Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Polyákkal feltétlenül fel fogom venni a kapcsolatot. Érdekes, hogy eddig nem volt indítási probléma. Nemrég kicseréltem az üzemanyag szűrőt és azóta rotty. Pont azért cseréltem ki, hogy a pumpa ne szarjon be. Lehet, hogy csak véletlen egybeesés a mostani szarakodása. Egy nagyobb indító relét már berendeltem. Ha fejlemény van, írok
Ajaj.. nem nez ki jol...
Mondanam hogy hozd el, de a vilag vegen vagy, legalabbis tolem.
Ha inditas utan rogton ennyi a fesz akkor nagy valoszinuseggel a toltes ok.
Ha nehezen indul lehet sokminden. Egy egyszeru testhibatol kezdve egy inditomotor hiban at, befecskendezesi problema vagy akar valos mechanikus szorulas is.
Vagyis nem is szivesen probalkozok igy eteren keresztul...
Polyak neked kozelebb van,mint en. Vidd el hozza. O nem "barkacsszakkoros", mint sok mas szerelo
Simán megmértem volna ha értenék hozzá. Bocsi de ennyiben kimerült a tudományom. Az önindító relé ment a levesbe az előző gyenge aksi miatt. Szóval most az indítás a két vezeték érintésével történik. A gép előző tulaja átvezetékelte az egészet, szóval barna csatiknak nyoma sincs. Próbáltam mindent megmozgatni. Ilyeneket találtam. Az indítás után rögtön az aksinál mérve 13.89 volt.
Megmeregetted amit kerdeztem?
Önindító relé nincs beégve? Testkábel és főkábel saruk csatlakozásai, önindító szabadonfutó? Ha az szorul, az nyírja az önindító relét is ki és az akku sem szereti....
Nah szóval! Zsír új aksi és így is alig akart indulni.
Feszkót csak az aksin mértem. Indítás után ez lett a max alapjáraton.
Sziasztok!

Győrben vagy környékén nincs valakinek 2003as vagy kicsit későbbi Tuonoja? Szemügyre szeretném venni milyen élőben egy közös gurulás alkalmával akár, nagyon szemezgetek vele.
Inditozas kozben milyen feszultsegesesek vannak az akksin? Elejen illetve kozben illetve kezdo uresjarati fesz
Az oninditon merve es az akksi testhez?
Kell merni egy uzemanyag nyomast.
Ha kiveszed a gyertyakat es benyomsz egy kis benzint akkor indul pillanatig?
Ha ne akkor nem ua ellatas.
Ha mar gyertyakat kivetted merj minumum komp.vegnyomast. ha ez is jo akkor vagy a vezerles ment el (lancfesztes alt.), Vagy gyujtorendszer hiba
Olvastam, hogy ha az üzemanyag szűrő eltömődik akkor behal a pumpa. Pont ezért kicseréltem a szűrőt. Utolsó indításnál még nem volt probléma.
A tank szuszogója nem lehet eldugulva? Csak egy 5let hátha nem kap levegőt a kifogyó benya helyett.
Abony. polyáki lacit kerezsd nagy aprilias na az segit.
Szeva.lehet hogy már nem nyom a szívattyu annyit mint kéne és nemsoká be is fog állni. Jártam igy. De ha van közeledbe tuonos ismerösöd cserélj tankot és ki tudod zárni szivattyu hibát. Szevizbe nekem is eut mondtàk és bevált szivattxum volt rossz. De ez csak egx ötlet.
A kipufogóban érezni a benzin szagot szóval....Meg a sok próbálkozás között már volt, hogy már majdnem elindult.
Ezért gondolom, hogy a benzinpumpa még okés.
Az enyém akkor nem indult, amikor behányt rajta a benzinpumpa.
Nem hinnem.
A gép nem indul az Istennek sem. Eddig sport légszűrő volt és most ki lett cserélve gyári légszűrőre. Lehetséges, hogy emiatt nem indul be a motor?
Megvettem előre, de nem kellett.....
Új, bontatlan. Típus specifikus kábellel.
20e
Bocsi szókijavító... Vázat.
En multkor a CBAban vettem mert volt egy akcio. Asszony orult neki. A jacint ebbe kerult bele
Háztartási boltokban....
Sziasztok 125-ös 2017-es tuono-hoz honnan lehetne vázát venni?
Ja, oké.....szétvágtad.
Nem olajszűrőt akartál írni?
Benzinszűrő: szutyok és persze fekete benzin. Elméletileg 45000km van benne óra szerint, de még nem hiszem, hogy volt benne cserélve a szűrő.