Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz a választ. nálunk is voltmár egy két rsv és tuono 2006-tol ugy hogy nem egy uj dolog a v2. csak amit ö vett az kicsit lehercolt igy teljes uj idom festés igényel mert át fujták fehérre de mindenkép vissza lesz állitva az eredeti szinére. meg hiányzik egy két dolog rolla. hát hogy honnan fogjük be szerezni az kérdése. szerelönk is mondta hogy igényes a törödésre a gép pont azért mert igy ki van hegyezve olajtol az üzemanyag minöség stb.kéri a minöséget.
Milyen "erthetetlen minosegre" gondolsz?
Szia,
Igen. Hát, még az ismerkedést fázisban vagyok, bár ismertem már korábbról amikor szerves (verseny) kapcsolatom volt az Aprilia Magyarország egyes modelljeivel. A blokkot ismerem már több típusból bar ugye ebben a leghegyesebb jó nyomatékos széles tartományban használható tolóerő. Nekem kicsit hiányzik az a pár lóerő szerintem 150/155 körül lenne optimális de ez szigorúan a saját szubjektív véleményem! És nem ér savazni érte! Ami viszont erős különbség a többi ezredessel szemben az a futómű... no itt kezdődik a “bazdmeg” és az “aztakurva” az a futómű/fék kombó amit ráfaragtak elejére hátuljára anno több mint tíz éve még ma is megfelel adott esetben verseny körülmények között. Már csak az a kérdés a pilóta mit tud kihozni belőle.... utcán nehéz kihasználni a lehetőségeit a pálya az otthona iganán szerintem. Ha a tesód elviseli a kissé kényelmetlen terelgetést legalábbis utcán és bírja tudatilag testileg kontrollálni akkor egy igazi élmény dús motorja lesz. Talán meg annyit h a többi japán gyártó hoz képest kicsit jobban kell “szeretni” mert van rajta néhány érthetetlen minőségű dolog ami néha rendkívül bosszantó tud lenni.
Hát...röviden ennyi jutott az eszembe
Boldog karácsony neked is. te géped a képen? tesom is most vett ilyen 2008as factoryt . milyen a gép véleményed?
Boldog karácsonyt Mindenkinek!
200/55 M7rr lesz végül.Néztem táblázatban és tényleg elenyésző, amit csal az óra.Elvileg el kell ,hogy férjen...
A csizmámra meg rátalpalok,h leérjen a lábam
Kiváncsi vagyok.
Köszi srácok
Teljesen elenyésző az amit az óra csalni fog, még a 200/60 is elfér vagy a 195/65.. gond nélkül.
Köszönöm szépen Nektek a tanácsokat!
M7rr lesz.igazábol a pirelli rosso corsa és az m7 között szerintem nincs sok különbség,legalábbis tapasztalatok alapján.A power 2ct-t elvetettem,de csak a gyors kopás miatt.Tudom:ami tapad,az fogy is.
Lehet a következő pirelli lesz
Elvileg még a simán befér a 190/55 is.Sőt a 200/55 is.
Az óra lehet csalni fog,de majd megszokom.
Ha lesz tapasztalatom,megosztom
Köszi még 1x
A 190/55 nem homológ méret az RSV-re, és mivel az ECU a hátsó kerékről veszi jelet,csalni fog az óra. Egyébként lehet hogy a sárvédőbe is beleérne amíg új és nincs lekopva. Én maradnék a gyári méretnél ami hátra 190/50. Egyébként Pirelli Rosso Corsát használok ami egy jó mindenes gumi, tehát pályára is mehetsz vele, de utcán is elég hamar bemelegszik. Nagyon jó visszajelzéseket ad, elől remekül lehet féktávon bekormányozni a kanyarba és a kigyorsítások, gyors átdöntések is fekszenek neki. Ha csak utcán hazsnálnád akkor a Rosso III - at tudom ajánlani, a másik motoromon olyan van és nagyon elégedett vagyok vele. Előzőleg Bridgestone S20 Evo - volt rajta, a Pirelli sokkal jobb.
jelenleg olyan 7000 -nél tartok és még benne van kb. 1 ezres. ezt megelőzően bridgestone s20-t használtam,de abban nem bíztam annyira. ez a gumi viszont nagyon pöpec. egyszer voltam vele kakucson ott is fasza volt. nem szoktam a gumikat kímélni és nagyon nagy bizalmat ad. gondolkoztam a michelin power rs-n,de ha ebben a gumiban bízok 100 %-ig akkor abban mennyire bíznék 105 % ? úgyhogy marad szépen az m7 . főleg szerpentinezésre használtam és fasza. hidegen is jó volt, igaz nem rángattam annyira a bajszát,de melegen ki..szott jó!egyik span szintén speed-en 2 ct-t használ és nagyon szereti, bízik benne. m5-ről nekem nincs infom. ja a gumiteszt.com-n jobbak a visszajelzések róla mint abridgestone s 20-vagy s21-ről.
Köszi!
Szemezek vele én is.Most Metzeler M5 van rajt hátul.900 km utan is szemmel láthato a kopas.gyári nyomás mellett.A kopáskép szép,nem pályán koptatom:-) Igaz 2 személlyel.180/55 a mostani mérete.190/55 ot akarok rá.
Te mennyit mentél vele?
Én Metzeler M7 rr-t használok Triumph Speed-n, Imádom.
Sziasztok!
Ki,milyen gumit használ?(természetesen a motorján :-) )
Pilot Power 2ct-t néztem, 190/55 méretben,párban természetesen.(2005-ös rsv)
Ha valakinek van akár jó,akár rossz tapasztalata ,szivesen veszem!Bármilyen márkával kapcsolatban.
Tudom,h nagyon szubjektív,de kiváncs vok
Köszönöm szépen a segítséget,előre is
Üdv:Tamás
Tudná, ha működött volna.
szia power commander tudja a gyorsvaltó funkciot is ?
Szia. érdeklödnék meg vannak még az idomok?
Sziasztok. keresek 2006-tól rsv1000 r. normál állapotút.1.1 - 1.5 millió közt ha valaki tud ne titkolja adja elő.
Üdv mindenkinek,
Tud valaki esetleg ültető szettet Rsv-hez?
Köszi a választ!
Hali mindenki,
Tuono II. Gen. Felső Kormány kiflit keresnék öhlins telóshoz. Ha valahol tudtok köszönöm az infót.
Köszi szépen.Lehet beruházok egyre.
Szép gép...már amennyi látszik belőle
Szia, Nekem van, működik, semmi bajom vele. Annyi, hogy ha akksit cserélsz, akkor újra kell tanítani de az sem bonyolult művelet. Ago Motors oldalán a szerelési útmutatóban még az elhelyezése is látszik: (de ismerős motor... csak nem az enyém?.... de :D )
http://www.agomotors.hu/downlo...
Üdv ;)
Köszi szépen! Közben felhívtam Polyák Lacit és ő is azt mondta hogy a széles rész van a blokk felé.
Sziasztok!Használ valaki a gépén fokozatkijelzőt?Ha igen,akkor mik a tapasztalatok?2005-ös RSV-m van.HealTech GIProt-néztem.
Arra a kérdésre,hogy minek...nekem hiányzik,megszoktam a régi motoromnál:-)
Köszönöm a segítséget!
Üdv
Szia!Nemrég cseréltem lánckereket elöl:a széles rész volt a blokk fele.Úgy is raktam fel az újat