Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tart semmiből megcsinálni!

1. Végy egy bowdent + házat, aminek a vége olyan ami belemegy a szelep végébe (de akár azt is lehet bele forrasztani, csak nem ajánlom)

2. Levágod a megfelelő hosszúságra (ez fontos mert én is hosszabbra vágtam pár centivel és nehezen tudja behúzni, mert nehezen hajlik...)

3. Szerkesztesz egy kis téglatestet a végére, amit két helyen fúrsz át a megfelelő átmérővel, egy a bowdennek, egy a sasszegnek.

4. A bowden végét valami atom erős sósavban, vagy forrasztó zsírba mártod (ez eltávolítja a szennyeződést róla és jobban fog tapadni rá a ón) , és beleforrasztod a bowdent a kis téglalapodba.

Kész! Occó kici jó. Főleg ha tudsz forrasztani, vagy van olyan ismerősöd aki már csinált hasonlót!
Nah az oszt igen eee!
Az a fránya power nem nyit.
Mivel nem itt kell beállítani, hanem a behúzónál.
Azta k***a... Szerintem, es a kepen is latszik, nem gyari bowden van rajta..( nincs rajt allito es olyan vekonyka). Vegul is csak annyia lenyeg h bowden legyen nem? Semmi extra nincs a gyariban csak erosebb?!
Én 3000–ért vettem utángyártottat néhány hete, a gyári az horror, azt hiszem 18k
A picsába, én meg rájöttem, hogy miért nem nyit a power szelepem... :D
Mennyi egy ilyen bowden? Simsoné nemjó rá?
Az meg már szerintem nem is jelentős a benzinél...
Ez a motor kis sűrítési végnyomása van. Ezért jobb a 100-sal. Én ki próbáltam. Jócskán érezhető is a különbség. Jobb neki az. Bár nekem csökkentett préstáv van. Meg más a hengerfej.
Szia!
megtudnad mondani nekem hogy maga a trafo milyen motorhoz valo? Mullertol vettem en is de trafom nincs es nem tudom hogy egy generic 50 trafo jo-e ra...
van mind a 2 fajta ducati energia fesszabim a rotaxokhoz. Ha gondolod 4 ezerért küldök kettőt! (egy áráért)
Lehet venni. ÚJ !
Kérdés: a cdi trafó fekete vezetéke össze van kötve a feljövő fekete vezetékkel ez eddig stim. de nem kéne testelni a vázhoz a cdi-t ? (fekete vezeték)
hello!
nincs veletlenul valakinek hatso fektarcsaja elado tuareg rallyhez?
Olvasni való: link
Azért nem fizetek 10-20 forinttal többet (nem tudom pontosan mennyi) hogy eldicsekedjek vele hogy százast tankolok bele. Persze mindenki azt tankol meg gondol amit akar.
Pedig a 100-asal jobb is.
Sikerült közben. Kifelé jönnek ki a perselyek. Jó hülye megoldás, mert azon a felületen fekszenek fel a szimeringek, ahol meg tudod fogni a perselyt, ami természetesen egybe kövesedett az egész hóbelevanccal.
Valaki cserélt már a himbában tűgörgőket? Próbáltam kinyomni az acél perselyt, de meg se moccant, melegítésre sem. Ötlet?
Kép lemaradt.
FHP-ra állítod a lendkereket, majd összejelölöd a blokkal a lendkereket. Tök mindegy melyik pontját. Leszeded a lendkereket, majd a kivágott papír segítségével, a főtengely középpontja segítségével a már megjelölt ponthoz odailleszted a papír egyik oldalát, így a másik széle kijelöli a -19 fokot, a megfelelő helyre. Azt is megjelölöd. Vissza a lendkerék, majd a lendkeréken lévő jelet, amit első lépésben összejelölted a blokkal az utolsó jelöléshez (19fok) illeszted. Na ebben a pozícióban kell egyezni a lendkeréken lévő furatnak, és az alaplap kivágásának.

Amúgy ha pontos akarsz lenni akkor a kiszerkesztett lapot úgy csinálod meg hogy felmenjen a főtengelyre, és akkor pontosan tudsz jelölgetni. (a 30-as átmérőben nem vagyok biztos a főtengelynél, azt mérd le)
és nem akarsz segíteni egy gyenge matekoson ? a papír kivágás, az abból áll hogy a lendkerék méretű papírból kivágtál 19fokot, majd a FHP- pontjához igazítva megmutatta a papír másik széle hol is van a keresett előgyújtás ? Nem nehéz, de azon gondolkodok mennyi féle képp ki lehet számolni
Kiszerkesztettem, majd kivágtam papírból a 19 fokot, de aztán úgy csinálod ahogy tudod. Tudom hogy ki lehet, meg van a matek szigorlat
szögmérővel nyomtad ? lendkerék kerületből is ki lehet számolni
ez fontos, ha az alaplapot nem magunk cseréltük
-19 fokot link, ha szemből nézel rá a lendkerékre, akkor óra járásával ellentétesen, vagy ha van indíkátor órád és kint van a blokk akkor 1,84 mm tolod vissza a dugót. Kimatekozható, hiszen előgyújtásról van szó, FHP előtt mikor van szikra és értelem szerűen óra járásával megegyezően forog a főtengely.
95ös benzint nyomok bele, nincs nekem pénzem feleslegesen drágább benyára.
Szia! Amikor anno állítottad az alaplap gyújtást, hány fokos előgyújtást állítottál az RX nek ? felső holponttól,. melyik irányba ?
Csak mert leveszem a lendkereket, ránézek az alaplap gyantára, ha ki van repedezve kuka ha nem akkor, állítok neki normális előgyújtást. Jah és 98as vagy 100as benzint használsz ?