Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te hol rakattad rá a Silmotohoz a szoftvert? Én egy Arrow rendszeren gondolkozom, de ahhoz a megfelelő szoftver is kéne...
Még nem nyúltam hozzá. Pihenem a tegnapi nap fáradalmait! Azt hittem nem érünk haza soha!
Nem láttam még ilyet közelről,de olyan csapágy hangja van.De ugye lehetséges,hogy nincs is benne,de én olyannak hallom.
Sőt! Még azt is meg kell keresnem,hogy hol találom a motoron
Szét is szedted és oda lett teljesen az önindító, vagy még menthető Pl.: szénkefe csere, kommutátor felszabályozás, csapágy csere,...?!
Bár nálam már kétszer sem vált be a felújítás, csak az újabb típusra csere!
Nem akarom elszólni,de örülök,hogy ezt a motort választottam! De ezt tényleg én csináltam magamnak,pedig menet közben gondoltam is rá.......de nehogy már!
Én meg tegnap elindultam az első motorozásra a felújított kuplungbowdenemmel és kb. 3km-ert bírt!
Még szerencs, hogy aszfalt úton voltam és nem terepen egy jó kis saras katlanban...!
Ezúttal szeretném még egyszer megköszönni .M3nyus-nak a bowdeneket, mert ma azzal voltam kint és úgy tűnik, hogy az bírja!
Ismerős ez a gőzborotvás érzés, csak én az utcai motort mostam le gőzborotvával és egy óvatlan pillanatban rányomtam a hűtőre (mivel az RXV hűtője bírja), pont a ventillátor előtt...!
Aztán hosszas lamella csípkedés után bementem a belvárosba csúcsidőbe... és máris könyebb lettem 150e-rel!
A "szegény" embernek ha nincs baja, akkor csinál magának és a saját kárán okul!
Azóta persze a kerékagy csapágyat is kellett cserélni...
Jó ez a gőzborotva, csak tudni kell használni és azt is, hogy mire!
Mínuszba esett a motor és ilyenkor ugye kifolyik az olaj. Gondoltam még a kúton lemosom meleggel,ne füstöljön és ne csúfoskodjon rajta. Vagy vizet kapott vagy leverettem a jobb oldali gyertya pipát. Vagy 5 perc indítózás (én ökör!) és elkezdett nyikorogni az önindító. Biztassatok már meg egy pár forint kiadással. De még ezt le is sz@rnám. Elsőre indult mindig,örök élet lett volna az indító és ELB@SZTAM!
Silmotor kipufogó rendszer és a hozzá való szoftver,folytás nincs.
Kotyesz, neked még a gyári szoftver van rajta? Fojtás ilyesmi?
megvagyunk jól, minden rendben. de ha a motor a téma
Nah,már megint volt negatív,pozitív,elfogultság 1000-rel,öröm és bódottság,pezseg a fórum,hajrá !
Ez mindig ennyit kajált,pedig nem szoktunk séta kocsikázni! De volt már 6 liter alatt is,de nem sokszor.
A 6,5-öt, hogy sikerült összehozni? Még országúton sem tudtam lejebb vinni...!
Zavard el! Örüljenek neki,hogy nem kell csadorban járniuk!
Nekem 6,5. Ösvényen több. De ez van!
Nekem 2008-as 550 van és azért nem írok ódákat,mert úgyis azt mondja mindenki,hogy szar! Pedig nem az! Érdekes módon a 13-as narancssárga 500-asnak több betegsége is van,mégis az a király motor!
Ebbe nem szólhatunk bele...! Szerencsére nálunk nem ez a helyzet!
elhagy, ha még egyszer cserélek, vagy veszek úghogy elég cudar a helyzet.
asszony elköltözi, mert már annyi motor volt
Akkor ne lánykodj, légy férfi és vegyél egyet!
DE fölmegy a hegyre
Nem hiszem, hogy az Rxv/Sxv kevesebbet enne, mint egy 2T!
Nálam eddig a legjobb fogyasztás (550-es) olyan 8L körül volt, de inkább 10L az általános!
Szerintem nem nehezebb sokkal, mint az RXV mondjuk. De kit érdekel, amikor csak megy és megy?
igazad van. de nem nehéz a dörzi ?