyibe lenne,van? elvileg a külső az nem számit ha a motor erős akkor megy . Festő ismerős van az majd lefújja faszára énmeg lemosom gőzborotvával.Még kell rá szereznem azokat az oldal müanyag idomokat azt akkor valahogy kifog nézni.
Köszömöm a segitséget a telo olaj utántöltésében.. ! Van a villa szár tetején 1 müanyag kupak azt leszedtem de ott csak egy kör alaku fém lap van amit nem lehet leszedni :-( ! De majd megprobálom a leeresztö csavarnál. Köszi!
Hát ez tényleg jó szakadt! Bocs! Hát sztem nincs az a gumi emi ennyit visszafogna rajta, mert hiába vastag, de nem akkora felületen érintkezik a talalyal! Sztem már lehet ráfér egy generál! Kezd ott, h lenyomod lassan lábbal vagy kézzel a berúgókart, ha könnyen megy és engedi akkor már bizti kopott!
Nemértem a dt 80 asom csak 60 at megy 6 osban. Mi a fene lehet vele gyürüzni kéne ? amugy bitang vastag rajta a hátsó gumi vastagabb mint egy 400 as drz-n. Kb mennyit foghat vissza a hátsó gumi a teljesitményéböl ? segitsetek mert rendbe akkarom rakni mert halottam hogy valakinek a 100 at is visszi.

Elég lelakot állapotban vande legalább ingyen volt. Bátyám aztmondta aggyam el és potoljak egy régebbi gyári crossra .Nem akkarom eladni mert lehet hogy alapból kapot majd egy crosst és nem hátrány ha az embernek 2 mocija van.
és a rendőrnek mit mondjak? nagyon megnőtt az 50es dt tavaly óta? XD
kiakaldi vegyél 200 as dt-t azt megvan oldva a tuninghenger használtmotoron votl fent eggy
sziasztok!
1 kérdés!
magyar országon hol lehet kapni tuninghengert 93mas dt 125r-hez?
pl 150est vagy 175öst
előre is köszi

http://youtube.com/watch?v=4Y4...
       

http://youtube.com/watch?v=e5J...
jajaááám
Ez de ismerős..az ilyen bowden kiakadásos dologgal már én is annyiszor megszívtam..
A lényeg,hogy most jó a gép,akkor csak az alapjárati fúvóka volt a eltömődve.
de jól ki is baszott velem a kis geci mert amikor összeraktam először amikor beindult izomból 8ezerig forgott...nemtudtam először h mivan...aztán szétszedtem, újra összeraktam és ugyanez
de rájöttem h mivolt
a súbertűt ami mozgatja bovden az bevolt akadva és húzta folyamatosan
háát igazából ma leszedtem a karbit és szétszedtem de vki már "belekókányolt" abba sztem mert kicsit furán nézett...na mind1!kipucoltam tárcsatisztítóval is meg kompresszorral kifujattam de amikor visszatettem kb félórán keresztül rugdaltam de nem indult...aztán kapott az alapjárat csavar helyén 1 kis tárcsatisztítót is mer az kurvajól és aztán beisndult!
de az alapjáratcsavaron hiába állítok most is nem csinál semmit!de a lényeg az h most VAN ALAPJÁRAT!
tomaschik :) amúgy a Bontóba is elírták a nevem mikor küldték postán a cuccot
Gratcsi tomashick!
Milu mi a helyzet a vadmalaccal?Megoldódott már a problémád?
üdv. kész lett a DT-m ma hoztam haza a szerelőtől de szerintem megérte 3hetet várni eszméletlen jó volt most motorozni meg a motor is jó volt:)
ha jól tudom DT-be 467ccm olajat kell tenni oldalanként az első teloba!
Nem építi át, csak egy csarnokot épít mellé. Hoyg poros e, azt nem tudom, mert idén még nem voltam, mivel még mindíg nincs a ksznek még a közelében sem a motorom. A tavalyival voltam egyszer brezován, de egyelőre idén ennyit mentem pályán sajna.
http://www.swgokart.hu/index.p...
az olajat a telo tetején szokták betölteni 2,4 dl kell bele de sztem ha máshol is bele tudod varázsolni úgy is jo