Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma én sem bírtam tovább, és meló után kimentem levezetni az egész hetes feszkót...
Ez a hidegindítási lábtartó "csattogtatás" tényleg egy érdekes, ámbár eredményes dolog, mert pár kocogtatás után elsőre indult pár másodperces indítózás után!
Ha rúgdosom a lábtartót, akkor nekem nem szokott újra bekapcsolni az AC, de a lábtartó csattogtatásra, minden egyes csattnál újra indult, még ha 100x is csináltam volna, akkor is.
Sniper78-nak megértem a problémáját és igaza is van..., de sajnos ez van...! De ha már így alakult, akkor csak egy normális szerelő kellene és pár 10e forintból rendbe rakná a vasat és csak azzal kellene "kínlódnia", hogy rajta tudjon maradni és nem a garázsban kellene nézegetni az 1,7M "1:1 Makettet"!
Az enyém is 2007-es, tehát ugyan az a széria, ráadásul 550-es, ami az eddigi tulajdonosi tapasztalatok alapján, kényesebb, mint a 450-es! Ez is megjárta már a szerelőt a szokásos dolgokkal, de nekem ez a víz+olaj össze rottyanásos, blokk szét és össze történet megállt 62e-ből és azóta indul hidegen melegen rögtön! A gyertyákról meg csak annyit, hogy mikor megvettem, akkor cseréltettem a két elektródásra és már lassan 3000km-ert raktam bele...!
Azt ne mondja nekem senki, hogy egy karburátoros verzió/típus megbízhatóbb/kevésbé macerás lenne, mint az injektor!
Egy injektoros motort, ha ősszel leállítasz és csak 6 hónap után indítod be, akkor is elsőre, pár másodperc indítózás után pöcc-röff indul, míg a karburátort boríthatod szét, mert bele rohadt a benzin!
Arró nem is beszélve, mikor borulsz terepen és megszívja magát a karbis..., akkor is lehet vele gépészkedni, mire újra beindul! Ellenben az injektoros azonnal indul akkor is! Én biztos nem cserélném le sosem karbisra az injektorost! Egy dologban hibázott az Aprilia, hogy túl nagy (ön)bizalma volt az önindítóban és lehagyták róla a berugókart!
A fék meg futómű, az tényleg első osztályú!
Múltkor cseréltem egy körre egy KTM 250-es 2T-sel és pár kanyar után megállt, leszállt a motorról és nézegette az elejét...
Mondom magamban, basszus biztos valami széthullott rajta...
Mikor visszajött, hatalmas vigyorral mondta, hogy meg kellett néznie a féket, mert nem hitte el, hogy ilyen jó első fék létezik...!
Nem mondom, hogy tökéletes motor, mert olyan szerintem nincsen, de ha egy jó szerelő rendbe rakja, akkor nagyon sok örömöt és élvezetet fog okozni!
Szerintem eddig egyik márkának sem sikerült még a történelemben, egyik teljesen új típusnál sem, hogy ne lett volna típushiba az első pár szériánál!
Ráadásul az Aprilia mert nagyot lépni és felvállalta az úttörő szerepet ezzel a V2-es verseny enduróval!
Sajnos nem jött be neki, pedig ha tovább csiszolgatják, akkor igen csak versenyképes teknika lett volna!
Nekem eddig nem sikerült kiábrándulni belőle, imádom!
Nagyon sajnálom Sniper78 történetét, de egy dicséret is legyen. Ma kicsit megzörgettem a vasat, és egy rettenetes 40-50 km poroltam. Fergetegesen jó volt. Megint rádöbbentem milyen elképesztő a futómű. Olyan helyzetekből hozott ki, hogy már könyveltem a perecet. A ventilátor egyszer sem indult be pedig húztuk neki. Indult, ment tette a dolgát amit egy motornak kell. Kaptam egy hátsó defektet is kb a fele távnál. Simán hazahozott lapos hátsóval is, szitált egy kicsit, de ennyi. Volt hogy 70-el is mentem lapos kerékkel. Én imádom . Beszélgettünk, hogy ki mit venne a meglévője után. Én csak egy 2013-as ktm 350-et tudok elképzelni amivel fejlődnék, de arra meg nincs pénzem. Bárki bármit mondhat, én úgy érzem nekem bevált. Én is szoptam vele, de meg kell csinálni és jó lesz.
