Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Irtam privátba!!
Szia.
Igen, volt otthon egy hibás darabom, ami kb fél Bar-t tudott és azt küldtem el neki, majd pár nap múlva küldte a felújított darabot.
Egy az egybe adta, tehát küldted Neki a régit?
Sziasztok!

Ha vkinek lenne jó állapotú középsztendere sr50 streethez, az legyen kedves szóljon!

Kössz
Értem, köszi a válaszokat! Megnézem!
Szerintem meg rángatja a szíjat is, ezért vagy lelazult az anya vagy főtengely csapágy. Így elsőre.
A felújított kompresszornak kell jó pár km mire be áll a megfelelő nyomásra, Olyan 50km után mérj rá újra.
Más téma:

Lecseréltem a kompresszoromat egy HS Tuning által felújított darabra, mert a régi alapjáraton csak 4 Bar-t tudott, de az új is kb ennyit tud. Picivel 4 Bar felett van, kb 4,2-nél. Szerintetek mi lehet a gond? A nyomás nem szökik a rendszerből, még hosszú állás után sem.

G.
Húzd meg mindkét anyát, mert lehet valamelyik lelazúlt.
Nálam egyszer hasonló dolog történt: Mentem melóba reggel, majd menet közben elment a haktóerő, de a motor fordulatszáma változatlan maradt, ekkor gázt adtam, hogy kompenzáljam a jelenséget. A motor újra gyorsulni kezdett, majd iszonyatos daráló hangot adott. Azonnal lehúzódtam és leállítottam. Hazatoltam és az oldaldekni leszedése után nyílvánvalóvá vált, hogy mi is történt. A Variátorról lelazúlt az anya és a külső tárcsán lévő műanyag ventillátort ledarálta a berugókar fogaskereke. A lapátok cseréje és az anya meghúzása után (nyomatékkulcssal) többé nem volt gondom.
Szóval elsőnek én ezt nézném meg. És a szíjat is nézd végig, hátha megsérült.

G.
Köszönöm ez egy nagy korrekt segítség! Le fogom ellenőrizni úgy ahogy írtad! Köszi!
Sziasztok!Tudna valaki nekem segiteni abban hogy Aprilia sr 50be elso teleszkopba mennyi olajat kell onteni?
Valaszokat elore is koszi
Sziasztok!

