Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igaz, de padra nem lesz pénz. Persze nem is kell pad, egészségügyi tasak és máris megvan a bünti. Esetleg pilácskészlet és helló.
Szerintem olyan sokat nem...... minden területen elkezdik a pénzbeszedést.
Erre azért még várni kell. Egyszer biztos bejön. Egyszer...
felesleges 60-70-es hengerezni.... az 50-essel is gyorsabb, mint amit a KRESZ megenged smkp-nak.
Szóval ha foglalkoznának vele (és előbb-utóbb fognak is), akkor megoldják, mint a németeknél....mobil teljesítmény pad és akkor vége a kamu smkp-soknak
Felejtsd el. A központi nyilvántartásba benne van minden. Vegyél 125-töst.
Külső méretbeli különbség nincs. Hisz a gyári blokkra húzod rá. Nagyobb a furat és dugó ennyi.

Most raktunk a simsonomba 60-as hengert.
Az most a legújabb, hogy a 60-as meg 70-es hengerek oldalán 49 ccm felirat van, most láttam egy robogó javítással foglalkozó üzletben. A kérdés az, hogy ránézésre méretbeli különbség van-e egy 50-es, 60-as vagy 70-es henger között. Mert ugye az alvázszámmal így lófaszra se mennek a zsernyákok, mert ott 50 szerepel, az az érdekes, hogy a kpm kiszúrja-e. Ugye ez csak akkor járható út, hogy raksz bele olyan szabályozó kütyüt, amit ha aktiválsz, akkor nem engedi 50 km/h fölé a mocit, kérdés, hogy ezt mennyire veszik észre félreállítás utáni azonnali vizsgálatkor, mert ugye ha be kell vinni bevizsgáltatni, akkor röhögve kiszerelem addigra a hengert és a szabályzót is...
Sziasztok!
Meg lehet szerintetek valahogy oldani hogy átiratáskor 198cc helyett 124cc-et írjanak be az új forgalmiba? Pl a adásvételit 125-ösről írnánk? De gondolom az előző forgalmit is bekérik és nem valószínű hogy simán átírják.... A kw még belefér mert papíron 11kw.
B125-ből akarok vizsgázni és ilyet már elvileg csak A korlátozottal lehetne vezetni.
Igen.
Sziasztok!
Ha egy olyan motorral mászkálok 50-esként (DT125), amin volt már müszaki, papiros, csak le van róla járva a müszaki, akkor azt mennyire lehet könnyen kideríteni, hogy 125-ös és volt már Magyarországon forgalomban? Mert volt már igazoltatásnál amikor lekérték az alváz meg motorszámát a motoromnak. De ha ezt megcsinálnák ezzel a lejárt műszakis 50-esként használt motorral akkor egyből kiderülne hogy mi a helyzet nem?

Köszönöm előre is.
Hát ha már kiadom azt a plusz 200ezret az 50/125höz képest legalább már legyen törvényes. Amúgy rendőrfüggő, engem is elengedtek cr125-el, de nem próbálnám meg mégegyszer:))
szia nekem rs 125 van rendszámos...
23kw van a forgalmiban,A1-es jogsival vezetem multkor megállitott a rendőr lekérte az adatokat és ennyi..."további jó utat"...
Vagy csa én fogtam ki egy fain rendőrt, vagy nem nézi egyik se
(ja és ráadásul 2 személlyel mentem, úgy hogy most lett kész a jogsim és 2 évig nem vihetnék)
Sziasztok!

Aki ért esetleg a papíros dolgokhoz forgalmi stb megtenné hogy ír erre a címre,kérdeznék pár dolgot. flatlander@vipmail.hu
Marad a 70cm3 gyári okmánnyal , és akkor nincs bünti
de lassan már baleset se kell hozzá, ha így haladunk
be de baleset volt az ok.
Bemérették a 25-ös papiros motort?
senkit? akkor ismerős kinek adta a pénzt
de, mivel ilyennel még senkit nem büntettek meg :) Van ez a megoldás meg a 125-ös MZ
hát a 125-öt nem lehet kimagyarázni , max a vizsgálatot elkerülni
az nem elég
papíron legyen annyi
Hát elég vicces ez a 11kw . Az pont egy jó 70cm3 -is , vagy egy nagyon szar 125-ös
Ennek fényében, hogy nem számít, h tanuló vagyok e vagy sem inkább kihagyom... maradok a seggemen és várom, hogy felbukkanjon egy hirdetés .
Az AF1 egy kényszermegoldás lett volna,d e rájöttem, hogy sportpro az életben nem lesz 11kw-al