Az első hengernél lévő gyertyapipába bement a víz! De már megoldottam!
Elég baj ez neked! Nem is tudok mit írni. Nekem már a 2008-as van és ÖRÜLÖK neki! Most is MEGVENNÉM megint!
Szia, ez a verzió is él a fejemben(karburátorosítani) Cnc megmunkálás a fő profilom, a közdarabozás nem okoz gondot. Azonban: indító dúsítás, karbiszinkron, fúvókázás méret helyesen mind mind ugyanakkora költség mint e remek berendezés helyreállítása! Ne haragudjatok rám, de ezt mégegyszer elmondom hangsúlyosan: full felspécizett XR em adtam el, térdszalag szakadás miatt nem tudtam berúgni. A motorozás szeretete miatt , gondoltam legyen egy modern , Önindítós jóval könnyebb gépem. És finom kis túrákkal a nem teljes szögtartományban mozgó térdem helyrerázatom. ( túl feszesre húzta a doki a szalagom, hozzá kellett nyújtani, nagyon fájdalmas) a 2. Utamon 16 km ről toltam haza, egy katlanban pihentem meg. Gondoltam fújunk egyet. Hát 6 óra volt hazatolni. A krosszcsizmámból folyt az izzadságom fájdalmamban és fáradságomban mire hazaértem tök sötétben, világítás nélkül a hegyről! Azóta csak a keserűség van... Pénz ugrott, értéke fele sem, priblémák maradtak.Köszönöm Aprilia! Nem mesélem, nem hallottam valahol, nem kitalálom. Velem történik , és a sztorinak közel sincs még vége...
Figyelj. Kicsit meredek amit írok. Ki kell venni a blokkot. Széthúzni, teljesen egy olyan szerelővel aki már tud motort faragni. Átnézni a vezérlést, tömítéseket, stb. Az injektort meg elfelejteni! Esztergálni karburátor felfogatást. Karbival örök élet lesz. a nyakamat rá merem tenni. pöccre indul, HA sikerül és odafér. (én még messziről se láttam)
Egy biztos. Fasza gyujtás, tökéletes szelep zárás, és karburátor.
A többi adott, de hogy lehet így elkúrni egy gyári motort ? ennyi szar? a gyertya evés Aprilia betegség. És ha Japán gyújtás lenne felrakva ? Manapság semmi se lehetetlen és elérhető( gépi munkálás). Amiket írtál kiakadtam 71km. Kb már nekem tök8 lenne, csak mennyen.
háát, ez már rémes egy jó ügyvéd? Mert más fegyvered nem lehet ellenük
Sl1000 Falco 5.5liter 110nél 2005Rsv Factory 7-8liter 140+
Konkrétan semmibe nézem ezután a gyártót! Ottdolgozó szervizes kolega SEM tudta a garanciáját érvényesíten a saját mocijára életvèdelmi hibára sem! Ez normàlis gyártói hozzáállás?Most számoltam meg: 71 km: 10 gyertya! Nagyságrendileg mellèk költsége 200 e Ft volt. 1,5 ért vettem. 1,7 m HUF / 71 km!ez tényleg nem rossz! Hanem Katasztrófa! Sosem vettem volna meg, az XR em nagyon jó volt. Sajnos egy térdszalag szakadás miatt kerestem és vettem könnyebbet, önindítóval. Most filózok mitévő legyek.
Az ilyen kijelentésektől utálja mindenki és van rossz hírneve a motornak! Ilyenkor szoktam elmondani,hogy 2008-tól ezek a hibák javítva vannak! Csak az a baj,hogy ez meg már nem érdekli az embereket,elkönyveltették velük,hogy szar! Pedig NEM az!
Ne menj át rajta trakesszal! Van itt 1-2 ember aki szívesen megveszi-megvenné azonnal!
