Ilyenkor nagyobb lesz a kuplung holtjáték? Mert akkor a lamellák görbülhetnek, vagy túl nagy a hőtágulásuk (utángyártott szaroknál). Ha nem változik a holtjáték akkor csapágy szorulás is lehet a probléma.
Sziasztok!
Ti milyen lánckerekekkel használjátok az RS-eket? Mi az, amit még gyári hengerrel is lehet használni? Kicsit hosszabbat szeretnék a sajátomra (tudom nem RS), azért érdeklődöm, milyenek vannak. :) Köszi
Sziasztok az a helyzet hogy a kis problémám most sem oldódott meg az új gyujtással.. Am6 blokk 2002-es rs üresben sem pörög ki.. már hengert is cseréltem ua a baj ilyen 20-25 tel pöfög a gép, beköpi a gyertyát stb.. a karburátort pucoltam, állítani nem lehet rajta semmit, a régi gyújtással-ami ügye megsemmisült simán ment minden szóval főbe lövöm magam lassan.. Kérlek segítsetek..:)
Állíts a kuplungon, a kuplungkarnál, vagy alul a csavaron a karbi felfogatásnál. Esetleg a dekni levételével belül a csavaron. Ha nem lehet akkor kuplung lamella csere.
Hali
Valaki tudna segíteni a motorral kapcsolatban?
A probléma: hidegen, mikor elindulok a motorral szépen lehet váltani, szépen kapcsolni meg minden. Ahogy melegszik egyre rosszabb, szinte erőlködni kell a váltásoknál. Az olaj szerintem megfelelő benne mert Motul Transoil Expert 10W40 van benne.
Abban biztos vagyok hogy a kuplunggal lesz a gond, mert nem emel ki rendesen , sőt szinte semennyire. Az lenne a kérdésem hogy a kuplung melyik részével lehet a gond?
Válaszokat előre is köszönöm.
azért nyoja ki a vizet mert már egyszer meg forralták a vizét és amikor meg forrt kinyomta a henger fej alól és már nem illaszkedik rendessen.Az ilyen hengerfejet síkba kell köszörülni vagy vegyél rá újat
sziasztok segítséget szertnék kérni hogyaprilia rs 50 am6-os blokkon hol lehet az olaj menyíséget állítani hogy mennyít keverjen a benzinbe.
Előre is köszi a válaszokat
Szerintem egy kereskedő pofájára simán rá fér, hogy istenítse a sz.... Ezt látni kell, szóval nem akarnék Neked rossz tanácsot adni, mert elkezdesz kisebb fúvókákkal próbálkozni és megragad és még csak nem is ez volt a baja az egyik lehetőség. Valami képet tudsz mutatni a gyertyáról, legalább azt hadd nézzem meg.
Nem gyári dugattyú ment bele.De méretek alapján minden stimelt amikor az üzletbe rendeltem.Ott azt mondták jobb minőségű azért a plusz árért.Sokat kap. üzemanyagot?Megoldás?
Sziasztok van egy Aprilia RS 50 2007-es évjáratú motorom. Gyűrűtörés után meglett fúrva a henger kapott egy 41 méretű dugattyút. új gyűrűvel, új csapszeggel. 1100 km felet járok a bejáratással és a következőket tapasztalom. 9.5e óra szerinti fordulatnál nem képes tovább pörögni a motor, ez olyan 84-85km/h.Fokozatoknál sem képes többet pörögni. 1-2esben pörög 11e-ig de ott már nincs erő 9,5 felet.Kérdésem az lenne, mi lehet a probléma?
Sziasztok! Lenne par elado RS 50 cuccom, minden ami a kepen van, kiveve markolatok, kuplungkar, gazcsutka, fogaskerek, lanc, tank(kulso boritas van meg). Barmi erdekel, irj a bigbore@windowslive.com-ra! :)
Görbült a hf nem méretesek a gyűrűk stb. A hengerfej tömítés is rossz vagy csak a víztér? Amúgy, be lehet kenni pasztával amíg találsz rá másik hengerfejet, mert nem annyira egyszerű találni.
Ma összeraktam az rs-t felöntöttem fagyállóval és a hengerfejnél körbe ömlik a fagyálló. A henger és a hengerfej között rés van ez normális? A felületeket megtakarítottam, gumi gyűrűk jók és meg is húztam rendesen. Azért szedtem szét mert pasztával volt felrakva ezek szerint nem véletlenül. Mi lehet a gond?
Neked mekkora a karbi torok külső átmérője? Majd holnap felhívom őket. Szerinted hanyas főfúvókával próbálkozzak? Most 60as van benne szerintem ez nagyon karcsú és ezért is fulladt.
Helo a henger felől mértem 19mm átmérőt belül ez gyárilag ekkora vagy ki van reszelve? A külseje 22talán. Ezt a gumi csonkot nézegettem de akkor ez biztosan jó lesz?
Szia, hogy lehet 14-es karbinak 19-es furata?, hol mérted, légszűrő felől, vagy henger felől? Amennyiben 19-es, akkor neked ilyen csonk kell szerintem, ez 20-as karbiig jó tudtommal http://italmondo.hu/shop/36-uz...
Ti milyen lánckerekekkel használjátok az RS-eket? Mi az, amit még gyári hengerrel is lehet használni? Kicsit hosszabbat szeretnék a sajátomra (tudom nem RS), azért érdeklődöm, milyenek vannak. :) Köszi
Valaki tudna segíteni a motorral kapcsolatban?
A probléma: hidegen, mikor elindulok a motorral szépen lehet váltani, szépen kapcsolni meg minden. Ahogy melegszik egyre rosszabb, szinte erőlködni kell a váltásoknál. Az olaj szerintem megfelelő benne mert Motul Transoil Expert 10W40 van benne.
Abban biztos vagyok hogy a kuplunggal lesz a gond, mert nem emel ki rendesen , sőt szinte semennyire. Az lenne a kérdésem hogy a kuplung melyik részével lehet a gond?
Válaszokat előre is köszönöm.
Előre is köszi a válaszokat