Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen
Leírom tudsz segíteni?
Rendben akkor marad 50-es
Évjárat alvázszámból, 70 hengerhez meg bele kell piszkálni egy csöppet
Üdv! A Telefonos elérhetőséged megadod?
Sziasztok! Én is hozzájutottam egy sr ditech-hez és felújításra szorul de sajnos bizonytalan vagyok a motor tipus kérdésében! 2004-esnek mondták de a fényezése alapján 2000-2001 nek azonosítottam.. Honnan tudhatom meg kétséget kizáróan, hogy Piaggio vagy Morini blokkos?! Mellékesen ha 70cc hengert vennék bele az igényel ECU vagy komolyabb módosítást?
srácok ha valaki hall valahonnan eladó karbis jetforce vezeték köteget eladót az kérem jelezze. Thx.
A betű is èvet jelent 2000-ig az abc betüi voltak a 2000 pl az y volt ès 2001-től voltak számok a 2001-1 ès így továbn
Ez minarelli blokkos, lc azaz liquidcooled ami azt takarja, hogy vízhűtéses! 2002es nem lehet, mert 2001-től morini blokkosak illetve több külső változás is volt 2001-től, km óra,fejidom, hűtőmaszk és rács, hasidom, sárvédő. Az alvázszám 10. Karatere az évjáratot jelöli ha ott 2-es van akkor 2002es. Bár úgy rémlik, hogy ez is csak 2001től van így, ennél a modellnél lehet nem. Pl az egyik ismerősömét láttam még nagyon régen neki a 10. Karakter betű volt.
Valamiért az előbb nem küldte el a képeket.Na akkor ez milyen blokkos és ha valaki tudja akkor milyen típus?(pl lc,factory ditech stb...)2002-es karbis a moci
Sziasztok,érdeklődni szeretnék hogy egy 2002-es évjáratú karburátoros sr50-nek mi a pontos típusa?Mellékelten küldöm a képet.(ezt szeretném megvenni,mire figyeljek vételkor?)
aprilia sr morini minarelli piaggio
factory ditech és karbis alkatrészek eladók.ezen a számon érdeklődj!:06308465894
Hát tesó, én ezt végigcsináltam, igaz egyszer két évig állt, aztán valahogyan elindították egy napra, aztán megint állt egy évet aztán nem indult és akkor vettem meg én a motort. Arra szerintem készülj fel, hogy benzinpumpát venned kell, nekem legalábbis igen, mert abból nem jött ki a szutyok. Pontosabban a villamos motor részéből. A képen ami látszik, olyan barna, gyanta-szerű trutyi, az semmivel nem jött le, legalábbis én nem tudtam. Volt egy sötétzöld lerakódás is, az relatíve könnyen tiszta benzinnel.
Belerohadt a benzin. Az a minimum hogy a tankból leengeded és frissel pótolod, de ha a benzinpumpa is beragadt a híres Magyar benzintől, akkor már nagyobb a baj. Nem beszélve az injektorról, esetlegesen a kipufogóba költözött egércsaládról....
Majd kiszárad ha világít az izzó.
Sziasztok. Motor: aprilia sr 50 ditech 2003 5. havi. Mi lehet a probléma, ha már nem indítottuk be egy éve,viszont most már nem is sikerül beindítani? Aksi feltötlve, elektromosság jó, önindító teker, a benzinpumpával lehet a baj?
Az a gond hogy meleg az izzó és hideg van kint.... Lázsd lakás ablak is bepárásodik ha a lakásban van +26 fok kint meg -3....
Segítséget szeretnék kérni.
SR street első fényszóróm egyfolytában bepárásodik, amióta beköszöntött a hideg. Nem tudom honnan mehet be a nedvesség. Már kiszedtem, és az illesztésnél körbekentem tömítő anyaggal, átvizsgáltam, sehol nincs repedés vagy törés. Másnak is van ilyen gondja?
Tudod, van ember, aki nem szeret a tv előtt ülni és inkább barkácsol, na, azok valahogyan megoldják az ilyen problémákat. Ebből is van minimum kétféle, az egyik, amelyik pénzt, időt és fáradtságot nem kímélve akármi áron is de megcsinálja, a másik az, amelyik valamilyen ésszerűséget szem előtt tartva (ne kerüljön többe mint..., ne dolgozzak rajta több órát mint...) csinálja ugyanazt. Persze, és itt jön a lényeg, hogy ennek a két halmaznak nincsenek jól meghúzható határai, mert ha maradunk az eredeti problémánál és mondjuk Kinter olvtársnak van esztergája amivel 5 perc alatt nulla izzadtsággal csinál egy szükséges hűtőbordát a lednek, míg mondjuk én ugyanazt fűrésszel és reszelővel órákon keresztül, akkor én azt mondom, hogy ezt azért mégsem, míg ő... Tehát ember és probléma együttese határozza meg, hogy lesz-e megoldás.
De ha a gugliba beírod, hogy "diy scooter led headlight", akkor látsz pár megoldást ott, hátha az egyiket utánépíted.
hmmm akkor marad a jól bevállt halogén izzó. Már így is eleget szívok ezzel a szutyok motorral.
Ott a varázsszó, amit említettem, hogy esztergályozás. A "gazdaságos" és az "egyszerű" már csak hab a tortán.
Meg a szopás. Hát erre gondoltam, hogy akkor inkább elmegyek maszekolni ennyi ideig és a megkeresett pénzből veszek két gyári foglalatú ledet, ami vagy jó vagy nem. Persze, tudom, az alkotás kényszere, ezért lett nekem is kúpgörgős villanyakam, de ez nem az, amit jó szívvel ajánlgatok hogy utánozzanak. Meg hát tudod, ez működik robogón, ahol nincs műszaki vizsga és itt be is záródik a történet.
Az életemben a QUAD405 erősítővel, előtte a TDA2020-al, meg a nem tudom melyikkel, meg a dobozgyártással, meg a hangfalépítéssel így voltam. És egyszer marha ideges lettem, megfogtam a kis pénzemet és elmentem a boltba, azt mondtam az eladónak, nem érdekel a gyártó, csak távirányítós legyen, és tulajdonképpen azóta tudok normálisan zenét hallgatni vagy átkapcsolni tévére a dvd játékosról.
Amúgy a ledes lámpa érdekel most is, csak a sok potya kísérletezés kissé elvette a kedvemet.
(Azt bevallom férfiasan, hogy maximalista révén a robogónál is a fényhatároló beépítésén kínlódtam, de hát a gyáriban van...?)
"Egyszerűen házilagos módszerrel ezt megoldani úgy, hogy korrekt legyen, a fókuszban legyen, könnyen cserélhető legyen, szerintem nem lehet." Naaa... Én megoldottam. Elég nagy szo...ás árán, 2 db 10W-os power LED-el, esztergált alu hűtő tömbbel. Szabványos fénycsóvával, a gyári foncsorban és projektorral. Fúrás, faragás, mérés és próba után brutál lett. A képek már biztosan nincsenek fent róla. Nade azt hogy gazdaságos és egyszerű lenne "az kizárt dolog mert nemtudom"... :D
Üdv mindenkinek
Abba hagytam a ditech javítást, így rengeteg megmaradt alkatrész eladó sorba került.
Morini blokhoz:
MAlossi 70es hengerek
Malossi elektronikák
Malossi végáttételek
Polini 70es henger
Kompresszorok
üzemanyag szivattyúk
injektoros cuccok

