Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia

Nézd meg valami levegőcsövet nem e cseréltél fel vagy nem e maradt le ! Ha nem sikerül hívj fel ! 06202307780
A falschlevegő az lehet, de ami biztos szegény a keverék! Szval levegő állító csavarral is próbálkozz, de csak óvatosan!
Nekem olyan van, hogy az egyik hengernek nem lehet lejjebb vinni egy bizonyosnál az alapjáratát, a másiknak meg nem igazán lehet annyit emelni, amennyit kéne. Ha a hátsó (elmaradó) hengert akarom hozzáemelni a gyorsabban dolgozóhoz, akkor produkál hasonlót, mint neked, de nekem,RGV-n 3000-től indul a fordmérő, ezek még az alatt zajlanak, és lassan vissza is megy alapjáratra, csak, hát nem lassan kéne neki. Falsról nem igen eshet szó, mert kb 3X volt szétszedve a blokk az elmúlt másfél évben, és bárhogy is raktam össze, a jelenség maradt... Szóval,,, nyugi,nem csak te szopsz hasonlóval.
Sziasztok nsr 250-el kapcsolatban valaki valamit tudna?
Sziasztok,

a következő a probléma: Hidegen a motor szépen indul. Szivatóval van alapjárat, tehát semmi gond.

Melegen viszont vagy nincs alapjárat, és fullad a motor, vagy ha pontosan belövöm 1500 környékére, akkor magasabb fordulatszámról nem esik vissza, hanem olyan 3000-3500 környékén megakad. Ha várok vele, vagy a kupplunggal visszajátszom a fordulatot újra alapjáratra, akkor ismét szépen tartja az 1500/percet. Én falschlevegőre gondolok, de még nem szedtem szét.

Volt már valamelyikőtöknek hasonló tapasztalata?

Kösz előre is.

További szép hétvégét.
rs 250 alkatrészek eladok.
ha kell valami írj:spmito@freemail.hu
Ő tud kettőt is egyszerre, de egyébként őt inkább választanám... Vagy a HRC-t, viszont ezek horror. Ezért gondoltam a kipufgázhőm-szenzorra!

http://www.sp125racing.com/Det...
Köszönöm a választ.

Gondolom egy ilyen, vagy ehhez hasonló beszerelése gondoltál : http://www.epicincorporated.co...

Mondjuk elég húzós az ára, és még így is csak egy hengert tudna mérni.

Mondjuk ha megelőzhető vele egy motorkár, akkor megéri.
jaj szóval, nem csak a magas hőmérséklet miatt lehet öngyulladás, hanem bármilyen más állapotváltozástól, ami növeli a keverék belső energiáját, az öngyulladás szintjére.
a végén picit belezavarodtam
Totál egyszerűen! Akárcsak egy autóriasztó vagy az autókon lévő
Egy pici piezoelektromos kristály alakváltozás hatására feszültségingadozást mutat. Ehhez kell egy vevőegység ami képes ezt az ingadozást mérni vagy megjegyezni stb. A motornak természetesen van egy rezgése amit szintén "érez". Ha a motorban detonálás jön létre, az egy nagy nyomást/ütést/ alakít ki az égésteret körbezáró alkatrészekre. Ez a nyomás az üzemi nyomástól teljesen eltérő, így sokkal nagyobb amplitódójú rezgést generál. Egy elektromos kütyü ezt jelzi, jegyzi,mutatja /kinek mi tetszik/.

Átalakítás: gyakorlatilag ezeket a jeladókat a blokkon kell elhelyezni, vhol az égéstér környékén. De gyakorlatilag mindenki a gyertya alá teszi be "alátétként". A denso kimondottan gyárt is ien gyertyát, azt hiszem az IAE típus, ezeknek egy picit hosszabb a menetük, így könnyedén befér alá. Autókon azt hiszem hengerfejnél, középen helyezik el(de ebben nem vagyok biztos), ami a fentebb leírt módon működik, csak egyszerre figyeli a négy hengert. A pontos injektáláshoz ez ma már elengedhetetlen, természetesen izmosabb autókon, hengerenként figyelik meg.

