Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem is megragadt.... Jól szét is cseszted szerintem a hengered falát,......
A dugó a hengerbe
De mi ragadt meg?
Az biza elkeveselt ès megragadt
Tegnap vásároltam görgőket (meg fékbetét, folyadék, stb). Volt a boltban mérleg, így a régit meg tudtuk mérni, 6 g-os. Beleraktam, hát...
Első tapasztalatok: 60-ig szépen gyorsul, aztán ott megáll, el kezd csilingelni, remegni, meg túlforog szerintem. Ha erőltetem, pár másodperc múlva lemélyül a hangja, és el kezd menni, mint a barom, 80-nál még gyorsul, csak a lakóparkban nincs elég hosszú utca ehhez. Kimentem országútra, próbálgattam egy rövid ideig, ha átlépi valahogy a 60 km/h-t, onnantól nagyon jó volt, 90 felett ment. Egész addig, amíg meg nem ragadt valami a hajtásban. Először arra gondoltam, hogy beállt a motor, visított az ékszíj, majd átestem a kormányom. Mikor annyira lelassult, hogy oldott a kuplung, onnantól gurult, de a motor leállt. Viszont egyből indult is, tehát csak nem az állt be. Onnantól alig értem haza, próbáltam nagyon lassan, kis gázzal hazacsurogni, de minden 100 méterben megragadt. Valahogy aztán hazaértem, de nem kezdtem már hozzá, hogy szétszedjem. Járt már így valaki? Most megpróbálok elmenni vele sörért a sarokra, hogy hidegen is csinálja-e a balhét. Ha nem, akkor nyilván hővel kapcsolatos a dolog, ha igen, akkor meg nem tudom mivel. Aztán, ha lesz már sör, úgyis szétszedem még egyszer... Ha van ötlet, ne kíméljetek!
Erre én vettem egy 3 kg-ig mérő digitális konyhamérleget ajánlom a lidli-t pár ezerért lehet venni hat görgőt ráteszed kiírja grammra mennyi elosztod 6-al és kb lehet következtetni mennyi egy darab de elég pontosan mér kettőt hármat meg már szinte tökéletesen
Leírtam, mi a bajom, nem a szarul menés, hanem hogy nem lehet vele olyan szépen elindulni kis gázzal. Elindul, de finoman "rángat". Ha odaverem neki a gázt, akkor nincs gond. Ha megyek vele 70-nel fél gázon, ok minden, ha teljes gázt adok, beremeg az egész, szét rázza magát. Ezért gondoltam, hogy kicserélem a görgőket, de nem tudom a gyári méretet, mert két félét is megadnak hozzá. Tegnap szétszedtem, megmértem, és egy harmadik méret van benne . Most utána néztem, és tényleg van olyan méretű görgő is, tehát az a gyanúm, hogy nem a gyári variátor van már benne. Lényeg, hogy a cerka rossz végén állok, muszáj lesz kísérleteznem a súlyokkal, a méret meg marad a 16x13, ahogy Piciz kolléga is javasolta. Még annyit megpróbálok, hogy keresek valakit, akinek van precíz mérlege ( ), és megmérem a jelenlegi görgőt, kiindulásnak jó lesz. Még a "variátor csúszkával" lesz bajom, ha nem gyári a variátor...
ha a kopott görgőkkel szarúl ment akkor nyílván a nehezebbet tenném bele.....
Köszönöm a választ, piciz!
Azért várok valakire, aki tudja a pontos gyári méretet! A gramm is hasznos lenne...
16X13-as való bele
ooooo tényleg meglepő hogy ennyien figyelitek a fejleményeket. Nem is gondoltam volna! Köszi a bíztatást!
Sziasztok!
