Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözlök mindenkit!

Aprilia AF1 és Tuareg Wind alkatrészek, nagy választékban.

A hónapban most minden FÉLÁRON!

-Kerekek, gumiabroncsok
-Fékek
- PHBH 28 rd Dellorto karburátor
-Láncok
-Komplett idomszettek
-Lánckerekek
-Szívócsonkok, membránok
-Af1 hátsó központi rugóstag
-Kipufogó rendszerek (Aprilia, Arrow)
-Kormánykapcsolók, műszerfalak,órák
-Bendix,pajzsok,duda, gyújtáskapcsoló kulccsal, kábelkötegek
-Elektromos power munkahenger és elektronika
-Feszültségszabályzók
-Lábtartók
-Komplett hűtő rendszerek
-Indexek,Tuareg váz
STB.

olasz.alkatresz@freemail.hu
Sziasztok,

Segítségre lenne szükségem.
Vettem egy '90-es Tuareg 600 Windet. Kuplungot cseréltem, annak rendje módja szerint, bowdennel együtt. Összeraktam, beállítottam, olaj stb de nem emel ki, egyáltalán. A szerekezet mozog, látszólag minden ok, de olyan szinten nem emel ki hogy sebességben, behúzott kuplunggal meg se lehet tolni.
Járattam is egy kicsit, hogy átjárja az olaj....semmi


Minden ötletet szívesen vennék.

köszi
Mondjuk az enyém 87-es gyártású.Azokat írtam le.
6203-c-2hrs-c3 =2 db
6204-c-2hrs-c3 =1 db
6205-c-2hrs-c3 =1 db
6206-2rsr-c3 =2db Ez van a főtengelynél
Ezen kívül van még 1-2.Remélem tudtam segíteni
valaki le tudná nekem irni a rotax 127-es csapágy számait?
Erre én is gondoltam, hogy van még valami belső váz, mivel ugye a Tuaregen is volt és még a régi sárvédőmön is volt egy belső műanyag amit rögzíteni lehetett.
Erre nem is gondoltam így hirtelen, hogy megnézzem az interneten lévő képeket. :D Köszi. Hát akkor nincs más hátra mint előre. :D Kell keresni itthon 1 nagy lemezt aztán vagdosni. :D
u.i.: Elég fura megoldásnak találom, hogy a gyárban is így oldották meg, de egye kukac akkor én is így csinálom..
Igen látszik, hogy még puha volt a festék és ahogy meghajlott picit a sárvédő felgyűrődött a festék.

Az nem lehet, hogy van itt még valami közbetét szerűség?
Mint például a Tuaregen sem a sárvédőt rögzíted direkt a villához, hanem egy könnyűfém keret van a két villa között és ahhoz rögzül a sárvédő.

Na de nem akkora probléma ez Viktor, ahogy látom alul mindkét csavarral rögzítve van, csak itt felül nem.
Át kell hidalni a problémát egy-egy lemez segítségével. Így kimerevíted felül is a sárvédőt.
Kerestem képeket most közben, gyárilag is lemez toldat van ott. (lásd a képeken) Mondjuk az lehet, hogy egy darabból van és a kerék felett a sárvédőn belül áthidalva van U alakban és így még jobban tart. Ezt megtudni, csak úgy lehet, hogy egy gyárit megnéz az ember.
Na de ha csináltok ide oldalankét egy-egy lemezt, amit a két menetes fülnek csavaroztok a villaszáron és ennek a sárvédőt, akkor a hiba kipipálva. Gyárilag is így van, de ezt most házilag kell megoldani. Tovább tartana a festéknek megszáradnia, mint ahogy megrajzolom a lemezt, kifúrom rá a 3 csavarnak a lyukat és aztán kivágom lemezollóval, és lesimítom az éleket. Ja és ezt kétszer ugye.
Sok sikert hozzá!
Éledezik most, tán azért mert sokat esik az eső talán...
Na de nem baj, örülünk neki. :)

Hűűű ha megnézed, hogy megvannak-e még azok a lamellák, akkor azt megköszönöm neked.
Most még egyelőre nem szedem szét újból. Előbb cserélek olajat.
Meg csinálnom kell egy speckó kulcsot, a kuplung agy anyájának levételéhez. Vagy esetleg neked valami jó módszer a lelazításához? (csak nehogy azt írd, hogy légkulcs. :D )

Szabadonfutó az nem jó hír... nem olcsó alkatrész és fontos.
Gondolkodtam rajta egyszer, hogy a feneének nem csináltak ezekre normális bendixes önindítókat, mint a 125-ösön is van. Az oké, hogy akkor kopik a fogaskoszorú, meg nem fürödhet olajban a hajtás, de mégis olcsóbb, meg nem mellesleg aki ért hozzá, otthon javítható, ha szalajtana. Na de nem trendi, úgy látszik. :)
sziasztok tudnátok segíteni a linken látható dologban ?

http://www.sportmotor.hu/motor...
Így néz ki. A szín szinte alig tér el. azzal nincs is gond... Viszont lehet, hogy friss volt még a festék mert kicsit fel van gyűrődve szinte az egész felületen. Ez sem izgat mondjuk mert csak ideiglenes.

