Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mért akarod benn hagyni az ac-t? Simán ejtőtartályosra ha már karbisra alakítod azt kész
Amúgy meg ha nincs baja hagyd így karbival csak még több lesz a fogyasztás
Falnak megyek mindjárt mennyit egyen szerencsétlen 1 litert valamitől menni kell neki amúgy meg E85-el még több lenne a fogyasztás
.....benne lévő.....
Kérdés a következő: ha átépíteném a mocimat karbissá, akkor a genne lévő "ac" pumpa maradhat, egy T elosztóval visszavezetve a tankba a felesleges üemanyag mennyiséget? Szerintetek ellátná a karbit megfelelő mennyiségű benyával?
értem én ,de kinek mi az alacsony fogyasztás......3l/100 az szerintem nem kevés
Ne tedd
1. Nem ahhoz lett tervezve
2. Ilyen alacsony fogyasztás mellett minek
3. Most akarják megszüntetni Magyarországon
Következő kérdés merült fel bennem. Van itt olyan aki próbálta már az injektoros robogóját üzemeltetni bioetanollal (e85) van e észlelhető változás, vagy kártékony hatása?
Hidegen kicsit nehezen indul, illetve amikor üzemi hőmérsékletet eléri, akkor kis gázadásnál gyorsításkor rángat, illetve a hangja is egyenletlen. Teljes gázon nem csinálja. A gyertya középen szép fehér, de körben a széle nagyon kormos. Vizleválasztó van, a nyomástartó kb. 2.1-2.2baron enged át
Sziasztok! A kompresszor nyomás 5.5 üzemanyag 7 bar. Ez igy rendben van?
Basszus!
Köszönöm a lehetőséget. :) Küldtem privátot.
Csík lámpa= 1994-álló levegős , 1994-1996 ...fekvő levegős illetve vizes hosszú Minarelli blokk. Szervíz doksi, manual van, priviben szívesen ;)
Basszus!
Köszönöm a választ. Még ha abban segítenél, hogy hogyan tudom megállapítani az évjáratot? Van valami adat az alvázszámban, vagy ilyesmi? Teljesen kezdő robogós vagyok sok évvel (majd sok kihagyással) és sok nagy (szoci és egyéb) motorral a hátam mögött, ezért faggatózok. Megvennék egy öreg SR-t, hogy felújítsam. Hát ezért.
Én ezzel már futottam egy bazi nagy kört. Mivel szeretem a tiszta megoldásokat, ilyenre esett a választásom:

http://www.ebay.com/itm/10pcs-...

