Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tedd fel normálisan a kérdést!
Mit jelent a gondolkodik ?
Mert az én esetemben azt, hogy gondolkodik, de nem történik semmi érdemleges...
A fentieket üti a " hogy ha elkapja a fordulatot", mert az azt jelenti, hogy történik előtte is fordulat felfutás, de egy bizonyos fordulaton meglódul...
Az első karbi, a második hajtaslanc probléma.
És mégis milyen szépen megbeszeltetek, hogy a görgő meleg motorban nehezebbé válik
Vegyél a kettő közötti (5-5,5) súlyból egy szettet és biztos magasabb fordulaton fog működni. A 4,3-as nagyon könnyű.
A kipufogóhoz adtak amúgy 4.3g-os görgőt, de az szerintem túl könnyű lenne az 5.7g-os után.
5.5g vagy 5.0g lehetne talán jó.
Ezt én értem, de nem akarok semmilyen teljesítmény növekedést, meg végsebesség növekedést. Ahogy van ez tökéletes nekem.
Csak annyit akarok, hogy ez a jelenség elmúljon. Ha húzom neki a gázt, ne gondolkodjon 0.5-1 másodpercet, hanem lóduljon meg és kész.
Egy könnyebb görgőszett nem nagy összeg, meg lehet próbálni, talán sikerül átlépni azt a ford.szám tartományt ahol gyengélkedik a gép. Esetleg egy kicsit nagyobb fúvóka a karbiba, már ha nem befecskendezős.
Egész pontosan a gyárban úgy tervezték meg a kipufogót, a karburátor méretét, hogy az a lehető legjobban igazodjon az átlagos, normál használathoz. Ha gyorsabban akarunk menni, változtatni kell, de nem csak egy alkatrész cseréjével, mert az általában nem hoz nagy változást. Ilyenkor jön a nagyobb henger, nagyobb karbi, ahhoz való kipufogó és légszűrő. Ezután jön a variátor, majd a kuplung. Ez így lehet akár egy 100-as is, szóval nem olcsó móka a robogózás sem.
Szinte teljesen gyári.
3 alkatrész lett cserélve, ezek sem a tuning miatt. Ebből egyik a kipufogó, a gyári katalizátoros már rozsdás, repedt hangú, széttört belsejű, így megérett a cserére, ezért tettem fel rá az extrát. Korábban meg szintén a gyári alkatrész elmelegedése miatt lett kicserélve a kontraszt rugó, fehér 10%-al erősebb malossira, de ehhez a gyári 6.5g-os görgő sok volt, így lett helyette egy malossi 5.7g-os. Ennyi az összes változás.
Az extra v2 kipufogó felrakása óta érezhetően jobb a motor, jobban gyorsul, dinamikusabb, csak a gázadásra nem egyből reagál, hanem egy kicsit elgondolkodik és utána elkezd húzni. Ezt akarom csak kiküszöbölni, semmi más gondom nincs. Végsebesség is tökéletes, még jobb is mint volt.
Ha csak a kipufogó lett cserélve, nagy csodát a hangváltozáson kívül nem kell várni. Sőt, sok esetben a gyári konfig jobb mint egyes elemeket cserélve javulást várni. Összetettebb dolog a teljesítmény növelés, mint egy új kipuf, vagy egy sport légszűrő.
A karbin mit kell állítani? Mitől késhet a gázreakcióra a felpörgés?
Lehet inkább a karburátort kellene az új kipuhoz igazítani.
Hali!
Szerintetek melyik a jobb a 2 variátor szett közül?
1: Naraku Performance High Speed Racing V.2 : http://scootershopgyor.hu/spd/...
2: Polini High Speed variátorszett (Minarelli) : http://scootershopgyor.hu/spd/...
Hali!
Én is hasonló cipőben voltam.( sr 50 1999 2t lc minarelli blokkos) nekem 70-es stage6 hengerszett, mhr főtengely, gianelli reverse dob.... 50km/h-ig kicsit lomha volt.... 50-től mint a golyó...6g-os görgők voltak benne amit lecseréltem 5,5g-ra és mind alacsony,magas fordulaton húz! de lehet hogy tévedek.Nekem megoldotta a görgő csere.De biztosan van itt olyan aki jobban ért hozzá és kijavít ha tévedek.Remélem tudtam segíteni! :)
Üdv.