Ha valami kell keressetek.

Üdv!
Nincs, de ennek komoly oka van. Valóban kb. 5000 (ennek megfelelő valuta) HUF-nál olcsóbbat én sem láttam, de amennyit kísérleteztem azzal, hogy a meglévő BÁRMILYEN burába egy ledes megoldást építsek, az kudarcba fúlt. Egyszerűen házilagos módszerrel ezt megoldani úgy, hogy korrekt legyen, a fókuszban legyen, könnyen cserélhető legyen, szerintem nem lehet. Egy műszerészesztergával TALÁN lehetne olyan adaptert, de még úgy is necces. Az alapvető gond az, hogy vagy olyant veszel amiről beszélünk az drága de az kompletten kész, illetve ha veszel egy akármilyen power ledet, az szerintem 120 foknál nagyobb szögben nem világít, de azt meg hogyan építed be akármilyen adapterrel???
Szóval az áramellátást meg lehet oldani korrekten, de azt, hogy a gyári helyére mást, szerintem nem. Vettem én komplett projektoros lámpát, pirít mint a kurvaélet, csak éppen mindenhová veri a fényt, az első autós agyonverne, ha ezzel kimennék az utcára, a rendőrt nem is említem.
Volt már másnál is átalakítási kísérlet, volt aki - láttam a képeket - valami hűtőbordára kis lécdarabokkal ekecselte rá a ledet, és világít is szó se róla, de azt nem láttam, hogy hova, de szerintem nem szabványos a rajzolt fénypászma. :-)
Szóval szerintem ez egy szakadékba vezető út, ha megpróbálod átalakítani a meglévőt..
De az igény jó, én megmértem fénymérővel, hogy harmada teljesítménnyel nagyobb fényáramot tudok csinálni. (A szembe jövő autós szemébe is.)

http://www.dx.com/p/sst-90-smo...

Vegyél egy ilyen alumínium reflektort, ezek elé lehet illeszteni lencsét is:

http://www.dx.com/p/75mm-optic...

Ezzel lehet játszani meg az említett műszerész esztergával a készülékházat illetően. Ezzel persze nem kapsz mást, mint amit vettem az alábbi képen, ami jó is, ha tennék bele valami határolót, egyszerűen ki kéne próbálnom a 2K-s ragasztókat, hogy hogyan bírják a hőt. És ebben már benne van a led meghajtó is.
freelac van é esetleg javaslatod hs1 es foglaltú projektoros lámpába szerelhető led izzóra? Mert a nyeten horror áron találtam hs1 es ledet.
Pedíg azt hittem értelmetlen f.szságot mi a frásznak tanítják, sose fogom használni. Oszt ehun van eh....