Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jól emlékeztem, hogy fogdostam a kezemben a 46-ost nálad, de végül nem vettem meg!
Az enyém is 550-es RXV! Pontos adatot még sehol sem találtam a folytatlan teljesítményéről, de szerintem nem kevésbé nyomatékos, mint az 1 hengeres társai, csak gondolom sokkal magasabb fordulaton van a teljesítménycsúcsa! Ezért van az, hogy ahol fordulatból kell menni, ott nem sok ellenfele van, de hegynek felfelé a csiki-csukiban igencsak gépészkedni kell a kuplunggal, míg az 1 hengeresek alapjáraton pöfögnek felfelé...!
Eladtam már az összeset ami volt felesbe
De a tiéd az sxv nem?
70-80-nal megyünk és én már forgok azért. Más meg jön mellettem,fulladozik és egyet még vált!
Siratón meg majd kiderülne,hogy milyen. Mert ugye most is elkapar vagy ha nem húzod akkor megáll. Ez nem nyomatékos ugye.
Remélem akkor olvastad,hogy mit keresek Menyus?!
Köszi.
A magas fordulatnak én sem örülök, de ha szoktál siratófalazni, akkor oda (nekem) túl hosszú a gyári áttétel! Nem az erővel van baj ott sem, hanem sokkal hamarabb bele kell csúsztatni a kuplungba, ha csökken a tempó felfelé, mert 2000rpm alatt ugyebár lefullad...!
.M3nyus-nak mintha lett volna eladó?!
Nekem meg még mindig 46-47-es hátsó lánckerék kellene,inkább használt-de jó állapotú érdekelne. Úgy érzem a gyárival nagyon pörög.
Ez az ebayes emberke, ja 1-2 alkatrész meglepően olcsó, csak ugye amcsi
Nem tudom kivel beszéltem, hogy sehol sem lehet kapni 14-es első lánckereket...?!
Tessék!
Ezt az oldalt nézted már?
Szerintem meglepően jó áron vannak a cuccok!
Biztos hogy fel lehet rakni, de véleményem szerint jóval olcsóbb a jelenlegit átalakítani.
A nehezebb lendkerekes modell deklijét nem lehet rárakni marás helyett?
Jeladó, állórész,... minden oké?
Mit írnak róla, milyen előnye/hátránya van a könnyebbel szemben?
Gyorsan átolvasva marni kell a külső generátor fedélből mert nem fér el, de utána működőképes.
Áttételeket még nem raktam fel, szerintem majd csak télen, lendkerék lehúzót megvettem hozzá, de az egyik fogaskeréknél egy minimálisan marni kell a blokkot. Bovdenek úton vannak még.
Lett valami érdembeli változás a módosított önindító áttételtől?
Ha igen és lesz megint valahol jó áron, akkor valószínű engem is érdekelne!
Kuplungbowdenekről van valami hír?
Szó van róla, csak nem érteni Angol!
ITT szó van róla, de szerintem újban biztos horror, bontottat még nem láttam eddig ebayen.

ITT van pár bontott alkatrész liciten, küld magyarországra is. Tőle vettem a 3db önindító áttétel fogaskereket 14 ért postával
Azt a nagyobb tömegű lendkereket lehet valahogy installálni az én évjáratú motoromba is, vagy több ponton is modosították hozzá a blokkot?
Jól jönne alul több nyomaték...
A jó pap is holtig tanul

Motorjában tudomásom szerint nagyobb tömegű lendkereket alkalmaztak, illetve a könnyebb kezelhetőség végett aszimmetrikus karral volt összekötve a 2 fojtószelep, így sokkal kiszámíthatóbb volt a teljesítmény leadása, olyasmi mint hogy "elindulna" az egyik henger és csak utána "jön" a másik.
Amint látom M3nyus mester fokra emelte az SXV RXV tudást!
Csak azt nem tudom,hogy a 750 km alatt mit csináltak vele,hogy a blokk oldala olyan kopott?
Nagyon brutális. . Kemény. :)
Köszönöm az okositást. :)!
Ahogy SXV ből volt a VDB repilka úgy RXV ből is csináltak egy Merriman replikát ami gyárilag felextrázott változat. Alpina kerekek, mart villabefogó, zárt kamrás elsőteló, más hátsóteló, Arrow kipufogó, kevlár blokkvédő stb

ITT árulnak is egyet.