Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes a napi számlálót azt meg jól váltja hmmm
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy aprilia sr 50 factory karburátoros 2008-as, az első kérdésem az lenne hogy hogy lehet eltüntetni a kis villáskulcsot (próbáltam: gyújtás off nyomom a mode gombot gyújtás rá miközben nyomva tartom a gombot, tartottam én kb 2 percig is de még mindig ott figyel a kis ikon )
A második kérdésem: 18406 miles van benne "a műszerfal szerint" de ha átváltom km-re akkor 1086km mutat, számításaim szerint valami nem oké mert: 18406 mérföld átváltva kilóméterre az ‪29621,59‬ ez helyett 1086-ot ír, vajon mi lehet a probléma és mi a valós érték?
Amúgy meg jól megy nincs vele baj. Előre is köszönöm! https://www.dropbox.com/s/338v...
Sziasztok! Ha Factory alkatrész kell, hívj fel vagy írj emailt! Mindhárom bontódik, de vannak további típusok is bontva.
honda4022@gmail.com
+3620/482-2625

Személyes átvétel: Mezőberény - Budapest.
Utánvétes postaköltség 1600Ft / csomag.
Elvileg 19000 van benne gyári a henger dugó.
Hidegen mértem teli gázzal,de már leszedtem a hengert gyürű hézag 0.8 honolom új gyűrű dugó.
Hogy mèrted hidegen melegen mèrès közbe húztál neki teli gázt?
Ok. köszönöm én 8at mértem az akkor kevés.
Gyári érték azt hiszem 12.1 +-0,5
Sziasztok aprilia sr 50 factory piaggio blokkos kérdezném mennyinek kellene lennie a kompresszionak.
Hát èn is ebben bízom.....mert minden jó rajta!!!!
Hmm akkor meg lehet az a cseregumi van kockásra kopva amit másik motoron szenvedett el
Hát megmondom őszintèn mikor vettem a mocit mindig le engedett az első gumi....párszor vittem gumishoz, de a vège mindig az volt hogy 2 nap ès lapos volt. Ezèrt egy haverom adott egy használat...azóta ez van rajta.....ès rázza a kormányt.....az eredeti dumival amivel vettem lènyegèben csak olyan 10-20 km mentem.....ès nem is sima aszfalton....
Tulajdonképpen tuti ez, csak a kérdéssel akartam rávezetni, hogy jól van ez így?
Amikor leengedem a HŰTŐFOLYADÉKOT, akkor sohasem néz így ki. Egyszer összeraktuk a havernál a motor, de elfelejtettem vinni a fagyállót, a srác meg bizonyos dolgokban kőkorszaki, ezért olvasztott hólével töltöttük fel, amit aztán benne is felejtettem szerencsésen 2 idényre...
Lehet nem volt benn fagyálló csak tiszta víz az meg hamar kikezdi
Ez miért ilyen rozsdás?
Amúgy én öntöttem bele olajat (már karbis, de nem ezért) folyamatosan, igaz egy tankba mondjuk csak egy kupaknyit mondjuk.
De az is biztos, hogy én motorbontás után keverékkel járattam addig, amíg meg nem győződtem arról, hogy a lehúzott olajcső végén járatás közben megjelent az olajcsepp.
Lehet gumi ha nem 100%-os a teló tud kockásra kopni és akkor rázhatja a kormányt
Sziasztok!
Èrdeklődnèk hogy az első gumi hibája, èrtem itt a kopást, lehet az a jenensèg hogy menet közben nem simán fut a kerèk ha nem mozgatja a kormányt?? Mint ha rángatná....ès mozgatja az egèsz karomat vzetès közben!! ??
Értem, és köszönöm a segítő válaszokat, ha esetleg még van valakinek ötlete akkor szívesen várom.
Tisztában vagyok vele hogy ezek érzékeny szerkezetek,
első körben elviszem tisztításra a fejet ill. átnézem a gyújtás részt mivel pont azért lett fúrva mert beállt a motor a gányolt szétcsúszott olajvezeték miatt
nem kapott elég olajat és minden olajban úszott a motor alatt. 15e km van benne, elvileg még bírta volna a gyári dugó.
Pont ezért kérdeeztem. Az injektorok és a benzinpumpa sem kedveli az olajat, csakis tiszta benzinnel szabad üzemeltetni. Ha jól emlékszem az olajpumpát szokták átállítani, hogy többet adjon...
Benzinhez való olaj öntés injektorosnál nem szerencsés
igen, tettünk bele extra olajat is és most kb 1 tankot járattuk fúrás óta.
semmin nem lett állítva, minden ugyanúgy visszakerült ahogyan volt.
furcsa mert ma azt vettem észre h csak egy pillanatra leállítjuk és újraindítjuk akkor megin erős és jól húz.
tehát nincsen ideje lehűlni, ez érdekes...
A bejáratás hogyan zajlott? Kapott extra olajat a benzinbe? Vagy állítva lett az olajpumpán?
Sziasztok!
segítségetekre lenne szükségem,
adott egy 2006 os piaggio factory ditechem azt csinálja hogy kb 5-10 perc bemelegedés után elveszíti az erejét - néha durrog ill. bedadog-
addig viszon nagyon erős és szepen húz.
most volt fúrva a henger szervízben rendesen előtte semmi ilyen baja nem volt 85öt ment.
hibakód nincs benne ezért most tanácstalanok vagyunk, lehet gyútás alaplap? v trafó? gyertya új benne.

nagyon köszönöm ha tudtok segíteni.
Köszi mindkettőtöknek!
Amint tudom meg is nézem!