Kis segítséget szeretnék kérni. Vettem egy Gianelli extra v2 kipufogót a piaggio blokkos sr street-emre.
Míg hideg a motor, ahogy meghúzom a gázkart, egyből reagál, gyorsul. Ha már üzem meleg, a gázadásra kb eltelik fél-1 másodperc, mire elkapja a fordulatot. Előtte gyári kipufogóval nem volt ez. Arra gyanakszom, hogy így most az 5,7g-os görgő nehéz lehet neki. Vélemény?
Amúgy ha elkapja a fordulatot nagyon jól gyorsul, észrevehető a teljesítménybeli különbség a gyári és a giannelli dob között.
Úgy néz ki holnapra másolnak kulcsot a zár alapján.7500 pénz lesz,ha megtalálom az ülés alatt a kulcsot kivégzek pár kollégát.
Mindegyik neves variator jobb, mint a gyári, de a külső tárcsát is vedd meg hozzá, mert a gyári kúpszöge nem megfelelő + egy új szíjra is szükséged lesz + egy komplett hangolást számolj hozzá.
Én malossit preferálom, de ez sem rossz / kicsit nehezebb hangolni /. Ha matekozunk, akkor az ár értek aránya jó...egy multivarhoz ugyanúgy kell még egy MHR külsőtarcsa / +7k /, így ha belefér a keretbe ÉS NEM KELL AZ ÖNINDÍTÓ, akkor a Malossi MHR szettel jársz a legjobban.
valakinek lenne véleménye róla hogy érdemes e lecserélnem a gyári variátort erre a tipusra: http://scootershopgyor.hu/spd/...
70 ccm stage 6 hengerszett van a motoron és gianelli reverse dob mhr főtengely... válaszokat köszönöm!
Amikor vettem a motoromat, már nem tudom melyik robogón, de az volt, hogy az előző gazdája egy kis zsineget kötött a ülés alatti zárra, a zsinór másik végét meg eldugta valahol, de hozzá lehetett férni. Ezzel a zsineggel ki lehetett nyitni, ha valaki meghúzta azt.
Strandon tökéletes megoldás, nem kell a kulcsot kint hagyni a lopásgátló törölköző alatt. vagyis nem a legjobb, csak valamire mégis jó.
Köszi.Kicsit felhúztam az ülést így legalább a rövidgatyám ki tudtam szedni belőle :) Hétfőn hazahozom kocsival és majd megbontom az elejét ha nem tudnak kulcsot csinálni.
Szerintem ez nem immos mert karburátoros nem injektoros.Már nem az eredeti kulcsa volt meg hanem másolt valami.Levettem ma az akksi tartó fedelét.Elviszem egy autókulcsoshoz hátha tud másolni bele.A hirdetése szerint zárhoz is csinál kulcsot.
A probléma az hogy mivel imos a kulcs necces a dolog még ha szerzel is másik zárat meg hozzá kulcsot nagy valószínűséggel akkor sem fog elindulni
Ja bocs. Most néztem, hogy factory-d van. Ha leveszed az elő burkolatot, akkor ki tudod nyitni, mert bovdennel nyitja a sisaktartót. A zár körülit bontsd le és a bovdent húzd meg, úgy kinyílik.
Attól függ, hogy milyen motorod van. Vannak olyan típusok, amelyeknél ha leveszed a zár körül a burkolatot ki tudod nyitni a sisaktartót. Én is jártam már így anno a kör Sr-el, de azt ki tudtam nyitni. :)
Sziasztok! Injektor tisztító ér valamit, ha beöntöm az üzemanyagba? Vagy milyen tanácsot adnátok Ditechhez? Semmi gondja, csak meg akarom adni neki azt, ami jár :D
Sziasztok!
Úgy néz ki elveszett a slusszkulcsom.Remélem csak beraktam az ülés alá és valamelyik kollégám ráült és bezáródott.Reggel bementem vele dolgozni,hazafelé meg hoztak.Lehet csináltatni bele kulcsot vagy zárgarnitúra csere? Kilehet egyáltalán venni a zárakat bezárt állapotban?Még jó hogy nincs kormányzárban,tudom tologatni.Előre is köszi ha tudtok segíteni.Itt a nyár mehetnék motorozni erre tessék.
Üdv. Gyuri