Yamahánál meg 18/db ha jól emlékszek (4 db)
. Köv. héten szerintem megjön a gyári szimeringem, azt összevetem a most vett csapágyboltival, szerintem sima mezei vitonos szimering lesz az is, és akkor elég megvenni a sima csapágyboltit negyed annyiért.
és ezen keresztül megy a hajtókarok olajozása ami csúszócsapágy révén igencsak érzékeny. Le is fotóztam az enyémet, és valóban fordítva van benne. A szimering mérete 12x22x5,5. Csapágyboltba vettem egyet, de rendeltem egy gyárit is. A gyári ~6000 ft
a csapágybolti vitonos (barna) ~1000 ft, viszont 5,5 ös nincs csak 5 ös. LINK
Az Rxv-ben valami speciális "vert" csapágy van gyárilag, amit nem teljesen értek, mert azt mondták rá a csapágy boltban, hogy az más hézagolású, hogy melegedésnél nem szorul meg a hőtágulástól vagy valami ilyesmi, "ezért" olyan drága. Csak azt nem értem, hogy a Busában meg "sima" csapágy van, ami +300Km/h-nál nem hiszem, hogy kisebb terhelést kap, mint az Rxv csapágyai?!
De csak tudják a mérnökök, hogy mi a csízió?!