Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Makd csinálok róla képet honnan jön le meddig érnek a injektor csatija szerintem rajta van. Ma megyek fel és csinálok képeket.
Szia.. nem tudom .se nem látom pontosan.. szét van-e szedve..igy a képek alapján Szerintem a kék a különolajzás motorjához megy...a szürke meg az injektor csati.legalábbis igy képen nagyon úgy tűnik
Járó motornál rámérsz az akku sarkaira ha 13,4-14,4 között mérsz akkor van töltés másik lehetőség kuka az akksi harmadik rövid távon mászkálsz vele egy indítás annyit kivesz az akksiból hogy azt 2 km alatt nem tudja visszatölteni még ha tökéletes is a töltés nemhiába mondják autónál is egy indítást kb 20km út megtétele alatt tud a generátor visszatölteni
Sziasztok. Nah teljesen kezdőként kérdezlek titeket. Vettem egy sr50 factoryt di-tech piaggio blokkos. Eleve hibásan vettem a gépet. Jelenség nem indul be, benzint kap szerintem sokat is szikra van. Merre induljak el levegő nyomást még nem néztem. Nah olyanba ki tud segítni hogy robbantott ábrák vagy megfeleő értékek vagy valami kis okos anyag. :) Még 2 problémám van találtam a vezeték kötegen 2 db csatlakozót amiket nem tudok hova rakni mire mehettek rá. Tudtok nekem benne segíteni. Válaszokat előre köszönöm.
Sziasztok
Hogyan tudom megállapítani, hogy jó e a generátor? Napi szinten használom a ditechem, 2km oda 2 km vissza és kb 50 km alatt 0ra merül az akku. Az a gyanúm, hogy a generátor nem tölt vissza.
Valakinek nem lenne egy ac pumpája ami működik is és megválna tőle? Enyém tegnap még ment ma meg beadta az unalmast reggel meg se mukkant
Szétszedtem de a motor odáig van meg vissza
Én meg a "potykántú jobban félek mint a egertű".
Hóna alatt van egy centrifuga, mindjárt lejár....
Meg jött most itt egy aranyember...valami külföldi...
"Halló, Skájvóker Lajos vagyok.....Támad? Sérült?...." Apa, kezdődik....
2, hülyének nézel miután válaszolok a nyekergesedre ?
Beszarok rajtad
1, azt nem írtad le, hogy milyen a henger
2, hülyének nézel miután válaszolok a nyekergesedre ?

Egy olyan hengernek, amit te már nem tudsz megfizetni 0.8 a gyárilag előírt préstavja ;)
Egy nevesebb öntöttvasnak 1.
Erre te beteszed 0.5-re és megkérdezed, hogy jó-e...azt mondják tedd 1re...neked az nem jó, mert az kompresszió csökkenéssel jár :D
A túl magas mivel jár professzor úr ?
Azzal nem, hogy a legolcsóbb kúton tankolt legolcsóbb 95os benzin szépen elderonal ?
Nem nagy baj az...éppen csak szétver csapágyat, tugorgot, dugót olvaszt, ragaszt.
További jó szerelést kívánok
Hülyítsetek egymást tovább...
Pont ezmiatt kérdeztem az potimális méretre....
akkor a kompresszió myomásom csökkenne, így azt nemtenném
Úgy kell...
Emeld meg 1mm-re ;)
Aa mérést úgy mértem hogy összeraktam és a gyertya heyyén egy szál forrasztó ónt behelyeztem a henger égésterébe majd megforgattam a főtengejt. Kihúztam az ón darabot és lemértem az összenyomot részét. Ez volt az a 0,5mm.
az a helyzet hogy ezen növelni tudok, sőt csönnenteni is gyakorlatilag 0,1 mm hézagíg. Karburálás még nem megoldot, mert most állok neki apránként megvenni ahoz a cuccot hogy karbissá alakíthassam a járgányt. Az első lépés egy 70es henger volt.(első zsír új hengerem és soha nem tettem még fel újat így nem tudhatom mennyi a megfelelő , optimális hézag a dugattyú és a hengerfely között) Azért volt fontos számomta ez a kérdés, mert nem szeretném ha ezvéget vágnám tönkre a dugattyúmat, vagy a felújítot főtengelyt.
"olyan kérdésem lenne milyen hézagnak kell lennije a dugó teteje és a hengerfely között? Most 0,5mm ez megfelelő?"

Ez nagyon gáz!
Bocs, nem bírtam ki....
Ha biztos jól merted és tényleg annyi, akkor a kérdésből következtetve szűk az neked...
Legyen a duplája, ha tartósan akarod használni a mindennapokban.
Ha ez egy versenyhenger akkor ok...sőt, tökéletes karburalas, megfelelő gyertya, gyújtás, üzemanyag, olaj és gyakori karbantartás mellett lehet kicsit lejjebb is tenni.
olyan kérdésem lenne milyen hézagnak kell lennije a dugó teteje és a hengerfely között? Most 0,5mm ez megfelelő?
Szerintem el fog égni az O gyűrű magában teflon nélkül. Inkább vágass bele menetet és dugózd le, egy csavarral+alu vagy réz tömítéssel.
A többi kép..elvileg 2003-as replica...
Sziasztok,segítséget kérnék!
Van egy ditech-em de karbisra van alakítva....ellenben minden benne maradt a ditechből,kezdve a hengerfej az injektor,a befecskendezőszelep...nos a befecskendezőszelepen gondolkodom,ugyanis a veszteségmérés alapján ott szivárog a levegő...kéne a szelepre "O"gyűrű meg még egy gyűrű...gyanítom hogy ott valami teflon lehetett...Azon gondolkodom hogy aluból esztergároztatok méretarányos "dugó" oda és kap egy "O"gyűrűt...Szerintetek?Vagy rendeljem meg a gyűrűket és tegyem vissza,és majd ha időm s pénzem engedi akkor felújítsam az injektort?
Köszi előre is
Sziasztok!Miért van üzemanyag a légszűrőben?Karbi nem zárna le?Tisztítani kellene? Köszönöm!