Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. 6 hozzászólással lejjebb astrag fórumtárs által hirdetett henger milyen tipusú blokkhoz való? A hengerfej érdekelne konkrétan. Esetleg ha valakinek lenne 49 mm-es, az ne tartsa magában. Am6- os blokkra faragnám fel. Ránézésre egyezik. Köszönöm előre is mindenkinek.
Gyuri
Sziasztok!Szeretném kérni a segítségeteket. Valaki meg tudná mondani, hogy a képeken bekarikázott dolgok micsodák egy SR 50 Street robogó karburátorán?A képen, ahol a két cső egy menetes szárral össze van kötve gondolom nem normális, mert az a cső az olajtartályból indul, és nem folyik sehová sem a kenőanyag. Ugyan ezen a képen a nagy átmérőjű gumicsőre csatlakoznia kellene valaminek?
A másik képen az a két leágazás mi célt szolgál?Talán az olajtartályból induló csövet kell rádugni valamelyikre? Köszönöm a válaszokat előre is köszönöm!
Elkészült ez is már az új gazdája is meg van 120 pénzért.
Minden lehetséges !!
Na nincs nagy öröm. Menet közben leállt az AC-m. Többszöri gyújtás ráadás után indult csak el, de aztán pár száz méter után megint leállt.
Dobott is hibát rá. Remélem, csak vezeték szakadás, ami az enyémnél nem elképzelhetetlen.
Plusz vettem egy olcsó kínai 70-es hengert tesztnek üzemanyag szabályzáshoz, hogy lehetséges-e kivitelezni rendesen.
Sziasztok! Tegnap vettem egy Aprilia sr 50 motort, 2007-eset. A kérdésem az lenne, hogy tudtok valami olyan bukósisakot ajánlani ami belefér az ülés alatti bukósisak tartóba?
Sziasztok érdeklődés képen írok hogy menyiért lehetne el adni az alábbi hengerszettet ? nincs benne 500 km !
A többi részt sem kímélte a nyál, a benzinpumpa belső részén NEM rozsda látható, hanem valami barna, gyantás anyag, amit semmi nem oldott, új pumpa lett a vége. Meg benzinszintmérő. Meg külső szűrő.
A gyári szűrő nekem is szét ment a tankban.
Biztos a téli állástól mennek szét a megromló benzintől, vagy annak gőzétől.
Az autómban egy hosszú állásban a bennemaradt pár lityó benzin szétmarta a tank belső felén a benzin álló "festéket".
Szerintem a benzin végett mehet szét,,oldja vagy nem tudom,de érdemes, ősszel,és tavasszal ellenőrizni,,,
Hát, nálam sem volt jobb a helyzet.
Mindent elhiszek ha nincs hát nincs csak mikor meg akarnak győzni ! Inkább ráhagyom legyen úgy !!
Hát van aki jobban tudja még nálam is de ilyen ez a pop szakma
Hát, ebben a tankban nem is nagyon volt. XD
Avagy így jár az, aki egy eurós boltban vesz benzinszűrőt... :-)
Valaki meg akart győzni hogy nincs a tankban szūrő csak példa ként tettem fel !!!
Most egy kis érdekesség,hengerfej menet szakadás,,ngk ,gyertyát nem szereti valamiért,,új max 10-kilométer,,és vége,,,na akkor elég,Mostmár,,,jöhet a shampion,,,beteker,,és nem lehet meghúzni,,na akkor most,mi legyen,,,ezekbe 10x1-egyes menet van,,na akkor Új menet,,12x1'25,,,gyertya újból ngk,és már lassan 900km probléma mentesen
Igen ha jól látom ez az enyém volt,,a benzinszűrő,,meg az euro az alján
Nem kell félni a ditechtől !!!
Hs tuning makó megoldja!
Szerintem még mindíg olcsóbb egy felújított kompresszort venni, mint átalakítani karbisra... Én is most várom a felújított kompresszort.
(20000Ft + posta).
Helló most szerelőnél van kompresszor hibával!!! félek ettől az injektoros dologtol igazábol csak enyi lenne az átszerelés oka!!!
Sziasztok!! Ditech SR em (2004 morini blokk kör) feladta a harcot. :( A hengerben jelenleg 4 báros kompresszió van. Hengerszettet kellene cserélnem vagy elég egy fúrás + dugó gyűrű cserék illetve csapágyak stb? Alkatrészeket honnan tudok hozzá be szerezni?
Ezt már átnéztem, nem is egyszer. Nem véletlenül próbálkoztam a tűpozícióval, mert ugye a kép alapján kb abban agázpozícióban van egy kis torpanás. Még képben is volnék, csak igazából elbizonytalanodtam egy kicsit (még tegnap) . A teljes gáz üzemmel nincs baj, egyáltalán. Most, visszatéve a 66 os főfúvókát, visszaállt a rend, ami használható, csak mondom miért ne finomítsam kicsit. Kerestem karburátor metszetet, abból már azért kiolvastam amit kell, kb. így is gondoltam, hogy alapjárati az a kicsi fúvóka, csak mivan ha mégsem.... Mondom inkább megkérdezem.
Az, hogy képben vagyok vagy nem, hát, igazából hmmm..., 6 napja kezdtem el azzel a részével foglalkozni, csak azt "basztatom" amit vissza is tudok csinálni, ergó, főfúvóka, tűpozíció... Slusz.
Azt gondolom, hogy az eddigi elméleteim voltak hibásak, miszerint abban a gázpozícióban elszegényedik a keverék.. De a valószínűbb jelenleg az, hogy inkább pont dússá válik... Namost, a dús keverék kevésbé okoz problémát, mint a szegény, az biztos.. Gyertyaképből nem tudok kiindulni, mert a gáztartomány 90%ban jól működik a motor..... Magyarul beindítom, amíg bemelegszik vacakol egy kicsit, de egyszerűen elkerülöm azt a tartományt, ami baszakodik és kész... Sajnos műszeresen nem tudom diagnosztizálni.. Nincs kipufogó hőmérőm, de ha lenne is, az kevés, éppen mérhetnék CO,t de hogy? :D, menet közben... :D. MEg mennyinek kéne például lennie, HA meg is tudnám mérni. Vágom, hogy van sokféle tű, meg ettől függ, meg attól függ, oké.. De mégis mivel próbálkozzak ugye? Most nem vehetek 14 tűt, hogy végignézzem... Illetve vehetek, de nem fogok :D. Ha elviszem egy szerelőhöz, -még majd kitalálom magamnak-, hátha van egy rendes szerelő, aki ezt szakszerűbben be tudja nekem lőni... Gondolom maximum "próbálkozással", mert a szakszerű szerelőnek sem lesz olyan felszerelt műhelye, mint amiben dolgozok és egyébként, ami rendelkezésemre áll, ha kéne. Egy dologból lehet több egy robogó szerelőnek.. polcon, alaktrészből.... De a végeredmény, az úgyis a "próbálkozás", főleg a tűvel....
Szia GTO! Köszönöm a választ.A legközelebb álló amit írtál a hosszan nyelezve melegen és mikor vissza engedem csörög se elötte se utána.Hajtókar csapágyak szineringek alsó tűgörgő lett cserélve.
Ne cseszegesd őket.