1. Ez az oldal amit látsz (teljes motoros kép) ez lett újraépítve. (Ezen az oldalon a csavar helye is hiányzott)
2. Itt látszik a "kicsi baki belülről"
3. Itt pedig kívülről
Még mindig van egy hibátlan 1 es kasznis pega ülésem ha valakit érdekel.
ha mondod korabban 1500-ert adok nekem jo kis hasznalt gyari lamellablokkot ami nem ragad de ha gondolod meglesem hatha akad meg egy szet vmeik fiokban.
tarcsa, nyeregfelfogatas, stb mas. 1-1be nem megy fel sose
eleg csendes volt a topic egesz telen az tuti, most talan kezd egy kicsit ismet eletre kellni ahogy latom

nekem se koltsegmentes a szezonkezdes ugy nez ki.... szaraxik a szabadonfutom gyanus hogy cseres lesz
ha jo lesz az idopont valasztas en jelentkeznek talira
csak nekem az idopont ami kerdeses mindig mert en szinte minden hetvegen melozok
nekem volt 5 sebis 123as blokkos tuaregem full gyari volt.
en azt tippeltem hogy lehet gokart valtos blokk volt, mert azokban van tan 5 sebi...
ritka mint a feher hollo de nem lehetetlen.
paipros a geped amugy? nem-e az en regi vasam az
Tudnák menni simóval
Szerintem ezt a tali szervezést úgy kéne kezdeni,hogy nézzük meg,ki jönne és hányan lennénk.aztán az időpont és a hely.Amúgy az RSV capos fórumon is ven kezdeményezés egy capos,pegás talira.Elég szar lenne ha egész nyáron nem tudnánk össze hozni valamit.
A kerék 100, hogy passzol bele minden gond nélkül, de a féktárcsa a kérdéses. Azt kellene megnézned valami leírásban vagy leméretni egy RX-essel. (Én Tuaregre raktam komplett Pegaso telót, ott csak meg kellett fordítani a kereket és már passzolt is. természetesen ott kellett új féktárcsa, munkahenger stb..
A tuareg kerékszett felmegy az Rx-re? féktárcsa, távtartó...
Holnap csinálok majd képet az egészről és a "kis problémáról" is.
Ugye-ugye? Én már szinte meg sem lepődöm az ilyeneken.. az lett volna furcsa, ha valami tökéletesen összepasszol..
Nem tudom már elképzelni, hogy mi lehetett.. De szerintem a sárvédőm az I.E., a teló meg lehet, hogy az új Strada vagy Trail-é aminek már más a sárvédője.. pont ennyivel.. hogy pont ilyen szerencsém legyen.
Ha nem veled történne ez, nem is te lennél....
Lehet, hogy kétféle variáció van az I.E-ből? Szerintem befonod akkor a szemöldököd, ha igen.

Na de képet, róla! :)
Már sajnos május közepe van.
Így van, de azért az csak sikerült, bár a kezdeti nagy létszám igen lecsökkent.
Idén meg eltűntek az emberek. Páran vagyunk csak. :(
Átmegy. Műszakilag sosincs probléma, arra jobban figyelek. :)

Ez amióta emlékszem, csinálja ezt, hogy hidegen nem akar oldani a kuplung, csak több percnyi behúzott kuplunggal, alapjáraton való járás után.
Volt már benne többféle olaj, minddel csinálta.
Én arra gondoltam már, hogy nem is, hogy kopottak a lamellák, hanem, hogy öregek a ferodolok és ragadósak az olajtól már. Ezért tapadnak össze nagyon. Ha bemelegszik az olaj, akkor már jobb, de pár másodperces "késése" akkor is van, mire old.
Néztem új szettet 15ezer csak a kopó, 17 a fém lemezekkel együtt. Hát, ezt még emészteni kell, mármint a cserét.

Remélem olajcsere javít rajta majd most.
De nem igaz, hogy csak én kínlódok evvel..... a simson kuplungjával sosem volt baj, pedig volt mikor évekig állt....
Hát én nem tudom, és ezért irritál is, de még korábban itt ezen a fórumon valaki azt mondta, hogy igen, létezik 5 sebességes tuareg, és neki is olyan volt (de amúgy nem kizárt, hogy csak egy van, és az van most nálam ) De a kérdés még mindig fent áll: bele tudom gyömöszölni?