Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na és milyen lett a moci az Alice Racing programmal?
Volt érezhető változás?
Megleltem!
LTZ 400 topikban van. aki keres az talál
Hát én 1 nagyon analfabétagamma vagyok! Nem találom sehol!
Azért köszi!
crf patric
Az Alice Racing csinál(t) 550-es RXV-hez is térképet?
No hétvégén ki tudtam próbálni az XV tuner kábelt. Nagyon remek kis szerkezet, pöpecül ment minden. Szerencsére megtudtam hogy 30 üzemóra van csak a motorban, így nyugodtan alszom(még)

Próbaképp az Alice Racing térképet raktam fel, a régi térképet sajnos nem tudja a program hogy szám szerint melyik, viszont le lehet menteni, így bármikor visszatölthető. A térkép feltöltése 1-2 percet vesz igénybe, motoron semmit nem kell megbontani, csupán egy test pont kell a kütyünek és a ECU kivezetett csatlakozója. Amint fel ment a térkép, gyújtás ki-be és már kész is. A finomhangoláshoz még ez sem kell így az baromi gyors, kütyü rádug , gyújtás bekapcsol és már kész is, nem kell újból feltölteni a térképet.
De minek is? Jó egyáltalán az enyém a tiédre?
Bizony kellhet, tapasztalatból mondom!
Hát nekem van 1 garnitúra zsír új irányjelzőm,deeeeee.....kellhet az még nekem endúrózni?
Mélyen tisztelt urak.
Szükségem lenne egy fékkarra, meg egy garnitúra irányjelzőre, de a fékkar lenne igazán fontos.
Ha tud valaki eladót azt szívesen venném, ha szólna.

Köszi!
Okés,megnézem. De,mint már mondottam nem nőtt még be a fejem lágya teljesen,csak egy kósza gondolat volt. Igaz már legalább 25 éve ilyen gondolataim vannak(akkor még Zxr,Fzr).....na de majd egyszer!
Ha pedig venni akarsz Tublisst akkor alkudozz nyugodtan,hátha neked is sikerül.
Kotyesz, vedd meg a superbike nevű újságot, összehasonlító cikk van az 1000rr, rsv4, panigale, cbr-ről. Az ipse pont a rr meg rsv4 között hezitál. Érdekes olvasmány, ha már kipróbálni nem tudom .
Unibat CTZ10S-BS. Szerintem nagyon jó akksi volt, mert ezzel vettem jópár éve, és ha nem töltöttem hetekig, akkor is max 0,1V-ot veszített a feszültségéből. Ha nem kapok jobb ajánlatot, akkor újra megvenném nyugodt szívvel!
Vegyél yuasát huszonharmincér . Zselés.
Milyen aksi volt, legalább tudjuk hogy olyat nem veszünk. Sztem a rázkódástól szétesett egy cella, és zárlatos lett .
OK kösz, intézem
Sajnos ma behalt az akksim egyik pillanatról a másikra!
Kint voltam terepen és kb. harmadszor álltam meg pihenni pár percre és mikor ráadtam a gyújtást elkezdett rögtön kattogni az ülés alatt és a műszerfal is ki-be kapcsolt..., mikor indítani akartam, semmi sem történt, még egy apró mocc sem!
Egy pillanatra megállt bennem az ütő, hogy biztos széthullott a teknika, mert mostanában sok ezzel kapcsolatos téma volt itt.
Szerencsére volt egy pár méteres meredek lejtő és ott sikerült másodjára beröffentenem és go haza...
Le sem mertem állítani a ház előtt, hanem rohanás a multiméterért, hogy rámérjek a töltésre, ami 13,4V-volt. Akksi ki és be a másikból, de úgy szerencsére rögtön észhez tért és a töltés is 14,4V lett.
Felraktam az akksit töltőre, de be sem kapcsol töltésre, csak a feszültséget mutatja, hogy 10,3V-ról magától hirtelen leesik a fesz 6,2V-ra és utána vissza...

Ki milyen akksit használ vagy javasol? Látom, hogy páran nagyobb méretü/teljesítményű akksit rakott bele a tartó átalakításával. Valaki meg Lítiumos verseny akksit használ...
Szóval, szerintetek milyet akksit ajánlott bele rakni és hol érdemes megvenni?
Savas akksit nem szeretnék, mert az egy ilyen motorba nem hiszem, hogy "egészséges"....
Figyi csak! Nem találom sehol ezt a gyereket. Segítséget kérek!
Én az A.nerben vettem az M3 kivezetőnél,35000/db-ra mondják. Megvettem az első-hátsót,engedtek is belőle
Oké ez tök jó.
A slime egyértelmű, tublist honnan lehet megvenni és mennyiért?
Útálatos is amikor defekt javítással megy el az idő, Múlt 7végén is a havernak 3 hátsó sikerült
A tubliss erről szól. Remélem jól illesztem a dolgokat! http://www.brapoffroad.com/mor...
Belső nélküli lesz a kerék ezzel a cuccal.Olyan keménységűre fújod amilyenre akarod,akár 0,1 is lehet. Bírja a sebességet is nem úgy,mint a mousse. Én öntöttem bele Slime-t is.Ez azonnal ragassza a defektet. http://www.bujakigumi.hu//Defe...
4 hónapja van meg,ez idő alatt 1 első és 2 hátsó defekttől mentett meg.
Hat en annyira nem rohogtem, bar utoljara 2010ben kaptam defektet. Neztem a bib moust de nagyon draga. Amit te hasznalsz arrol mit kell tudni?
Igen, ezt én is tapasztaltam, hogy más márkáknak hajlamosak sokkal nagyobb hibákat is szó nélkül elnézni, még akkor is "Isten" motornak titulálják őket! Pl.: "Három betűs", "Szárnyas",...
Viszont vannak olyam márkák, mint amilyen a Suzuki, Ducati és sajnos az Aprilia is, hogy a többség számára akkor is szar, amikor jó, és akkor is, amikor még képen sem látták!
Ez van, nem kell foglalkozni vele! Én már csak azért is szeretem, mert mindenki bántja és biztos előhozzák belőlem a védelmezői apai ösztön! A V2-es blokk miatt egyedi, a szépsége meg páratlan!
Érdekes, mikor terepen összefutok más enduroskkal, rögtön a csodájára járnak és tátott szájjal, ámulattal nézik körbe miközben élveznek a hangjától...!
Egyet értek mindenben. Nekem is ment már más a mocival és....milyen jó a futómű,milyen jól kanyrodik stb. De van olyan haver is aki inkább szimóval járna,rá sem ül,mert Aprilia. A narancs a király ugye! Pedig az ez előtti motorja az 530-as is elég bajos volt! Csak az ilyen történetekről nem nagyon beszél senki!
Én már csak röhögök a defekteseken,tublissal megoldottam és slime van benne! Én ha most vennék motort akkor 1000 km alatti RXV550 vagy sixdays500. De szerintem Rxv. Haverral szemezünk s1000rr-rel is(vagyRsv4) de nem nőtt még be a fejem lágya,nem akarok megdögleni.