Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"...Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem minden ditech szar..." Nem. Csak minden 10-ből 5. A fennmaradó 5-ből minden 3. szar, a karbantartás/hozzáértés hiánya miatt. Tehát 10-ből csak 8 szar. Egész jó arány.:D
Nem mondom volt baja bőven konkrétan üzemképtelenül vettem de akkor megcsináltam azóta tavasztól őszig munkába járok vele teszi a dolgát
December 19-én volt elindítva utoljára 01.17-én most kedden beleraktam az akkut hogy elindítsam kicsit hát így indult

http://youtu.be/Irps7zPbQHQ
Nem vagyok gyakori hozzászóló, nekem is factory ditechem van, az elmúlt másfél évben szinte minden hétköznap használtam, télen is és ezekben a mínuszokokban is, elsőre indul és még semmi gondja nem volt másfél év alatt. Majd tavasszal kell bele egy új akku, sokat áll kint a hidegben és teljesen megdöglött. Előtte is voltak ditecheim, volt olyan is amelyikbe 10000km-et raktam és nem volt baja. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem minden ditech szar
én is ezen oknál fogva döntöttem az átalakítás mellett..... Elegem lett a most ez most az szarik be rajta....
piciz irigyellek neked nagyon jó lehet a motorod hogy minusz 15-20 fok ban is beindul nem tudom az enyémmel mit csináljak benem indul az istenért sem azt hiszem az idén eladom
Köszi a válaszokat! Legjobb ha megnézetem egy szerelővel, én úgysem értek a beállításokhoz.
Lehet változtattak valamin a karburátor beállításán. Akár a síbertűn is emelhettek, rakhattak nagyobb fúvókát, de lehet hogy döglődik a automataszívató (bár azért egy új motornál ez nem valószínű).
Rakd vissza.
Azóta csinálja mióta kiszedték belőle a folytást, az még a nyáron volt.
Nem lehet hogy ebben a hidegben nehezen tud bemelegedni
Autómata szívatós.
Automata, vagy kézi szívatós?
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Van egy 2016-ban újonnan vásárolt karbis sr-em. A folytások el lettek távolítva. Annyi lenne a problémám, hogy indítás után egy kis bemelegítés után indulva közepes gázon dadog, de ha nagyobb gázt adok akkor abbahagyja. Nem sokkal késöbb ez megszűnik, de kis állás után újra előjön. Dellorto phva 17.5 karbi van rajta 64- es főfúvókával, és Giannelli Extra kipufogó. A kipufogón látszik hogy köpköd a motor. Mekkora főfúvóka kellhet bele? Előre is köszi.
Ott volt az elmélkedő ikon a sor végén ott gondoltam ha valaki hozzá akar szólni akkor úgyis megteszi és kijavít meg is tették ez az egyik a másik meg saját tapasztalat enyémben sem volt 100%-os az ac mégis indul még ezekben a -15-20 fokokban is akár két hét állás után is most cseréltem benn ac-t mivel a gyáriban a motor atomjaira rohadt megette ez a kiváló magyar benzin amit sikerült szereznem bontottat sem külömebb attól amit kivettem sőt a nyomást sem tartja úgy a motor mégis tökéletesen üzemel azért írtam amit írtam
Már réges-rég elvittem volna neki a teljes motrot, csak tudod én kint élek a németeknél! Most nem akarok témát nyitni, de minek ad az ember választ arra amiben nem biztos, rendben hogy ez egy fórum és mindenki leirja a tapasztalatát-véleményét, de ha nem tudom nem okoskodok! Vagy? Konkrétan most "piciz"-re gondolok
Hali! A benzinpumpának tartania kell a nyomást a 8 bar jó de a 10-12 bar az egészséges. Ha gondod van vele keresd privátban Miofan fórumtársat.
13 éve együtt

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
Hűha akkor hiába szedtem szét
Na mostmár ezt is tudom!, de felújjitást azért nem vállalok! Köszi piciz
De ha megáll a pumpa motorja mért is maradjon meg a nyomás 8 báron mikor ráadod a gyújtást felnyomja és kész mikor jár a motor akkor meg megy úgyis folyamatosan az ac ha tudja a 8 bárt akkor baja nagyon baja sincs gondolom én az a pici golyó meg a rugó azt hivatott szolgálni hogy üzem közbe tartson némi nyomást de nem azt hogy ha megáll az ac akkor tartsa azt a 8 bárt szerintem
Kép szerint se lehet kiszedni, vagy? Be lenne préselve?
Direkt a kimenetelre raktam a manómétert, mivel csakis a pumpát akartam tesztelni. Sajnos nem jutottam semmire hogy szétszedtem, továbbra is rohamosan visszaesik a nyomás ha a pumpa motorja nem dolgozik. Belül se találltam semmit, hiába fújtam féktisztitóval át majd levegővel, de azért köszi!
Nekem nem sikerült kiszedni azt a szelepet (AKA check ball), de nem is volt rá szükség. Mint később kiderült, amikor elromlotta benzinpumpám, vettem egy bontottat, mert akkor még nem tudtam, hogy szét lehet szedni, így a régit félreraktam. Aztán egy nap elővettem és szétszedtem darabjaira, ahogy a videón látszik, majd amikor a szelephez értem, észrevettem, hogy egy apró fémforgács van beleszorulva. Kipiszkáltam onnan, majd újra összeszerelve (persze elötte alaposan kitisztítottam mindent) ismét rendesen működött és 8 Bar felett nyomott.
Szerintem házilag nem lehet azt szétszedni, különben lenne arról is video.
Próbáld meg átfújkálni féktisztítóval, áztasd be elötte gázolajban, hátha kimossa belőle a koszt.
De amúgy lehet, hogy máshol engedi el a nyomást, pl az injektorháznál.

G.
Sziasztok! Egy gyors kérdés - Ditech benzinpumpa:
Ha leveszem a bemenő csövet, ott látható egy sárgaréz alkatrész középen egy kis söréttel- gondolom ez a visszavágó szelep akar lenni. A youtubon csak a motor részét veszik ki, a visszavágót nem. Ki lehet azt valahogy szedni? A gondom az hogy a pumpa felnyomja 8 bar-ra majd elég gyorsan leesik 4-re, onnantól már lassabban megy lefelé!
Sziasztok!

Keresek 2008-as Aprilia sr50 karbishoz gyári kipufogót megvételre.

Köszönöm