Sziasztok! Hermetik színű a blokk tömítés,2006 os a motorom. Újabb 150 ért még be is indul majd! 71 km-t tudtam hasznàlni a 2 milliós technikát..... A gyártó nevét egy életre megjegyeztem SOHA SENKINEK nem ajánlom! Undorodok az egésztől. A traktorom 33 mázsa . Nézegettem hogy át menjek e rajta mondjuk 20...30 szor vagy a rakodó kanállal darabokra szaggassam! Bele sem raktam a szivattyút! Minek? Ilyen szopást emberek az RXV egy rettenetesen elrontott valami! Az Aprilia imidzse meg egyenlő a nullával!
Baromi hamar bemelegszik a motor, az normális, nekem kb 1 perc alatt üzem meleg, az első hengerfejnél van egy jeladó ugyan azon a helyen ahol a gyári jeladó van hátul, ott mérve pikk pakk bemelegszik.

Az viszont szerintem nem túl egészséges hogy izzik a leömlő, ez 2 dologtól lehet vagy túl szegény a keverék, vagy kicsit az előgyújtás, de valószínűbb a szimplán szegény keverék.
Ezzel sajnos én is így vagyok... Lövésem sincs, hogy melyik program van most feltöltve az ECU-ba, pedig jó lenne tudni...
De ha már itt tartunk! Szerintetek az normális, hogy beindítás után pár perccel szinte már izzanak a leömlők a hengereknél?! Ez különösen este, és legfőképp a hátsó hengernél "látványos"...
Eddig lehetséges,hogy csak én voltam elégedett. Csak elfelejtem mindig,hogy ha lemosom akkor valahol vizet kap (én meg agybajt) és nehézkesen indul! Tippek esetleg valakinek? Hová mehet a víz?
Szeretem mikor ilyen nyüzsgés van itt!
Már csak az lenne hab a tortán, ha mindenki maximálisan elégedett lenne a teknikával!
Ilyet kaptam/kértem kölcsön: LINK

Nézem mailt is
Mondomneked nagyon beton a cucc! Újra kell tanulnom stoppiezni!
Köszi a linket!
Milyen kábelod van és mit tud?
Írtam neked ímélre.
Igen, használtan vettem, elvileg meg is jött melóhelyemre a kábel (szabin vagyok) vasárnap megyünk Kecskemétre ott megpróbálom basztatni kicsit a motort. Fogalmam nincs milyen program van most rajta jelenleg, remélem kiírja melyik térkép, mert most működik rendesen Alice Racing térképet szeretnémmajd kipróbálni.
No ezt jó tudni! Akkor nem kamuztak külföldi fórumon, legtöbben ezt használják. Ebayről szereztem: LINK

10-11 körül van az ára. Itthon nem nagyon ismert, egyik ismerős mondta ők használták még Husbergben hogy bevált.
Én nem bántam meg.
Gondoltam már rá....
5 óra,71km!
Szia Kotyesz
Egyet a tutiba egyet a frankóba?
:-)

Hát a Tuono sem volt egyszerű, de az indult.Az első programmal stabil 10 et evett, mindegy hogy bántam vele.
Kis trüszkölésem hatására az1000 s szervizen új progit kapott + az akrapovicokat, úgy 8...9 re állt be.
Sok BUSA tulaj van köztetek, tudjátok: 7 tel már egész jókat lehet vele menni hosszútávon, de ha a busa 9...11 et falatozik, ott valami komoly cimborával szopattok mindenkit és versenyeztek 240 felett mindenhol...valamint bele bele szaladtok 300 ba is egy távoli ország autpályáján pl. ahol ez legális.Nekem konkrétan egy alkalommal tudtam a torkán a 11 et leengedni.Iszonyat volt.Mintha azt mesélte volna valaki, hogy Kunmadaras- Székesfehérvár 2 óra, de én ezt nem tudom pontosan 305 km. .Régen volt, öreg vagyok.
71 km van benne? Akkor tényleg többet adok érte egy kicsivel,mint a kolega! 32-vel vettem az enyémet is.