Az eredmény elemzése igen egyszerű, minél több detonáció van, annál szegényebb a keverékünk vagy más okból kifolyólag (szűkített égéstér, széles préssáv, alacsony préstávolság, nem központos gyertya...) magasabb hőfokú az égés, így az üzemanyag olyan állapotot ér el amitől öngyulladás történik. (legyen az sebesség, hőfok vagy bármi más...)
Azt is tudjuk, hogy minél közelebb vagyunk a pontos keverékhez annál jobb az égés, növekszik a teljesítmény stb... De ha szétdetonálja magát a motor, akkor kárt tesz mindenben, nem mellesleg melegszik is a blokk észnélkül. Egy pályán, ahol nagy terhelésnek van kitéve a motor, kilométerenként 1-2 detonálhat maximum a motor!

http://www.k1racingmoto.com/ol...

szűűűken ennyi...
Szia Badrick,

Említed itt a kopogásérzékelőt. Van leírásod, hogy miként működik kétütemű esetén, illetve esetleg egy átépítésről?

Előre is köszönöm.
jobban örültem volna, ha még elmegy két dugót
Lényeg ,hogy csináljáj meg gariba ! Szerencse
Részben igazad van, a hengerfejen látható detonáció, nem az én karburálásom miatt van, ha jobban megnézed egy picit el is van fordulva, ugyanis nem pontosan ugyanúgy lett visszarakva a hengerfejbe, a koromhoz képest... Eldúsítottam direkt pont ezért hogy ne lehessen ien probléma, de lehet még így is kevés volt. Még annyi hogy az alsó henger szívta meg ahol ráadásul a dúsabb keveréket kapta... egyébként 380/400 az MJ de lehet kevés volt... gondolkodtam hogy megkapja a légszűrőházat meg a pipercross légszűrőt, akkor igaz tompább lesz, talán nyomatékosabb, de ami a legfontosabb dúsabb. Mentségemre szóljon a gyertyakép nem mutatott detonálási nyomot
Valóban :) sosem lesz NSR
Az MC18-asomat amikor jöttek megnézni (OKOSAK) nem vették meg mert csak 220-at ment végsebességre, rövid áttétellel, azt mondták szar mert ennek sokkal többet kellene mennie. Én meg csak vigyorogtam magamban, és vártam hogy eltakarodjanak... Érzetre is ment az elég jól, vadabbnak tűnik az RGV mert alul annyira fű hogy az leírhatatlan, de ezt nem neked kell körül írnom. SOSEM LESZ NSR
Akarom mondani úgy érzed nem megy ,de...
Mert ha ráülsz ,sokkal könnyebb ,úgyérzed nem ,demegy mégis fele annyi idő alatt teszi meg ugyanazt a távolságot,mert alúlról rég elmegy mire az rs-rgv eléri a 7500-8000 -et hidd el nekik
Szeva
Szerencséd va ha bevállalják ,ugyanis ez a karburációd miatt volt ,szegény volt a keverék,megmelegedett ,betágult a gát és megakadt ! Látni a hengerfejen hogy szétdetonálta magát!
Mondtam neked gond lesz a 38-al nem egyszerű!
És eltalálták rajta azt,hogy nagyobb legyen a hosszabb löket miatti nyomatéktöbblet, mint amennyivel a nehezebb főtengely, lassabban engedi felpörögni, ugyanakkor a max fordulat se bánja a dolgot?
Ezt az arany középutat keresi (kereste)mindenki...
Hidd el faszább sokkal, egyik haverom mindet összegyűjtötte és külföldre eladta :( Sok esélyed nem lesz próbakörre...
Sokkal erősebb az alsó tartománya(hosszabb löket,fokozatmentes power,másfélszer nehezebb főtengely,stb)
Annak egy versenymotor volt az alapja,ellentétben az apriliával.Én versenyeztem mind a kettővel,tudom mi a különbség.Felét fogyasztotta,mint az apriliák,és a célegyenesben mégis megkerültem:D Az aprilia féktávon volt sokkal jobb,mint az MC21.Versenyidommal,és minden felesleges cucctól megszabadítva is 14kg-al nehezebb volt az RS,mint a gyári kábelköteges és vas segédvázas NSR.
Igen,erre én is kíváncsi lennék!Mi a titok?
Akkor legfőbb ideje, hogy valami ilyet tulajdonló ürge meginvitáljon már egy próbakörre, mert én még mindig nem tudom, miért voltak azok annyira,,, annyival jobbak. Csak,,, mert, hogy Honda,,, az kevés...
A 250-es 2T kategória legjobbja vitathatatlanul az MC21-es volt.