Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Barátom a négy ütem és a négy henger nem ugyanaz. Az egy henger is lehet négy ütemű, de ennek nézz utána a neten, vagy a technikaórán a suliban. Ne aggódj, azt mondják nincs hülye kérdés, csak hülye kérdező
Az enyém meg csak 1 hengeres, de egyáltalán nem jön ki sehol füst. Ez mitől lehet? Ja, és ebben is 2 gyertya van, 1 a hengerfejben, 1 meg a hátsó tatyóban
de izé vagy
én meg oszt kérdezném ,hogy az enyém 4 hengeres mégis csak egy helyen füstől
ezek a fránya japók megint beújítottak vmit vagy tönkrement a gépem
Én azt szeretném kérdezni, hogy az enyémben hengerenként miért csak 1 gyertya van, és miért csak 1 kipufogó, mikor egy olcsóbb motorban kettő van hengerenként. És még azt szeretném kérdezni, hogy természetes jelenség az, hogy ha nagyon elfordítom a gázkart akkor hangosabb lesz a motor és a műszerfalon egy mutató feljebb megyen. Ez így jó?? Vagy vigyem el szervízbe???
Szevasztok!
Nemrég vettem egy suzuki dr600-ast ami 4ütemű. Lenne pár kérdésem, remélem tudtok nekem válaszolni.
Az egyik, hogy miért van benne két gyertya, és miért két helyen jön ki a füst? (okos megfogalmazás mind1)
A másik, hogy vajon van-e benne fojtás? És ha igen hol és hogy lehet kivenni?
Kösz!!!
azért kösz árat már tudok 33 a hajtókarjavítás+ 12 a tömítés garn hali!
viszont szerintem az enduro-cross topicban tudnak neked segiteni,ott van 1-2 okos emberke
remélem enynivel is segitettem
öszintén...fingom sincs. nem vagyok szaki(egyenlöre) ugyhoyg sajan nem tudok semmilyen hasznos informácioval szolgálni sajna
de ha netalán tán tényleg hajtokaros lenne(reméljük nem)és cserélnél benne majd egy árat mondjál már nekem lécci...
2003-as fél éve van meg egyenlőre csak tankoltam bele ismerőstől van most fogom dugózni meg azt hiszem hajtókar cserés abból gondolom hogy amiko nyit a pover kopogást hallok de csak ha nem fejt ki erőt a motor hanem csak gurulok vele ilyen sebességgel. mia véleményed?
erröl van szó zsozso78 mikor a cr-ed?és hogy müxik,????
hali neken250.es CR -em van de lassú technikás pályán kapaszkodni kell még a 250-es crf után is nemhogy 450-es után
jah
Lehet hogy a 250 es Crf ellen sincs esélye a 25 ös nek
okké,de én amit irtam azt arra irtam,hogy ha pl 2ugyanolyan tudásu motorosok ülnek a gépeken akkor biztos hogy NINCS esélye a 25ös rm-nek egy 450-es crf-ellen
az már más tészta,hogy az rm-en egy profibb a crf-en egy "bénább" motoros ül,és ebböl kifolyolag az rm-es hazavágja a crf-est,de én nem erre a fajta variáciora irtam a h.sz-ást
Hát valaki veri mint álat
ismerek én is srácot, aki jobban megy rm 125-el mint 250 rm-z, vagy crf 250-el
castrol r2
Hát ja közöttünk van Crf 450 es odaver minket mindenhol
hát én azért azt nem mondanám,hogy egy 25rm hazavág egy 250 avgy 450crf-et egy 250 már inkábbb d eegy 25ös enmhinném
A 2t a király crossban!!
A hanjuk isteni!!!!!!!!!! Főleg mikor nyit a póver.
Gondoljatok bele: haveromnak 125ös Rm-je van ás odaver a CRF-eknek mindegy az hogy 250 vagy 450.
Á naon kirák 250esek ugye?