Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ez kis és nagyker! Elég komoly volumenü bolt, van nekik minden!
Az Rxv-ben valami speciális "vert" csapágy van gyárilag, amit nem teljesen értek, mert azt mondták rá a csapágy boltban, hogy az más hézagolású, hogy melegedésnél nem szorul meg a hőtágulástól vagy valami ilyesmi, "ezért" olyan drága. Csak azt nem értem, hogy a Busában meg "sima" csapágy van, ami +300Km/h-nál nem hiszem, hogy kisebb terhelést kap, mint az Rxv csapágyai?!
De csak tudják a mérnökök, hogy mi a csízió?!
Akkor majd holnap szétkapom és megnézem a számokat rajtuk. Aztán 1-2 telefon,nehogy potyára menjek és ne legyen.
Ez nagyker? Ha hármat veszek akkor lehet érdemes lesz megnéznem őket. Az a lényeg,hogy van ilyen méretű és nem kell az Apriliába menni!
Köszi szépen!
Én itt vettem, nekik volt! Bár a Busához nem kaptam náluk a lánckerék agyban lévő csapágyat, így azt kénytelen voltam a Suzukinál megvenni horror áron, de az összes többi volt és porvédő szimeringek is! Töredék áron tudod megvenni a csapágyboltban a gyárinál is jobb minőségű csapágyakat és prvédő szimeringeket!
Én NTN csapágyakat vettem mind két motorba!
Tehát ha bemegyek a csapágy boltba akkor akár ad is nekem? Csak azért,mert a quadhoz nincsen (csapágy boltban) nem is hallottak még olyan méretet! Yamahánál meg 18/db ha jól emlékszek (4 db)
Nem szedtem még szét de a jobb oldali a rossz nekem is,pedig szerintem a másik oldal kapja az ívet!
brembo1100 [3414] április 26. 18:17
Erre gondoltál? A gyerek tűnt el vagy mi? Mert ő eltűnt! Azt írta,hogy beáraz mindent,aztán.......
Régebben árult valaki piros első sárvédőt, csak eltűnt, még eladó?
Háy! Hogy áll az sxv piac?
Fogalmam sincs. :)
Ha neked ez van benne akkor van tapasztalat is. A ventilátor kevesebbet megy ha ez van benne?
Na még egyszer! Hátha!
Valakinek nincsen otthon fölöslegben egy 48-as hátsó lánckerék?(esetleg 46-47) Használtba kellene,mert új van nekem is.
Volt egy WR450F-je amit még 2005-ben újonnan vett és azzal versenyzett, de kb. 3 éve lecserélte egy R1150GS Adventure-re, mert mindenkinek a társaságunkból utcai motorja lett és "szar" volt neki a Hayabusát és az XX-et kergetni Budapest és a Mátra között... Ami érthető is, mert pont ebből az okból adtam el én is anno a 750-es Big-emet és lett helyette a Busa! De én is csak pár hónapig bírtam, így lett az RXV!
Szerintem azóta is bánja, mert mindig mondogatja, hogy jó-jó a GS-el kirándulni, de nem az igazi!
Szoktam noszogatni, de sajnos még nincs "kedve"!
Ilreálisan drágák lettek a terepmotorok valami oknál fogva!
Ha nyerek a Lottón, azonnal veszek neki egyet, de újat és irány egy "Long way down" túra!
Mi csak így reggel megyünk,este jövünk. Vagyis tegnap 10-től 20-30ig. Ilyen ottalvósos nekünk nem menne,szeretünk itthon lenni!
Noszogasd a havert,hogy vegyen gyorsan valamit!
Érthető hogy nem lokalizálod...
Én arra várok, hogy a barátom (aki egyébként 10 évig versenyzett) vegyen már végre magának újra egy endurokrosszt, mert így egyedül elég uncsi. Messzebb meg nem nagyon akarnék menni lábon.
Egy jó társaság sokat lendítene az kedvemen/aktivitásomon!
Már régóta forrtyog bennem a gondolat, hogy el kellene menni egy többnapos ottalvós terepezésre egy jó társasággal, esténként tábortűzes sütögetéssel/iszogatással, csak úgy parasztba...
Pedig alig mentem még 1 pár kanyart rajta.
Lábon megyünk mindenhová,215 km volt a tegnapi kiruccanás.
Állítottam a kamerán és megszívatott.Az a baj,hogy sok videót úgy készítettem,hogy amikor indítani akartam-akkor pont leállítottam.Tehát pont azt vettem föl amit nem akartam.Sokat a kukába kellett dobni.
Maradjunk annyiban,hogy olyan 70km-es körzetben tekergünk. Nem akarom kiírni,mert!
Pont most nézem a Youtube-on a videóid...
Jól nyomtad Kókán!
Nagyon klassz helyeken jártok! Ezek arra felétek vannak, vagy futózni szoktátok a motorokat?
Ha ez nekem megéri akkor áldásom rá!
Ha gondolod leszedem az enyémről és elcserélem az újra!
Valakinek nincsen otthon fölöslegben egy 48-as hátsó lánckerék? Használtba kellene,mert új van nekem is.
Szerintem megfordíthatod ha sérülésmentesen kitudod venni, de szerintem nyugodtan menj ki vele motozni, nem a következő motorozástól lesz baja ha eddig így volt . Köv. héten szerintem megjön a gyári szimeringem, azt összevetem a most vett csapágyboltival, szerintem sima mezei vitonos szimering lesz az is, és akkor elég megvenni a sima csapágyboltit negyed annyiért.
Pont holnap akartam kimenni terepre, de ezek után....
Muszáj új szimeringet venni vagy elég megfordítani a régit?
2008 as a hírlevél így szerintem biztos.
Mikori évjárat(ok)nál van fordítva berakva a szimering? Az enyém 2007-es. Azt is érinti vajon?
Eladó gyári alaplap (baloldali).

Szereztem egy Alice Racing (jobboldali) alaplapot, elvileg épp annyit termel hogy 100% on tartja az akkumulátort világítás nélkül, és kevésbé fogja vissza a motort.

Olvastattam külföldi fórumot és ott bukkantam rá hogy egy 2008-008 as számú szerviz hírlevélben írták hogy meg kell fordítani a generátorfedélben lévő szimeringet mert gyárilag fordítva szerelték be és ezen keresztül megy a hajtókarok olajozása ami csúszócsapágy révén igencsak érzékeny. Le is fotóztam az enyémet, és valóban fordítva van benne. A szimering mérete 12x22x5,5. Csapágyboltba vettem egyet, de rendeltem egy gyárit is. A gyári ~6000 ft a csapágybolti vitonos (barna) ~1000 ft, viszont 5,5 ös nincs csak 5 ös. LINK
aprilia Alkatrészek és Szerviz


06 70 389 6486