Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi ,sejtettem. Az 50 es hengerfejet állítólag átalakították annak idején,de nem tudom hogy.Látszik hogy 47-es az égéstér rajta,rátettem ment is vele,csak gyenge a motor,hidegben nem indul. Ennyit számítana?
Nem jó hogyan is lenne jó sokkal nagyobb a 60-as égéstere így persze hogy kevesebb a kompresszió
Sziasztok!
Visszaalakítottam a motoromat 60ccm-ről 50ccm-re,új hengert kapott.Azt szeretném kérdezni,hogy jó e a 60-s hengerfej rá,amit átalakítottak még annak idején.Kevésnek találom a kompressziót meg mintha kicsit enné a vizet is..A kimart 60-s hengerfejtömítést tettem vissza .

Kösz
Sziasztok!

Old SR-en merre található a motorszám? Képen látható helyen nem van :) Adásvételi szerződésbe kéne valamit írnom :)
Akkor lehet, hogy most pont belenyúltam jóba a sok ótvar után. :)
Ilyen az enyèm is.....hibátlan, repesès mentes....
Jaja. Valami ilyesmi.
Szerintem nekem is éppen olyan csövem van itthon ezt raktam az SR kompresszorcsövének is már két éve fenn van bírja
Tegnap összeraktam. Kotorásztam össze-vissza a cuccaim között. Találtam semperitet, ami tudtam is, hogy van. Viszont a kezembe akadt 1 méter "PETROL/BENZIN/OIL 20bar" feliratú cső, amit még 6 éve vettem az autómhoz, mikor az LPG reduktor fűtő csöveit is kicseréltem motorcserekor. Az azóta is benne van és jó. Nem tudom, milyen gyártmány. Egy kis autósboltban vettem. A falvastagsága nagyobb, mint a semperité, a belső átmérője 8mm és a felülete simább és fényesebb. Ebből raktam fel az AC-ra és a kompresszorra is. Szerintem ez jó lesz.

Hengerfejet is kellett átalakítanom, mert Airsal hengerszett csak karbis változathoz van, de a hengerek teljesen egyformák. A szetthez adnak hozzá való hengerfejet, de karbishoz. Formára megegyezik a gyárival. Viszont az Airsal szetteknél a tömítések helye a hengerben van kiképezve és nem a hengerfejben. Ezért a gyári hengerfejben ezeket a vájatokat ki kellett tölteni. Erre én blokkragasztó műgyantát használtam. Ez hőálló és keménységben/rugalmasságban kb. olyan, mint az alumínium. Felmelegítettem a hengerfejet, kitömtem a vájatokat és megkötés után síkoltam a hengerfejet.
Tegnap össze is raktam és beindítottam. Nem indult pöccre, ahogy vártam, de mikor kidolgozta magából az olajat, nagyon szépen járt. Kis gázfröccsöt akartam adni neki és meglepődtem, mert úgy felugrott a fordulat, hogy majdnem leugrott a sztenderről. Eddig kínai vasszettek voltak rajta, azokhoz voltam szokva, hogy azokkal nem pörgött így.

Még a kipufogóval vagyok gondban, Ahogy korábban írtam, van egy Gianelli Extrám, de még kb. 2 éve vettem a régi mocira, de nem vált be. A mostani mocin nagyon jó a gyári kipufogó karakterisztikája. Átalakították és az egész dobban csak egy átmenő perforált cső van körben kitömve fémgyapottal. A baj vele az, hogy már iszonyatosan megette a rozsda, de még nem lyukas. Feltenném a Gianellit, de a rezinátor az itt pont, hogy hátrány. Nem tudom, mit lehetne vele csinálni, hogy hasonló hatást érjek el, mint a mostani "gyári" kipufogóval.
Holnap megnèzem az enyèmet.......de az biztos hogy nem semperit......
Amit én vettem Semperit és korábban valami névtelent, ott is hasonló volt a leosztás. A Semperitre 20 bar van írva, a névtelenre 16 bar volt. Utóbbi bírta tovább, de csak max fél évig.
Nem tudom. Ami jetforce eddig az utamba került, azon mindegyiken cseréltek már csövet. A régin, amim volt csak ki volt repedezve kicsit, mikor megvettem. A mostanin, mikor tavaly megvettem az injektor tetejénél a csőbilincs felett vagy háromszorosára volt duzzadva.
Mindegy. Most nem tudok mit csinálni. Ma teszem rá az Airsal hengerszettet meg kicserélem a csöveket, mert még mindig van 2 méterem a semperitből. Aztán keresgélek majd normális csöveket. Az is lehet, hogy most a sózott utakat nem bírtam, mert télen is mentem vele esős/olvadékos időben is.

Arról nincsen tapasztalatom, és ez mindig visszatérő kérdés is volt, hogy mit kezdjek a kipufogómmal.
Külföldi oldalakon ditechre tettek sportkipufogót, de ott általában módosították az elektronikát is.
Nekem van egy jetforce-ra való Gianelli Extra V2, amit még a régi jetforce-ra tettem fel, de nem ment jól vele. A mostani jetforce gyári kipufogóját kibelezték és az egész kipufogó belül egy egyenes perforált cső, körülötte kitömve fémgyapottal. Ezzel jobban pörög meg jobban megy, mint a régi jetforce teljesen gyári kipufogójával. Viszont már nagyon viseletes és igazság szerint inkább felraknám a Gianellit, mert az meg szinte új, alig 300km-ig volt fent.

