Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az van, de már megeszi a fejem. 5óra alatt 15liter mondjuk nagyon nagy volt a sár, 1,2,3 sebesség.
Azzal azért tisztában kell lenned, hogy ha élmény endurókrossz motort akarsz, akkor az üzemórás és mindegyik márkának/típusnak van típusbetegsége és gyengéje! Tehát inkább előbb, mint utóbb mindegyiket javítani kell! Ez sajnos egy ilyen sport!
Vegyél 2T-t, annak kb. fele annyi a fenntartási költsége, mint egy 4T-nek!
Endurózni csakis DRz-t vennék! Az 50ezer szinte hibamentes megtett km vele minden más márkát háttérbe szorít nálam!
Ha csak berúgni szereted a motort és imádod a váltót javítani, akkor az a te motorod!
A horror árú Yamaha alkatrészekről nem is beszélve...!
Amúgy nagyon jó motoroknak tartom a Yamahákat! A Honda után a legmegbízhatóbb márka szerintem a motorok között!
Yamaha 426F az elég lesz nekem
Ezeket ne tőlem kérdezd, nekem hálistennek semmi közöm nem volt ehhez a V2-es blokkhoz. Egy haverét ugyan kipróbáltam, de nem ejtett kétségbe...
Hány kg az Aprilia rxv 450, 550 ?
aha, nah igen fasza a tábortól jó messzire ahol a madár se jár
akkor ezeket a motorokat kik használják? mire? porfogónak? vagy a szervizek fenntartása a cél? 50km gurulás 4hét szerviz ? lehet kapni használtan olyat ami ki van javítva? vagy az is rögtön beszarik ? áááh, nekem kell egy mini rsv
Az RXV pláne halálos lehet Erdélyben, ha megáll alattad a rengeteg kellős közepén, és megesz a hegyimedve.
persze mert neked sor2 egy streetfighter er6-ra beneveznék

Jó a pitbike, de azzal halálos lehet Erdélyben.
Na látod, ilyenek ezek a városi legendák. Én meg a pitemet csak dícsérni tudom, mert rég óta hűen darálja a kávét alattam, és csak nagyon keveset kellett bütykölni, pedig "csak" 2kilós kategória.
Biztos van olyan RXV is amit szeretni fogsz, csak ne válassz bele!
fel a hegyre kell hillclimbes enduro
volt az is 3db. 400e ft-ost ellopták. a többi meg hullott szét. 80ezer ft, meg a 180ezer ftos is. volt akinek már 650be volt, szétreszelve, agyontuningolva, aztán nagy mérgesen eladta. Belátta hogy hullik
Gyere a pitbike topikba, azokra én is csak 2-3 havonta tudok felülni!
hát valahogy úgy megyek vissza a 125forumba. Vagy inkább Rsv-be. Ltz 400 unalmas volt már,.. valami 2kerék hegymászó, faluban villantó ,... 3havonta ülök föl 5-6órára. Erre jó lenne az RXV
Szerintem most láttuk itt utoljára tocka-t ezen a fórumon...!
Ja, bocs, nem ő írta a 3 laptopot, hanem a következő zoozee nevű felhasználó.
uhh ez nekem sok
Lapozz ezen topik 3-ik oldalára, és olvasd el Motocrossmania kb fél oldalas beszámolóját, és érteni fogod miről gagyogok.
nem
És még ezen gondolatok megfogalmazása után sem agyaltál azon, hogy esetleg más típus után kellene keresgélni?
nem értem
Az a baja, hog ynincs nekik hozzá két laptop, hogy be tudják indítani . Hogy Motocrossmania nevű felhasználót idézzem még a topik indulása környékén megjelent "memoárjából"
2. tulaja a gépnek. Most hozta el szervizből, kész a hidegindító probléma, illetve az önindító. de a többit megnézi a szervizkönyvben... Én csak azért írom, mert ahogy írtad nem akarok "szarba" nyúlni. Szeretek szerelgetni, javítgatni, nekem ez kihívás, inkább már ez a motorozás nálam. a Garázsban térdelés de már unom a gumiját elnézve elég gyári. alá kell néznem hol lehet leütve a gép.
Egybe van, de vszínű nem csinálták meg a 2006-os hibáit. A vételáron felül tegyél félre 2 kilót a javításra abból megvan. Teendők: talptömítés csere, olajszűrőfedél cs., légszűrőház szimmering cs., lendkerék csavarok újra ragasztása, önindító tisztítás-javítás, sztem a folytás benne van, akkor azok kiszedése, szoftver frissítés, egy számmal nagyobb aksi befaragása, telószimmering csere(úgyis elfossa magát). Ha még ez a gyári gumi és a folytás benne van, akkor lábujjhegyen vezették, nagy baja nem lehet. Ha már összefolyt az olaj a vízzel, akkor főtengely csapágy cs., vezérműtengely cs. is lehet. De az se vészes. Indul az csak bikázni kell.

Azt tudnod kell, két ember van a világon, akinek tetszik az aprilia , meg akinek nem . Ha még nem mentél vele nem tudod melyik csapatban vagy .

Az én véleményem(dicséret) : Nagyon szeretem nekem bejött, supermotozni lehet vele utcán, ha pályára viszed, több manna kell. Terepre csak egy 2013-as ktm 350-re cserélném. Ha nem kell anyagi okok miatt eladni, akkor marad.