Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

31-40et irt szikra vezér,vagyis skyro csak hogy lássa, hogy valaki odafigyel arra amit ir
szóval 3 motor után általánosítani kell...sztem az öszes motor akkor 1 gagyi szar dobjuk is ki.... hihetetlen h az emberi butaság meddig fajul... ha foglalkozol a motoroddal, nem csak ráülsz és húzod a gázt ameddig lehet, addig nemfog ezsem cserben hagyni....nemtudom, akiket én ismerek azok vigyáznak a motorjukra és nincs semmi bajuk mennek mint a veszedelem

te független vagy valamennyire
mi a véleményed a moccomról?
TS-X
TS-R nem mindegy
Érted Skyro a 35- 40 lovat sem olyan írta oda aki ért a motorokhoz! Csomó 90 előtti Cr-nél látom odaírva, h 40..1..2 ló jó hogy ha 35....
Azért mert ROTAX blokk van bennük. Mármint a régibe. Újakat nem ismerem...
Nem angy szereléseket érts ezen blokkbanyulást stb hanem aproságokat...
Hiedelmekkel ellentétben a dobcsere teljesítménybe nem sűrűn változtat semmit. A rezó a lényeg!
ahany dt, annyi féle....
Full gyári 34-es karbi és 160henger gyári kipuf!
Nincs baja, jelenleg Rendszámos endurot keresgélek, nemsok sikerrel, volt 2 évig Dt125 svájcbol volt nemvolt benne folytás jött egykerék és alig kellett hozzányulni...
Egyenes uton 130ig elforgott 1-2 egykerék simán megvolt, aki 125 kategoriába ennél jobbat akar vegyen Crosst...
Amúgy szóba került ts-r,na a tsx megy úgy mint a dt-k!
ja hat itt egyik isminek uj rs 1000km utan fötengelyszimmeringes lett
af1 meg etx sem valt be egy masik havaromnal....nem birtak a kiképzést
160as henger meg tuning kipuff?
Pénteken délelőtt ha minden jól megy!
h 4x annyit kell szerelni...
35 lovast mar lattam en is, de az annyi is volt, lett rá költve
Hülyeség apriliáknak sincs semmi bajuk,csak sok a kókány ember. Meg sokan úgy újítgatják a motorokat,h dugattyúszettet vesznek bele és azt hiszik attól malyd sokkal jobb lesz. Közbe meg ha felújítasz 1motort akkor nem árt mindent kicserélni,hajtókar,dugószett,csapágyak stb....és akkor nem lesz vele gond. Én is amikor vettem újan a 160szettet ezeket cseréltem 24000km alatt semmi motorikus probléma. Rotax amúgy is osztrák nem olasz az egy dolog,h olaszba rakják össze!
Melyiket honnan veszem?
tény ami tény az Aprilia-k se rossz motorok de azé DT-t simsonhoz hasonlítani.....nagy különbség van a kettő között.
amúgy ez az egész onann indult ki hogy DT hírdetéseket néztünk és láttuk hogy 31-40 LE ugyanmár
ezt senki sem mondta de tény h jobb az rx akárki akármit mondd, én nemnézem le a dt-t nem ezt mondtam....ez tény, és azis tény h elég jó az rx a 25ös endurok között...nekem nincs bajom senkivel és senki motorjával...
ezt honnan veszed?
TS-Rt kihagyod?
Gyrekek! Ez magyarország!
Itt mindenki lenézi a másikat!
Ezen fölösleges rágodni!
Az RX Istenkirály! A motorok királya!
A 300as EXC-t is oda teszi 2esben!
Sőtt kx 250et 1esben!
A Dt-t meg ugy ,h a gazdája csak tolja a gépet!

Széles utat mindenkinek!
én nemmondtam semmit...nekem tökmind1 kinek mien mocca van...csak moderálja magát, hát ja kalié jól ment...dehát sokmindentől függ ez...am mivan a hondával mész megnézni?