Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen problémám nekem is volt a régi motorommal. Nálam azért bőgött le teljes gázon, mert a súbertűn annyira elvoltak már nyalva a beosztások, meg maga a kis gyűrű is lötyögött, hogy gázadáskor, mikor megfeszült, ez a kis rögzítőgyűrű nem tartotta ott a súbertűt ahol kellett és egyszerűen visszaesett a súbertű addig, amíg meg nem feszült a kis gyűrű valahol. Új tű meg hozzá a gyűrű meg is oldotta a gondomat.
Kevès az üzemanyag nagyobb fuvókát neki vagy feljebb a tűt kezdèsnek ha viszont eddig működött ès nem vilt piszkálva csak egyik pillanatról a másikra ilyen lett akkor dugulás
Sziasztok!

Mi okozhatja, hogy a robogó teljes gázon lebőg, de ha egy egészen kicsit visszaengedem és úgy tartva gyorsítok akkor, szépen gyorsul ?!?
Várom a lehetőségeket! Köszi előre is mindenkinek!:)
Az A008-as kód milyen típusra utal?Sehol sem találom.
És mi a helyzet akkor, ha össze-vissza kezdett el villogni, majd az utóbbi időben már folyamatosan világít?
Gyújtás ráadásakor nem jön a visszajelzés (két villogás), csak mikor villogna, akkor világít, majd kialszik.

Kimehetett egy tranzisztor az elektronikában, ami a ledhez tartozik?
Akkor igen
Köszi szépen. Ezek szerint ha elvész a kulcs akkor gond van.
Kell hogy villogjon mivel ez az immobiliser .
Bővebben itt olvashatsz róla : https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni . Adott egy Aprilia sr 50 factory ditect 2007es. Problémám az hogy gyujtás nélkül villog a piros háromszög ha gyujtásra rakom akkor minden rendben hibakód nincs de a hátsó lámpa világít. Kérdésem ezt mi okozza. előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok. Szeretnék ,egy kis segítséget kérni.Aprilia sr 50 Factory 2007es ditech. Gyújtás nélkül a műszerfalon villog a piros háromszög ,gyujtáson minden renben de világít a hátsó lámpa . Ez így normális? Előre is köszi.
Szia,

Ha rám hallgatsz, akkor csak karbisat keress. Injectorosokkal elég sok a baj ahogy látom a fórumon is.
Nekem már 6. éve lesz, hogy megvan a sr street-em. Újan vettem, azóta már 29500 km van benne. Mondjuk én vigyázok is rá, valamint mindent megkap amit igényel. Csak gyári alkatrészeket veszek bele minden egyes szerviznél, amiknek az idejét be is tartom és nagyon megvagyok vele elégedve. 6 év alatt szinte semmit sem amortizálódott motorblokk terén. Nekem a 29500 km ellenére még sem féktárcsát, sem betétet nem kellett cserélnem, mondjuk ez azért is van, mert hosszú távokon használom leginkább, viszont rendre csutka gázzal megyek, 80 km/h-val és semmit sem vesztett erejéből, illetve a gyári kompressziós értékéből. Sőt, hogy tavaly nyáron ki kellett cserélnem a gyári kipufogót mert tönkrement, a gianelli go-val, meg hozzá egy 5.5g-os malossi görgővel és egy malossi fehér +10%-os kontrasztrugóval megy mint a golyó. Olajat is leváltottam ekkor, a gyári eni i-ride 2t top helyett, most mutul 710 2t olajjal megy. Képeim között meg tudod nézni, milyen állapotban van a 29 ezres km ellenére.
Sziasztok.

Szeretnék hamarosan egy robogót venni.
Úgy hallottam az Aprilia megbízható és az Sr50- Sr50factroy lett a kiszemelt.
Nem vagyok egy szerelő mester,városban munkába járni szeretném használni.

