Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korlátlan annyit tesz hogy korlátlan Éted? 1000lóerős is lehet. Akorlátozott a 25kávés.
de korlátlannal se lehet
25 kw fölöttvan jóval
Jó gyorsan! Am 16 évesen leraktam A1-re a jogsit, letelt a 2év gyakorlat és leraktam Korlátlanra!
lenne egy kérdésem te hogy vezetted a sradot 18 évesen?
mert az 25kw nál több
Hallod, a kipufogó topicba még nem tetted be!
Ja az évjárat: 2004, Poggiali replica
Eladó Aprilia RS 125 pályára felkészítve, összes gyári alkatrésszel együtt (amik sértetlenek, újonnan becsomagolásra kerültek) + a pályaidommal, kipufogóval + átépített lábtartóval. Km. kb. 6500, szinte csak bejáratva, minden gyári rajta, soha sem volt belenyúlva a motorjába, nem volt törve!. Rendszámos, női tulajtól jó állapotban (enyimééé) leinformálható, végsebessége 160 km/h stabilan, de felette is ment már, ami igen jóóó.
Akit érdekel küldjön üzenetet a seszty33@freemail.hu címre.
Mennyiért árulod?
RMZ 250 K5 eladó keveset használt kihasználatlanság miatt..email: cross04@freemail.hu
szerintem is,,
Szevasztok én most vettem egy 10000 km-es KTM EXC 520 at és szeretném kérdezni feltéve ha valaki tud nekem segíten, hogy ezek a motorok mennyire bírják a gyűrödést mennyire megbízhatok és hogy milyen a szervíz ígénye ?MEg ha nem verseny (HOBY) színten használom meddig bírják ki (ha odafigyelek mindenre! olajacsere Víz légszűrő tisztitás stb...)dugattyú vagy más egyéb csere nélkül ? A motor nagyon egybe van ALMÁTÓL(VARGA ÁKÓS) VETTEM GYŐRBEN A KTM -ben!
MÉG csak 3 vagy 4 hete van meg de nem tudok róla semmit sem!Igazából csak most szokom a motort! DE jó lenne tudni róla egy-két információt és ebben szeretném kérni a segítségét valakinek (és ha rossz fórumra írtam be bocsánat de akkor is jó lenne ha válszolnátok!)FONTOS LENNE! Előre is köszönöm!
nem győztél meg,de krossz,endurohoz nem értek,így elfogadom
miért lenne forditva?
2T dugattyúja 25-30 ezer körül van míg 4t dugó meg 40-50 ezer körül van..
karbantartásról annyit hogy mindig átkell nézni a szelephézagot h rendben vannak -e...
Viszatérve a karbantartásra a 2t nek évente (ha nem nyirod nagyon lehet több) kell cserélni dugot gyűrűt stb ez 27ezer körül van. A 4t nek elég 2 évente cserélni igaz drágáb kb 40ezer de ha nézve van ez igy kicsit olcsobb. De lehet hogy nem teljesen igy van.
Gyorsulási versenyre kell, vagy crossozni? Miért lényeg, hogy otthagyja-e? Ez elég relatív dolog. A 2t könnyebb és lóerőben több, de a 4t-vel könnyebb motorozni, mert viszonylag alacson fordulaton is megy, nem annyira hirtelen, mint a 125 2t. Egy RMZ is elmegy hiba nélkül, amatőr alatt 90-100 üzemórát. Csak akkor jelentkezik egy nagyobb árkülömbség, amikor cserélni kell az alkatrészeit. pl. vezérműlánc, szelepek, hajtókar stb. A 2t sem örök életű, pláne a 125-ös. Szerintem inkább RMZ.
"ha olcsót,megbizhatót akarsz akkor vegyél 2t-t
ha van pénzed, rendszeresen karbatartod akkor vegyél 4t-t"
fordítva
Az feltünt hogy ezt mikor kérdezte?Ha még nemsikerült választania azota sem,hát régen rossz
nekem most RMz 250-m van
kx 125 2 ütemű motor után hát könnyebb lett minden meg hangja nagyon jó de drága az egész...
ha olcsót,megbizhatót akarsz akkor vegyél 2t-t
ha van pénzed, rendszeresen karbatartod akkor vegyél 4t-t
helyedben én se tudom eldönteni hogy melyik a jobb SX 125 vagy rmz 250..
Ui. valójában rmz az erősebb(nyomaték miatt is!) de Sx pedig vadabb,visitósabb...
Én az rmz 250 t ajánlanám
inkább kérdezd enduro vagy cross topicban, mert itt max vita lesz belőle
nem tudom eldönten , hogy 4t vagy 2 t! Szal Rmz 250-re lenne pénzem meg SX 125 sre is csak kérdés melyik a butább melyik van jobban keréken és melyiknek jobb a gyorsulása!
Senki sem tudja , hogy egy jó állapotó RMZ 250 ott hagy e egy ugyan olyan állapotó SX-et gyorsulásban!?NAgyon jó lenne ha nekem valaki tudna egy pontos vállaszt adni! Köszi!
sztem amatőr szinten mindenképp gyorsabb,de profi szinten is.
hogy erősebb e azt nem tudom
sx boccs nem yz-t akartam írni