Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te már csak tudod te pályák réme
azt vettem észre , hogy az széria ezresek kb annyival mennek el jobban az egyenesben amenyivel jobban egy 600-as lemarad, igazábol elég kevés a különbség kigyorsitásnál
Vígasztaljátok csak magatokat...
Egyébként az 1000RR-el is lehet tartani a tempót.
Pláne ha az Aprilián rövidebb az áttétel egy kicsivel a gyárinál.
Igen vele már beszéltünk erről a dologról.
De szerintem csak akkor mennek el ha nem megfelelően gyorsítasz, azaz nem egyformán, később kezded el húzni, nincs fordulaton a motor, eleve lassan megy az ember, ilyesmi.
turó nevu srác azt mondja hogy a széria 636 el megy, hát eddig tudtam, hogy a bármely sima 600 nem megy el, most már tudom, hogy a 636 sem meg a leáttételezett 600 rr sem
De miért fogott volna meg!??
Nem mennek azok csak úgy el!
szóval ez a 636 nem fogott meg a célegyenesben :
mille vs 636
Szia!

Szerintem jól kezelhető!
És tényleg mindig kerekezni akar? Mármint szerinted könnyen vagy nehezen kezelhető?
kibaszott jó!!!!!!!!!!!! Ma mentem vele a Hringen!!!!
soha nem mentem még így ott mint ezzel a géppel!!!!!!!!
Sziasztok. Mi a véleményetek az új Tuono-ról ár/érték arány viszonylatban? Most 2,6 mio akra dobokkal.
ja már csak motorozni kell megtanulni
nem az a dob de ilyen


végre !!!! akkor már te is nagyhangú lettél

akarsz róla beszélni ?
na felkerült 2 leofincsi durva a hangja
Ennyi a luk.
én azt tapasztalom, hogy a rángatás igaz de ez szerintem a legtöbb v2-nél tapasztalható
én nem érzek sehol lyukat, mindenhol erős kivéve a célegyenes
Hi!

torro: Én is olvastam a cikket és gondolkoztam is rajta, hogy vajon mit értenek ezalatt és hogy hogyan, mint torpan 6000nél, de semmi.
Az enyém nem torpan!
Viszont mióta fennt vannak Leok a gépen azóta minden más!!!!!!
Rakott rá rendesen!!!
És érzékenyebb lett a gázra is gyorsabban reagál minden pici mozdulatra.
Olyan mintha idáig folytva lett volna!
torro : Mielőtt megvettem a millém, ez 2002-es , mondták páran hogy rángat meg lukak vannak benne!
Na ezt ez enyémen nem vettem észre, tökéletes!

Ja izé , rsvsteve mondta hogy mikor a gyári dob volt a gépén akkor voltak lukak benne, de mikor fel lett rá rakva a tuning dob akkor megszűntek ezek problémák nála! az övé 2003-as!

Az új az télleg nagyon állatul néz ki
Lenne egy kérdésem...szal mi a helyzet a legutóbbi MR Mille tesztjében említett 6000-nél bekövetkező teljesítménymegtorpanással? Ez tényleg így van? PC-vel lehet orvosolni?
És tényleg túl hirtelen/rángatósan reagál esetenként a gázra a bringa? Ezt mástól hallottam. Csak kíváncsi vagyok tulajok véleményére, nem fikázni akarok.
Btw az a bordó kerekes Mille gyönyörű bazz...beszarás.
Szolnokon megnéztem a fekete Factoryt...aztapicsa de durván néz ki az a dög!
Na akkor királyak voltunk szombaton
Nagyon fasza a Leo, ezek a magasra húzott csövek nagyon bejönnek nekem!
Nincs bukógombám Ahoz meg kéne fúrnom a karbont oldalt, amiket találtam azok meg nemtom
mennyire védik az idomokat!
Nemrég érkezett!
Nagyon baró! Imádom ahogy szól!
Akkor csak téged láttalak!
Jól van. Ha szép idő lesz akkor én kiugrok gurulni egyet, már nagyon várom.
Mehetnékem van rendesen!
Neked van bukógombád? Én szeretnék venni csak nemigazán gyártanak ehhez a típushoz
Basszus Zsolti, most nézem a képeidet
Nem is mondtad hogy Leo-d van a verdán!
Már csak azért mert láttalak csomószor Csak láttam hogy Leo van a gépen,
azt mondom biztos nem te vagy az mert úgy tudtam neked még sima gyári dobod van
Majd csak a jövő hónapban megyek fel a pályára bénázni
Csá balusk8!

Lehet hogy tényleg elkerültük egymást. Bár szerintem én láttalak egy pillanatra. Jössz majd valamelyik nyíltnapra még? Indulsz is majd?