Eléggé össze zavarodtam a megnevezésekben illetve,hogy mi az ami végül is megéri.
Nehéz szülés lesz,mert 6-700 ezret nem szeretnék egy robogóra kiadni.
Elvileg olyan 300 max 400 lenne a keret
Tetszik a faktory olyan designes a "műszerfal" is meg az egész.
de.... miért drágább a sima sr50 mint a faktory?
egy helyen találtam 459-ért új faktoryt a sima meg vagy 700....
cserébe a használt is 200-300 körül megy.
Ráadásul 10-15-20e km van bennük.

szóval, mi az a km ami még nem számít leharcolt robogónak ebben a kategóriában?
A sima sr jobb vagy sem(nem kell semmit húzni nekem rajta majd)

Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv.
Köszönöm szépen!
2010 = A
2011 = B
és így sorban
Alvázszám azonosítás:

ZD4--RL--B000--2--S--123456 (minta)
1 2 3 4 5 6

1. Az Aprilia gyár azonosítókódja (1994 előtt DGM volt, azóta ZD4)
2. A motorkerékpár homológizációs kódja (lásd alábbi típusok szerint)
3. Kivitelezésbeli eltérések jelzése (ide van kódolva a motor típus és a gyári színe is.)
4. Évjáratkód ISO szerint (lásd alább)
5. Az Aprilia gyáregység azonosítója (mindíg "S")
6. Sorozatszám (a szalagról való legördülés sorozatszámai)

A fenti minta formátumában megegyezik minden 17 karakteres alvázszámmal.

Évjáratkódok

1992 N
1993 P
1994 R
1995 S
1996 T
1997 V
1998 W
1999 X
2000 Y
2001 1
2002 2
2003 3
2004 4
2005 5
2006 6

2007 7

2008 8

2009 9
Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy hol tudom megnézni a pontos évjáratát az Sr-emnek?Ülés alatt nincs.
Továbbá keresek kör sr-hez indexbúrát és karbi légszűrő összekötő csonkot.
Sziasztok !
A mai az utolsó nap. A holnapi napon az összes idomom, ülés, blokk, felni.. stb széttörésre kerül, és konténerbe kerül. Kérdeztem hogy nem kell-e valakinek de csak olyan telefonjaim voltak ami a mégjobban szétszedésre kértek. Ha valakit érdekel, holnap LEGKÉSŐBB 11ig szoljon telón !!!
Már hogyne lenne külömbsèg a növènyit felejtsd is el full szintetikus direkt különolajzáshoz nèzz olajat
Sziasztok!

2T olajok között mennyire van különbség? Megéri valami jobb, nevesebb, drágább olajat beletenni a gépbe vagy nem lesz különbség a MOL-os 2T olajhoz képest? Elsősorban teljesítmény és élettartam síkon kérdezem. (2003 Ditech)
Sziasztok.
Először is B.U.É.K. mindenkinek.
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy Aprilia-SR 50 es jármű.2007-es model. injektoros volt csak átrakták karburátorosra.
Ez nem az enyém csak segítek egy uncsimnak a javításban.
A hiba kezdeti jelensége hogy normál működés közben egyszer belassult.(90 ről 40 re) aztán pár méter múlva ment minden rendesen. Ezt megcsinálta naponta 1x aztán többször míg egyszer csak 40-től nem ment többet. Oda adta egy szerelőnek aki megfúrta,dugót cserélt és bordás szíjat. Most jelenleg be sem indul.(fúrás óta)
Amit tudtam eddig átnéztem de ez az "újfajta" gyújtás kezd mattot adni. Amit eddig tapasztaltam hogy ráz a váz.(2x megcsípett) nem tudom hogy a gyújtásának hogy is kell működnie? Ebben kérném a segítséget. Fotót csatolok a gyújtásról.
https://www.google.hu/search?q...ék+táblázat&oq=benzin+olaj+keverék+t&aqs=chrome.1.69i57j0.16517j0j4&client=tablet-android-asus-rev&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=XL7mFpTl7SfCaM:
Lehet, nem jó arányban kevered az olajat...
Sziasztok segítségeteket kérem az én sr 50 át van alakítva karbisra és ha én keverem a benzint akkor megszorul csak nem értem mi lehet az oka !
Igen, az egyik vízhűtéses, a másik léghűtéses... :-)
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni,tudja e valaki,hogy van e különbség a morini karburátoros Aprilia vízhűtéses,ill a léghűtéses motorok blokkfelei között?