És egy ilyen próba lett belőle, mint az alsó képen a három led egy hűtőbordán egy áramgenerátorral. Fénymérővel kezdtem megvizsgálni az eredményt és persze méregettem a vetített fényt, és arra kellett rájönnöm, hogy a 30 fokos lencse a felső határ, ami még SZERINTEM elfogadható. A képen azért van fehér és fekete kollimátor, mert a fehér az asszem 15 fokos, de így a 6W teljesítmény a fénymérő szerint jobb volt, mint mint a 10W (vagy 15?) hagyományos izzó, itt a felvett teljesítményre gondolok. Lehet ezen morfondírozni, de hát a fénymérő ezt mutatta. Egy másik képen a labortápos mérésről egy kép.
Tehát SZERINTEM járhatóbb út ez a kicsi lencse, kicsit alul hajtva nem is melegszik (emlékeim szerint ezért nem 3*3W hanem csak 3*2W, azaz 6W-on hajtottam). Igaz, itt nincs határoló, de a több kicsi ledet TALÁN be lehet lőni úgy, hogy elfogadható legyen a szórás. és hát fillérekbe kerül a móka. Valahol le is írtam a mérési eredményeket, meg kéne keresnem. Ja és a súlya a hűtőbordát leszámítva grammokban mérhető.
Hosszú. Alváz szám: térd idom nyílása mögött a vázon, motor szám: hátsó lengéscsillapító mellett...
Itt a lényeg a LED. Projector van benne gyárilag, de a tompítottat kicseréltem egy autólámpából kiműtöttre és xenon van benne. Igaz, a határoló lemezt én csináltam bele, mert bedöntve a mocit a szélén nagyon felfelé világított.
Vennék inkább eleve LED-es projectort. Legfeljebb tennék bele határolót.
Nekem van egy, de az biztos, ha nem ködlámpának valót veszel, ahol a kilépő fény felső része határolt, vagyis egy sima, olcsó projektort, akkor a sugárzási szögétől függetlenül egy sima, kerek fénycsóvát kapsz. Éppen este lefényképezhetném neked, de semmi egyebet nem látnál egy sacc/kb. kör alakú fényen kívül. Vagyis ha elég erőset raksz a motorodba és úgy állítod be, hogy a fény közepe oda essen, ahol a motoroddal a legjobban látni szeretnél, mondjuk a motor előtt 15 méterre, akkor a szembejövőket vakítani fogod. Lehet leddel elég fényáramot csinálni ez kétségtelen, de jót és főleg szabályosat nem nagyon.
De van nekem egy pár lehetségesen eladó projektorom, ami eredetileg ködlámpa, mert a belső fényvisszaverő rész kadmiumsárga és fém, tehát ebbe bármit bele lehet rakni amit a foglalat elbír, igaz ez hagyományos izzós, de aki szeret barkácsolni, annak határ a csillagos ég. Ja, és ebben természetesen benne van a fényhatároló lemez. Ha valakit érdekel, este csinálok a vetített fényéről képeket, így csak egy külső kinézetről mutatok.
és benne van az E jelzés is. És a ház is fém. Soha nem volt használva, a 15 évnyi ide-oda rakosgatásból adódóan látszanak rajta a kis kopásnyomok.
Én is szeretnék venni két LED projectort, de az a bajom velük, hogy nagyon ritkán raknak fel képet arról, hogy milyen a vetített fény. Van tompított/refi projector is, de azokban is sok kínainál ez kb. annyi, hogy ugyanoda világít, csak erősebb fénnyel.
Nekem jó lenne mondjuk olyan is, ami csak egy funkciós, mert Jetforce-on is a jobb a tompított, a bal a refi. Vagy jöhetne két funkciós mindkettőbe.
De nem igazán tudom, melyik lenne jó
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy egy fekvő Minarellis, léghűtéses SR 50 (csíklámpás) blokkja rövid vagy hosszú ? Ezt honnan tudom? Van valami jellemző méret? Valamint érdekelne, hogy hol keressem az alváz/motor számokat? A dugattyú csapszeg 10 mm ?
Led világítás gondolata esetén CSAK akkor lehet jó fényhatást elérni, ha ledes KOMPLETT fényforrást építesz be.
Pl. ilyen:

http://www.ebay.com/itm/2x-CRE...
Ezeket az injektoros 'játékszereket' nem hideg éghajlatra tervezték. +10-15 fok körül csak a sza...kodás van velük (meg amúgy is...). Próbáld meg másféle gyertyával (pl. denso), esetleg magasabb oktánszámú benzinnel. De legjobb ha betolod a garázs mélyére és hagyod kimúlni. Már megint gonosz voltam.
A LED-el nem fogsz látni. Teljesen máshová esik a gyújtópontja, mint az izzónak. Ráadásul csak egy (jobb esetben két) felé világít. A sima foncsoros lámpában maga a foncsor irányítja a fényt. Ha LED-et teszel bele, hiába a gyári tervezés...
A xenon is 35 vagy 55 Watt fényt (és hőt) termel maga körül. Elolvad a foncsor.
A kompreszor nyomás terhelés alatt 5,5 bar jó értem de még nincs 15 fok akkor csak nyári motor ?? én télen is járni akarok vele
Üdv. A Girelát nem ismerem, de a Gileránál lehet, hogy a kompresszorral van gond. Kéne mérni egy kompresszor nyomást, ill. lehet tömítetlenség is. Ill a nagy hideget sem szereti az injektoros robogó. 15 fok alatt már nehezebben indul, mint karbis társai...