Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én RS 250-esem alul olyan halott, hogy egy MZ erejét sem mutatja, de 8e felett van benne vitalitás :D
No, ebben meg az a gáz, hogy igazából dob nélkül közel sem pörög annyit, mivel egy részét a naftának kiküldi a csövön...
Viszont iszonyat erős alacsonyabb fordulaton.
Már elkezdtem egy pár abszorbciós dob leméretezését, még vagy két hét, és remélhetően kész. No, az már megvédi a lehetséges károsodástól is, ugyanakkor a fordulat, és az erő is megmarad...
Elnézést De akkor érted hogy nincs sok haszna kétüteműnél pályán... Utcán védi a motort a szétforgástól, ott hasznos
A baj az, hogy én még az "átkos" rendszerben tanultam nyelvet, az meg pont nem az angol volt. Google fordítóval pedig még soha, egy rohadt mondatot nem sikerült "megfejteni"... Bááár,,, a lényegre nagyjából rávilágít...
gyönyörű! :)
Az öreg Graham A Bell-t idézném: "A muffler just adds more weight and knocks the edge off maximum power, also this requirement is just another example of discrimination against motorcycles. Racing cars are not required to be fitted with mufflers and yet bikes, running on the same road circuits and speedways, must be silenced."
Láttam Fészen a képeket, gyönyörű lett a vasad, nehogy odab.szd valahová!
Én meg a verseny után leszedtem a dobokat, a győztes 102,1-ből lett 107 Db... Aztán kipróbáltam, milyen így,,, hát brutális. 2.-ban úgy tolta keresztbe magát, hogy csak lestem. Bááár, nem volt üzemmeleg a gumi...

És, még mielőtt jönnek a figyelmeztetések, hogy vigyázzak dob nélkül, nyugi, nem fogom így használni,,,csak hát az a fránya kíváncsiság.
a 2TMONKEY-t? :D Annyira nem akarok belemenni mert gyári a gépem nagyjából, csak ez nem volt teljesen tiszta, mert én azokon a tekerentyűkön kívül mást nem láttam, még picit óvatosan bánok vele, aztán nézek gyertyaképet, és mehet a csikidám. Hétvégén voltam már vele pályán kb meztelennek éreztem magam farmerban, de jó lesz ide kecsóra nagyon is. Ilyenné csináltam a vasam...
Hétvégén sikerült lealáznom az egész Barcikai találkozó népes táborát hangnyomásversenyen sima gyári dobbal. Voltak értetlen arcok nem kevesen.
A kép még csak a mérés elején készült.
A karburálás kurva tág fogalom, ami bőven nem merül ki csak a két alapjáratállító csavar tekergélésében.
Ha csak finomítgatni kell, akkor is 3-4 dolgot kell eltekergetni, ha viszont alapról, akkor arra rámehet egy nap simán.
Itt viszont már fúvókakalibrátor, esetleg dörzsár is befigyelhet, mindemellett nem árt elérni, hogy az alapjárati, átmeneti, üzemi, valamint a powerjet rendszer is normálisan működjön.
Egyébiránt a karburátorbeállítás alapja a súbelközepek egyformán állása, alapjárati keverékállító,valamint alapjárat csavarok pontos beállítása, mindemellett a gázbovdeneket is nagyon pontosan kell beállítani, hogy egyformán induljanak.
Súbeltűt meg csak párban állítunk... Bocs, ha okoskodónak tűntem, egyszerűbben nem nagyon sikerült, mindenesetre remélem, valamit ért számodra, amit leírtam....
Amúgy meg,,,ha igazán komoly szakember válaszára vagy kíváncsi, kérdezd meg Jakab kollégát.
Egyértelmű fúvóka kit... Egy kis segítség:
Én Engine ICE-t használok már kb 7-8 éve, és eddig MINDEN verseny motornál amit építettem5-10 fokos csökkenést produkált.
A környezetbarátságot már nem is említem. Nem kell félni, hogy a kutyusod belenyal a foldön hagyott fagyállóba mert nem lesz semmi baja. ;)
Akkor mit karburáltok? Ezt nem vágom teljesen, semmi más lehetőség nincs csak ha a fúvókákat módosítod... Nem vagyok ám annyira hóót főőd a dolgokhoz csak annyira jártas sem, kistacskó vagyok.
pontosítok Schuber magasságát emeli
Azaz alapjárati csavar, az egyiket fixre tudod állítani míg a másikkal tudod picit fel alá húzni ha kell Azért van kint, hogy elérhető legyen
Enyimé is 70fölötti hőmérsékleten működik, termosztát nélkül, ez a karburátoros téma érdekelne egyik henger állítója gyárilag ki van hozva a vázhoz a másik szerelés nélkül elérhetetlen, én azt tekeregettem összevissza a lényeg, hogy azon tudom állítani a másik karbihoz a keveréket?
Utána olvasgattam és a lágy víz teljesítményét még ez sem haladja meg... Illetve utcán nem mozog a gép, így a fagyállóságra sincs szükség! Természetesen a kenési képességeit is figyelembe kellene venni, de évi 1000kmnél az sem sokat számít :)

Karburálásra visszatérve, a gyertyák gyönyörűek, sőt még talán lehetne még 1 kicsit...
Olaj A747 1:30
Egyéb ötlet, egyébként a vas nagyon megy...
Engine ICE ;), megfelelő karburálás.
sajnos nekem ha kihegyezem, akkor elmelegszik 78-80 fokig, dúsítással le tudtam hozni 73 körülire. Ezért fog kapni egy R6 hűtőt :) Nincs véletlenül videód a vasról? érdekelne
Nem tudom, mert nekem még nem voltak hűtési gondjaim a gyári hűtővel sem. 60-70 foknál feljebb még a legnagyobb melegben sem ment feljebb.
gyors kérdés, mien hűtővel oldod meg a megfelelő hőmérsékletet? :) A 32mm-es vastaggal vagy kap egy R6 hűtőt? Ez érdekelne mert az enyémmel voltak gondok nagy melegben!
Sziasztok! rs 250 be keresek hibátlan hűtőt! eladó egy hátsó lengéscsillapító. képet küldök. előre is köszi.
Nincs rajta sárvédő, egyébként pont ezért de így is eléri az idomot a gumi féktváon, ez a ringen jött elő, hiába feszítettük elő a rugót. Inkább erősebb rugót kínáljatok, azután jöhet a sárvédő
Nem kell neked első sárvédő a 120-as első gumidhoz? Itthon van egy full új K4-es GSX-R üvegszálas felmenne az RS-re és nem ér bele... 5ezerFt
2010 év végéiek,3 év felhasználhatóság van rajtuk,így címke szerint még egy évük van hátra...