Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vágható minden, még a gyémánt is... Attól függ, hogy milyen szemmel nézed, én pont most gonodltam tavasszal kipróbálni ezt, de akik komoly külföldi tuningolók, azoknak is háromba osztott van vegyitve sok okossággal, aminek a felét leírtam korábban. Én csak abból indulok ki, ohgy ha ők úgy cisnálják, biztosan nem véletlen, de szienrtem a legjobbm egoldás az lenne, ha csak két laposra lenne osztva a ház, tehát csak egy gát lenne, és az is csak a szélessége miatt. Így macerásabb ragasztani is.
Ezek a vágható lapkák?jobb így hogy 1darabbol van nem 3részre van osztva?
A gyárinál csak jobb lehet, szvsz nem volt felesleges , kicsit igazíts a házon is.
Nekem is úgy zárt először.
Akkor valoszínűleg most fölöslegesen vettem lapkákat mert a règi se zár rosszabul mint az ujj vagy az újj is szar ? :)
Volt benne , de megcsiszoltam a házat és a középső merevítőket is kivágtam.
Igy nézett ki..
A tied teljesen zár vagy olyan mint az enyém?
Van akinek tényleg van rá szüksége is :)
Namármost azért vettem új lapkát mert egyszerűen senki nem tudja mibaja a motornak ès énse tudom a lapkák nem zártak ezért szerettem volna kicserélni hátha az a baja .
De hiába raktam fel az ujjat nem szorítja le annyira hogy zárjon.
Első képen az ujj lapkák 0,4vastag
A második képen a régi lapkák 0,6 vastag
Én csak polinit veszek, mert ha több membránt pakol össze az ember, akkor ésszerűség azonos típust/gyártótól venni, mert az eltérő méretek mutatói között nagyobb valószínűséggel lesz annyi a különbség, mint amennyit megad a gyártó. Lehet, hogy a membránlapoknál szabvány az összes gyártónak, de már megszoktam ezt, hogyha fúvókasor, akkor egyszerre gyártatom, ha valami egyéb alkatrész, akkor csak egy gyártótól kell azt a dolgot venni, stb.
Mi is próbálkodtunk vékonyabb membránnal a gyárinál, szerintem fölöslegesen még, mert nem tartott ott a motor, hogy ott keljen piszkálni, mostanra értünk el oda, hogy talán ott is lenne mit keresni, de kurvasok varia van ezzel:
-határolóval v. nélküle v. csak felül v. csak alul határolóval
-vékonyabb x mérettel, vékonyabb x mérettel csak alul v. csak felül
-két membránlapot használni egy helyén (na ebből aztán végtelen formavariáció létezik, mindenféle parabola akciót és vastagsági méretet ki lehet hozni belőle)
-aztán ugye beömlő és boyesen csatorna formája, dugószoknya vágása, ragasztás

Na ez amit felsoroltam, ha csak az ésszerűnek tűnőeket próbálom ki, akkor legalább 20 féle verzió, és karburálni ezeket pad nélkül seggre... Kezdjen bele a halál!
Sokan azt hiszik hogy az mekkora tuning ha megveszik a polini vagy malossi membánlapokat.
Elő vannak feszítve, hogy feszüljön a végüknél is.
De minek vettél új lapokat? Látványosan szar volt a régi?
Én előtte üveglapon és vízpapíron megcsiszoltam a házat.
Nem, domburú felével felfelé kell rárakni és majd a határoló rászorítja.
Sziasztok ez két ujj membránlap.
Ezeknek nem teljesen siknak kellene lenniük hogy zárjanak?
és ha én szeretném megcsinálni hogy értsek hozzá?
ha a hengert én rakom rá utána a szerelő nem vállalná el hogy ő fúvókázza be nekem
Vidd el hozzá értőhöz. Neten keresztül nem lehet karburálni motort.
sziasztok.lassan elkészül a rotax123 as blokkom új dugattyúval,34 es dellortoval és egy sportcsővel sokan mondták azt hogy a fúvókázásra figyeljek oda körülbelül mekkora fúvókamérettel kezdjem el a bejáratást valamint bejáratás után merre induljak ki? hogyan érzem hogy ez jó lesz neki és 400m er után ne süljön meg ?
Aprilia rs 125 factory
Muszerfal fordulatszam mutato nem mukodik 8e
Kábelkoteg 12 e
Cdi 12
Egyben 20 e
Tömítés is uj benne a vizem meg nefogy
Úgy néz ki, mint ha enne a vizet.
Hengerfej tömítés jó?
Keresek 2005-ös rshez hibátlan elsőkereket!
pirelli 150/70R17
Eladó 2db 150/70R17 hátsó gumik.Ár 10 000ft/db.Az egyik Metzeler 150/70R17 Nagyon keveset futott kb 90%.-os 2014 38. heti gyártásu egy defekt miatt szakszerüen tökéletesen behuzószárral javitva lett 10 000ft.A másik Pirelli 150/70R17 kb 80-90 %.-os 2004 37. heti gyártásu 10 000ft.TEL:06 70 459-6036.a képeken a metzeler látható
Új szimering van benne vizet nemeszi és az olajat se már néztem mert nekemis furának tűnt az a cucc de ha szimering baja lenne azt nem hagyta volna abba mert már 300km-rel ezelőtt csinálta de utánna abbamoradt mit aminek semmi baja úgy hogy hozzá se nyultam idáig nemvolt vele semmi baj de most ujra kezte