Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja! Használt henger règi dugo kèrdèsre: az uj karbival nem megy de a règivel sem! Teljesen szèt volt boritva a blokk! Minden uj csak a válto nem! Berugotengejtől kezdve az utolso csavarig mindent cserèltettem!
A tènyek: règi dugo règi henger,règi karbi:nem megy
Uj dugo,uj henger uj karbi:nem megy
Uj dugo,uj henger,règi karbi:nem megy
Na ez a feladvány! Egy tank benya srácok aki kifundálja hol keressem a hibát!
Szia Nemes Uram! :)
Mindent cserèltem! Csak a válto maradt! A règi uszot raktam vissza mert ami az ujban volt az nehezebb! Legalább is a felirata szerint! Probáltam már a règi karbit uj belsőrèszekkel is de semmi èrdemleges! Kifogytam az ötletekből! Van egy 17,5-ös karbim is uj! Felraktam egy probára,de csak összekentem annyit èrtem el vele! Ugyan az a gond! Tuti nem falsol se a henger se a karbi! De valahol nagy hiba van ha az erő nem jön elő!
(Kimentem dolgozni Ausztriába ugyhogy csak ritkán vagyok ez az oka)
Rég jártál itt kolléga.

Szerintem vedd le a benzincsövet a szellőző csonkról és jó lesz. A rekesz bambi átrajzolja a kedélyeket.
Na csak vicceltem.

Gondolom a tűszelep zár, meg az úszó sem ólomból van.
Meg a szívató bowdent sem spannoltad túl. Régi hengerrel karbival is rossz amivel előtte jó volt, azt mondod.
Na akkor mit is cseréltél még ki?
Hopp-hopp, mikor a régi karbi és henger volt fent, akkor a dugattyú az új volt vagy a régi?
A régi és az új karbiban egyforma súlyúak az úszók?
Légszűrőt cserélted? Kipufogót nem bántottad?
Szia!
Uj a karbim viszont ez nekem is volt vele! most egy kicsit kevesebbet kap! De még mindig elég volna egy 350-es blokknak is! Most zár szépen! Komolyan mondom aki megmondja mi a problem egy tank benya lesz neki! A sörtől ugy is csak elmegy az eszetek és amugy sem lehet piásan motorozni!
Na aki sms-t irt,mivel nem tudom ki,de azt meg főleg nem honnan tudja a számom,viszont nem is lényeg de olvasta a mailt itt!
Igen ujak a gyűrűk is,és igen mind a kettő benne van! Neked valószinű nem lesz se sör se benya cimbi! Már bocs,kicsit furcsa kérdésed volt! remélem a többi nem hasonló!
Üdv.
Én is ezzel szívtam.Nekem 125ös tuaregem van.Nekem a szívató volt felakdva.Nem csúszott vissza a karbiban rendesen a helyére.
Nekem is csöpögött a nafta a kipufogoból.
NNNAAA.....
Szép jó napot mindenkinek!
Szinte már senkit se ismerek!
Ebben az évben még 1km-t se mentem,igy a megszokott "...mennyit eszik (versenyben) győztem! kb.: 3deci fogyott eddig amennyit kiketyeget alapon!
FEKETE LEVES KÉRDÉS: (aki megmondja a jo választ ami be is válik egy rekesz bambi,vagy sör,vagy egy tank benya a jutalma)
Szóval: uj henger,dugo,csapágyak,szimeringek,karbi,gyujtás! főtengely korrekt! 19-es karbi!Ezelőtt is ilyen volt rajta amivel ment is,hozzáteszem rongyra kopott henger mellett!most viszont nem!
?
Sokat kap. Lebutitottam már,az alapot 50-ről 20-ra,a főfuvit meg 78-rol 60-ra! Még is sok a cucc! Terhelni nem lehet még saját sulyát sem huzza el! A kipuff csonktol csepeg a nafta! Na erre mondja meg valaki a választ!
EGY KIS CSAVARÁS: felraktam egy kopott hengert a régi karbival,a helyzet ugyan ez volt! sokall és csepeg!
NNAA...?
Valakinek nincs olcso krossz szettje tuaregre?
És am a rally idomzatot 1-1be feltom tenni a windre? Neke, azok ugy tetszenek:)
Köszi,sztem én is ilyesmit rakok bele
A motorba 10w40,a valtoolaj tul suru,osszetapad a kuplungja
castrol magnatec 10w40 és castrol actevo 10w40 ugyan az?
váltóba meg 80w90et raknék,vélemény?köszönöm
Motul Fork Oil Expert light 5W 1L.Ez lesz a villában.Kawa KX 125-ben ezt használtam.Nagyon bevált.Mivel sok lessz az off-road a tuaregel is ezért ezt kapja.Na meg van kimaradva ithon 1l .Csak még nem tudom mennyi kell száranként.
:) én is oda állítottam a karbit,milyen olaj lessz a telóban?
Igen elektromos a power,és a karbi is 28as.Suber felülről a második nútban van.Telót a jövőhéten csinálom meg.
a subered hogy van beáll? 28as a karbid?
szia,mikor csinálod a telót? nekem is meg kellene,mert elpukkant,a powered elektromos?
szia,mikor csinálod a telót? nekem is meg kellene,mert elpukkant,a powered elektromos?
a sportlégszűrőt mivel fújjem be hogy megkösse az olajat,tudom hogy van hozzá kimondott szer de más ötlet?
Sajna igen.Ezen kell tekerned.Nemtudom jól emlékszem-e de mintha több lyuk is lett volna a blokkban,amibe akaszthatod a rugót.
rendben köszönöm.
a berugókar feszítéshez le kell venni az oldaldeknit és leengedni az olajat ugye? :)
Én Yamaha XT600omat 10w-40w nel használtam.Szerintem jó az is.
10w 40 es olaj nem jó bele?
Ma meg-gyógyult a tuaregem.Kapott új gyertyát,kábelt és pipát.(mind NGK)Gyári levegőszűrőt.Karbi állítás+takarítás.A powernél szét volt szakadva a szimering,ez is cserélve lett.A gyári 4k körül van,lada szelepszárszimering ment a helyére(170ft),és tökéletes.
Most gyönyörűen pörög,nincs torpanás sehol,9000ig forog.
Terhelés mentesen 10000ig.
Még az első telóba lesz szimering csere,és egy plexi kell még.
Így már meg lesz a gyári állapot.
Üdv.
Gyertya:NGK D8EA.0.6-0.7mm hézag.
Olaj:2,7kilogramm.(csk így találtam róla adatot.)20w-50w
A berugókar rugód gyengült el szerintem, összerakásnál még egy fordulatot feszíteni kell rajta.
Sziasztok.
én is új tuareg 350 tulaj lettem.kérdésem nekem is mennyi olaj kell bele és milyen gyertya,illetve a berugókar nehezen jön vissza mi a baja?köszönöm