Pár hete mentem dolgozni reggel, és egyszer csak lelassult a motor, elment belőle az erő, amikor húztam neki, nagyon hangos volt. Megálltam vele, utána mentem vele kb. 20-30-al, beértem a céghez, haza fele már semmi baja nem volt, viszont azóta furcsa hangot hallok, szerintem a szíj környékéről jöhet a hang. Leszedtem az oldaldeknit, onan hallok hangokat. Csináltam videót, de nem tudom feltölteni.
Ha teljesen új a karbi, akkor lehet, hogy gyárila túl nagy fúvoka van benne.
A kuplungharangot és a szíjat levéve a kuplung/ékszíj tárcsa "tömb" rá van tolva a kihajtás tengelyére. Ezt a "tömböt" szabadon, minden ellenállás nélkül el kell tudni forgatni a kihajtás tengelyén. Ha szorul, akkor az a csapágy meg van szorulva, ami ebben a "tömbben" van. Akkor ezt az egészet le kell húzni a kihajtás tengelyéről és meg kell nézni benne a tűgörgőt. Lehet, hogy csak zsír kell neki.
Ha viszont így (a kuplungharang nélkül) könnyen forog, akkor a kuplungot kell ellenőrizni, hogy visszatér-e nyugalmi állapotba álló helyzetben, vagy alacsony fordulaton. Ha nem, akkor állandó kapcsolat van a kuplungbetét és a harang között. Lehet, hogy valami kosz került a kuplungba, vagy eltört/ kinyúlt/elgyengült valamelyik (vagy mindegyik) kuplungbetét kis rugója.
Amit még érdemes lehet megnézni, hogy a kuplungot rögzítő nagy anyacsavar (asszem 34-es kulcsnyílású) nem lazult-e le, mert akkor az beleérhet a kuplungharangba és ez is okozhat kapcsolatot a "tömb" és a kihajtás tengelye között.
Sziasztok.Van valakinek ötlete,hogy a fekete gyertya színt mi okozhatja?Most lett karbi cserélve teljesen új,henger és dugattyú szintén most lett cserélve.Ha indítok szinte rögtön lefullad ha nem húzom a gázt a másik probléma pedig,hogy a hő fok pillanatok alatt az egekbe szökik fel viszont ha leszedem a légszürőt akkor nem megy fel a hőfok.Tippje van valakinek a hibára?
Köszi, ez a csapágy a hátsó tárcsán van?
A kuplungnál, illetve a hátsó variotárcsa csapágyánál. Vagy a kuplung nem old szét, vagy a variotárcsa csapágya szorult meg a tengelyen.
Sziasztok
Van egy 2005 sr factory ditechem. Olyan probléma van vele, hogy ha nincs beindítva akkor teljesen meg van szorulva a kerék, alig lehet elforgatni. Ha meg be van indítva és jár akkor úgy forog a hátsó kerék mintha húznám a gázt. A kerékcsapagy ki lett cserélve de a hiba maradt. Nem igazán értek a robogók hajtásához, de gondolom ezeken is van egy üresjárat mint az autóknál. Vagy rosszul tudom? Olyan mintha nem lenne üres hanem sebességbe lenne, a kuplung nem zár vagy nem tudom. Hol érdemes keresni a hibát?
Sziasztok! Ha nem talalom a kulcsot akkor hogytudom kinyitni\felnyitni az ulest?? Tipp, tanacs?
Sziasztok nagyot csalódtam az Apriliában a kuplung felől csúnya csörgő hangot hallok valakinél már volt ilyen probléma és mi volt a baj a választ előre is köszönöm
Danuz !
A második képen a karburátoron a két üres csonk a karbifűtés, és a hűtővíz rendszerre van rákötve eredetileg.
Alatta a réz csonk az olajcsonk, ez láthatóan be van kötve.
Az első képen az összetoldott két gumicső ment eredetileg a karbifűtés csonkokra.
Azért van összetoldva, mert különben elfolyna a hűtővized.
A vastag gumicső a variátor ékszíj dekli alól jön.
Eredetileg a kipufogóba csatlakozott, egy visszacsapó szelepen keresztül.
Szerepe valami emissziós megfelelőség tartása, ill. a talán még a katalizátor miatt is van szerepe.
Ezen keresztül szív a kipufogó plusz levegőt, ami keveredik a távozó kipufogó gázzal.
Nekem ugyan ilyen Streetem van, és nekem is ki lett kötve, de fent maradt a visszacsapószelep, de ennek nincs jelentősége...
Köszönöm a válaszod, nekem ez is nagy segítség, mivel akkor nem csak am6-hoz keresek fejet, ha ez is szóba jöhet. Köszi.
Fekvő minarellire.
Ez egy ki tudja mennyit és milyen körülmények közt használt / képről nem 500van benne és valami kecskehugy olajjal hajtott / ám ennek ellenére egy komoly henger.
86cc, 17-19le, 90ezer körüli új árral
A fejet nem hinném, hogy külön megkapod, mert ez a fej ehhez jó és nélküle a henger sem ér szinte semmit. Elvileg az is modular...
/modular=cserélhető fejbetet+a víz áramlik a hengerfej körül is/

Mennyit ér?
Amennyiért megveszik...
Az első képen én nem tudom, hogy az ott milyen cső lehet, de szerintem annak kelle az olajpumpára mennie. A második képen a két csonk alatt ott van a vékony olajcső, amin az olajpumpa nyomná az olajat a karburátorba. Ha azt követed, megtalálod az olajpumpát.
Az a két csonk egyébként a fűtés lenne, ha be lenne kötve a vízhűtő körbe.