A kérdés lenne, hogy ha esetleg volt itt olyan, aki ditechre rakott sportkipufogót, mit tapasztalt, mit állított, mihez nyúlt, hogy jó legyen?
Szia. Èn itt nálunk Gyöngyösön vettem nagy nyomású csövet, azt hiszem 20 bár - os egy kis boltban olyan 600-700 Ft volt mètere. Kb 2 ève vettem , nincs kirepedezve, ès sosem folyt!!!
Vegyél bontottat.
Annak idején én is szoptam vele, sokfélét kipróbáltam, majdnem mindegyiknek az volt a baja, hogy a benzintől kicsit kilágyult, gravitációs megoldásra jó lett volna, de a benzinpumpa nyomását azért nem bírta már így.
Nagyon szar érzés volt, amikor kijöttem a boltból, ráadtam a gyújtást, elkezdett a pumpa dolgozni és folyt a motor alá a nyál, mert lenyomta a csövet a helyéről, tolhattam haza.
Én tutira gyárival próbálkoznék ha még úgy lennék.
Na de 3 hónap? Jó, ok, olyan motorról beszélünk, amit mindig bütykölgetek, meg szeretek is piszmogni vele. De ezeket a csöveket rakják autókba is, és egy autó motorterét azért nem nagyon szereti az ember 3 havonta szétpakolni egy cső miatt.
Sziasztok
Elkezdett csöpögni a hűtővíz az sr-emből.
Melléelek egy képet. Ahogy én látom a kék kábelnél lévő kis cső rámegy egy alu csatlakozóra ami a hengerfejen van. Ez az alu csatlakozó forog ott ahol a hengerfejhez kapcsolódik, ahol belemegy a hengerfejbe én onnan látom szivárogni a hűtővizet. Ezzel mit lehet kezdeni?
Először a hengerfejtömítésre gondoltam de ott ahol a hengerfej és a henger csatlakozik nem látom vizesnek.
A hengerfej alján van egy kis téglalap ott a képen látszik is, hogy ott egy kék csepp. De mögötte nem vizes. Ahogy elnéztem az a kis aluminium csatlakozó vezeti le oda a vizet.
Sziasztok valaki am6 os blokk elado olcson
Sajnos manapság ezeket lehet csak kapni igaz hogy olaj benzinálló csak nem időtálló
Szerintem a kettőbe kell összesen a 300 ml a nagymotorok a teleszkópjába is száranként 400 és 500ml között kell akkor viszonyításképp nemhinném hogy egy szárba kell 300
Valaki esetleg ditech tapasztalattal tudna tanácsot adni?
Jetforce TSDI-ben kb. 3 hónapja cseréltem a nagynyomású benzincsöveket, és a 3 hónap alatt szépen kirepedezett. Az a gáz, hogy ezt szinte minden félévben el kell játszanom, mert mindig ugyanez van. Direkt nem hagyom rövidre, hogy ne törjön meg, de akkor is kirepedezik. Legutóbbi pár alkalommal Semperit tömlőket raktam bele, ami olaj/benzin álló 20bar-os cső. Már nem tudom, milyen csövet rakjak bele, hogy nem repedjen szét. Korábban raktam bele valami nevenincs csövet is. Még az is picit jobban bírta, mint a semperit, de nem sokkal.
Van esetleg valakinek valami ötlete?
Nos, megtaláltam ezt: https://scootergrisen.dk/scoot...
Ugyan, ez egy Factory szervizmanual, de az első villa, az csutka ugyanaz.. A probléma viszont az, hogy bezzeg még ez sem ír semmit a PONTOS olajmennyiségről.
1 dolog van benne, amit eddig nem találtam sehol: "legyen előkészítve legalább 300ml tipus-specifikus lengéscsillapító olaj" blablabla.. Majd leírja, hogyan szedd szét és PONT. Azt már nem írja, hogyan rakd össze (nyilván fordított sorrendben), node akkor most bele az összes olajat ami létezik a műhelyben? :D :D Mert az több, mint a minimum 300ml.... Vagy, villánként 300ml, vagy összesen a kettőben? :D . Szóval, kösz, hogy olvasol és válaszolsz elmélkedésemre... :)
Üdv mindenkinek.
Adott egy SR 50 Piaggio 2005 környéke. Első teleszkóp szimmeringet szeretnék cserélni és valamiféle adatbázis, vagy info kellene nekem, hogy mégis mennyi olajjal kellene feltölteni összerakáskor. Egyszer már találtam egy videot a youtubeon, de most valahogy az istennek nem jutok el oda, pedig pont ugyanilyen teleszkópot szedett szét az ember. Valakinek valami ötlet?
Köszönöm.
Annak annyi sajnos bontott vagy felújított lesz a megildás
Üzemanyag adalék, gondolom sokat állt a motor. Nekem pl. annak idején, csere lett, mert a zöld színű trutyit ki tudtam takarítani, a barna, gyantás szarságot semmivel.
De megpróbálhatod, csak ne nitrohigítóval meg ilyenekkel.
Sok szerencsét, de tényleg.
Sziasztok,kérdés az lene hogy az üzemanyagszivattyú megszorult,szét lett szedve volt benne valami salak szerü megkövesedett valami,minden jó aztán 2 napig ment szintén megált,semi zugás gyújtásnál. Valaki tud rá mondani valamit?