Kérdésem lenne ismét, mert szétqr már az ideg, hogy nem boldogulok... Maga a robi működik faszául hónapok óta, indul, megy, stb (2-3 havonta új gyertya kell). Az zavart már csak, hogy kicsit darabosan indul álló helyből, meg nagy gáznál berezeg az egész cucc. Gondoltam, veszek a hajtáslánchoz valami felújító készletet. És itt kezdődnek a bajaim. Gyári méretű görgőt keresek, de két fajta méretet ajánl a web (az enyém 2000-es, morinis ditech). Szóval a két méret: 7,5g-17x12, vagy 5,5g-15x12. Gondoltam, kibaxok a világgal, szétkaptam nagy nehezen (kulcscsont töréssel nyavajgok), hogy megmérem, ami benne van, és olyat rendelek. Nos, átmérő 16mm, szélesség 13. Hát mi a bánatot rendeljek hozzá, milyen való ebbe gyárilag? Segítsen már valaki! :-D Tudtommal teljesen gyári minden, nincs piszkálva. A szíj teljesen korrekt állapotúnak tűnik szemre, a szélessége 17,3 mm. (kimaradt, hogy a görgők ratyira vannak kopva, mérni sem volt egyszerű)
Nekem már 1 éve nincs meg az SR,de mindig olvasom a hozzászólásokat.
Mondjuk előtte 8 évig amíg meg volt se sokat írkáltam ide,mert csak hajtani kellett szerelgetni nem.
Pontosan!
Biztos vagyok benne, hogy többen visszajárnak ide most, mint általában, mert igen érdekes és előremutató dolgot csinálsz, ha a lökettérfogat növekedést most nem veszem figyelembe, hanem csak úgy veszem, hogy egy pályamotort csinálsz.
Jó reggelt!
Szerintem meglepődnél, ha szembesülnél vele, hányan figyelik a fejleményeket.
Én csendben olvasgatom mindig a fejleményeket.
Biztos nem csak én punnyadok a háttérben szótlanul.
Szóval hajrá,és csak így tovább uram.
mindenképpen informállak ha bármi féle fejlemény történik a járgánnyal. Hisz rajtad kívül mást nem nagyon érdekel a dolog...
Hát én szerencsés helyzetben vagyok ezek szerint. A tavaszi határ melletti szolgálatot leszámítva ebben az évben nem volt szerintem összesen több15-20 óránál, az is csak azért, mert időben kellett indulni, szó szerinti túlórám talán nem is nagyon volt.
De mindegy is, tartsd csak be a prioritást időben és pénzben, csak ne feledkezz meg rólunk.
túlóra pedíg mindenhol van, bármilyen szakmát nézel ma magyarországon... Emberhiány van mindenütt.
annak a oénznek meg van a helye más fintosabb doligra. Prioritási sorrendben haladunk a dolgokkal.
Hát ne is.
Kötelező túlóra?
Érdekes, hogy a restaurálásban is van ilyen. Meg lesz akkor rengeteg pénz a folytatásra a túlóradíjból...

:-)
Kössz a bíztató szavakat! Haladok, csk lassacskán. Kötelező túlórákat írtak elő melóhelyemen, így egy kicsit, félre kell tennem a műveletet. De ez itt ez a projekt 1000% hogy nem áll meg!!
Szerintem a nagyja munka már csak több, mint 60%?
Mindenesetre érdekes volt látni a videót, így a hitetlenek a saját szemükkel láthatják, hogy lehetséges ez a mértékű átalakítás is.
Frankó, na.
Úgy kaptam a donor motort, hogy vezérműlánc szakadása volt. Ezt vagy 2 éve megcsináltam, csak mivel 4 ütemű , hiába állítottam felső holtpontra a főtengelyt, nem annál az ütemnél volt a vezérlés összerakva ahova kellett volna. Így fordítanom kellett 180 fokot a tengelyen. Most már frankón beindúl, de még kalibrálni kell, mert egyenletlen a járás, meg sztem farslevegőt szív. Így tőmítenem kell. Szóval kb úgy 60% nál járok.
Látható az állapot... http://youtu.be/dfqPximg3zU