Aprilia Tuono

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia az első sárvédőn nem kellene egy kockás zászlónak lennie? Ez a tekercselés megoldottam a generátor problémát vagy visszatérhet?
Köszönöm a segítséget!
Szia! Igen, a moci az enyém volt, tavaly ősszel adtam el. Nem jársz vele rosszul, tőlem mindent megkapott időben. A km valós, a hátsó faridom repedt, valszeg az előző tulaj esett vele de minimális sebességgel történhetett mert a generátor deknin és az alsó idomon + a olajtartályt takaró műanyag idomon is csak minimális karcolásnyom van, majdhogynem nagyítóval lehet csak észrevenni. A hátsó főfékhenger nem eredeti, valami no name nissin-utánzat, de teszi a dolgát. Én nagyon szerettem. A generátort nekem tekercseltetni kellett.
Sziasztok ismeritek ezt a motort, vagy tudtok valamit az előéletéről? az eladó szerint ő a 3. tulaj és egy szezon után árulja...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_r-10139832
Köszi a választ.
Ha valakinek üt, vagy nagyon szar az első féktárcsája, én most cseréltem az enyémen, a régi megvan, 30ezer km-es eladó occsón. Magának a tárcsának semmi baja, 5mm-es, semmi bemaródás. A szegecsek nem olyan feszesek mint hajdanán, annyi, de nem üt, nem ráz. Ha valaki hirtelen nem akar 120ezret kiadni új tárcsákra, annak ajánlom.
Ja, még a 2006osoknak, a plexijük víztiszta, a szürkének, meg a "sunset red"-nek biztos, de azt hiszem a feketének is, a 2007es meg a későbbi szineken már füstszínű.
Szia. Az a különbség, hogy a 133 lovas 2006os, nem 07es. Teljesítménybeli különbség papír szerint, ahogy irtad is, a nyomaték is egy-kettővel kevesebb, kérdés, hogy azok után, hogy a lánckerék áttétel módosítva van /mert olyan tuonoval még nem találkoztam, ahol legalább az első 16os kerék helyett ne 15ös lenne/ ebből a minimális erőtöbbletből mi érződik. Elmondom, semmi, hajtottam már mind a két fajtát. Viszont papír szerint a 133as majd 1000rpm-el alacsonyabban adja le a csúcsteljesítményt. Különbség még a fékben van, a 2006osnak elöl dugattyúnként külön fékbetétje van,, összesen 8, míg a késöbbieknek 2 dugattyúnként van 1betét, összesen 4. Továbbá a 2006osok gazdagabban vannak matricázva, színrefújt hasidom, légterelő fülek, az ujabbakon sima fekete és a 2006oson kapaszkodós, párnázott az utasülés, nem egy deszkadarab, mint az újabbakon. Nagyjából ennyi.
Sziasztok!tükör(2)plexi,kuplung kar érdekelne.köszi aki tud!
http://totalbike.hu/tesztek/2016/04/20/hasznalt_aprilia_tuono_1000/
Szia

43x55x11/14mm Athena-t és ARI-t tudok küldeni...
Sziasztok. Mi a különbség Tuono 133LE és a 139LE közt 2007 és 2008 as évjárat, azon kívül hogy 6LE több? nyomaték, vagy teljesítménybe mennyit számít, melyik a jobb választás?
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni, hogy első telóba milyen szimeringet vegyek, és hol? 2006os Tuono. Tudom, hogy google a barátom és találtam is jó párat, de mindegyiknek más a mérete. Kicsit összezavarodtam. Előre is köszönöm. Üdv
Én nyomtam s20-al....de amire te is utaltál, az s20al sem mentem durvábban úton, mint a roadsmarttal, fordítva, a sporttúra is hozza azt úton, mint a sport, mind a kettővel le lehet térdelni egy jobb körforgalmat....de minek. :-) annyi, hogy az s20 négyezer környékén már kopásjelzős.
Köszi!
Szia!
Én a Busán Pirelli Angel St gumit használtam és bőven 10e km felett futott kopásjelzőig, minden gond nélkül! Ha már határon ment vele az ember, akkor enyhe vibrálással jelezte, hogy nem kéne tovább forszírozni, de ekkor már nem volt majrécsík...! Ennek már van egy modernebb 2 komponensű változata az Angel GT, ami gondolom még jobb és jobban bírja!
Most Michelin Pilot Road 4 van fent kb. 3e km óta, de erre sem lehet semmi panasz, még hideg időben sem csúszkál hidegen, melegen meg pláne! Kopásról meg még nem is beszélhetünk ennyi kilométer után! Szerintem ez jóval többet fog bírni, mint a Pirelli! Ha nem vagy a közúton Rossi és nem pályázol, akkor én mindenképp sport-túra gumira beszélnélek rá, mert bőven többet tudnak egy átlag motorosnál és 2-3x többet futnak el, mint a sportgumik! A Pirelli inkább sportosabb, a Michelin meg igazi mindenes(hidegben-esőben-..)!
Persze ez nem szent írás, csak a személyes tapasztalatom!
Állítólag a Bridgestone S20 sem rossz választás, de ezzel nincs személyes tapasztalatom, csak hallomásból!
Köszi! Nekem 13ezer van benne.A kora miatt akarom kicserélni,még gyári 2008-as.
Nagyon!!! -de ezt imádom!
Sziasztok.Véleményt szeretnék kérni mégpedig a két típuson variálok, Touno vagy RSV 2006-os évjárattól gondolkodom,ki szeretném próbálni a soros után a v2-est, volt Gyorsaságim is meg túra motor is de a túrát most eladtam tempósabban már nagyon zavart a menetszél, igaz Gsr 600-as volt amin gyárilag semmi plexi nincs, el csúfítani meg nem akartam, kérdésem a Tuono-n mennyire kapni a menet szelet pl, 150 feletti tempónál?
Köszi a választ.
Nekem most egy dunlop roadsmart túrasport van fent, 5500km után most van a hátsó kopásjelzőn, még hagyom egy kicsit. Teljesen jó, szélig lehet dönteni, hidegen ha nem cibálod ész nélkül, nincs vele gond. Voltak sportgumik is fent, azok általában 6ezernél már vásznon voltak.
Sziasztok!Gumit kéne cserélnem,még a gyári bridgestone van rajta.Mit ajánlotok?Nem lenne baj,ha tartósabb lenne.Nem pályán használom,normális közúti használat.Köszönöm.
Ahogy az előbb írtam, a 2006osok kicsit gyengébbek, de vagy 1000 rpm előnyben van, ami pl a nyomaték maximumot illeti, szóval a két ecu biztos nem ugyan az. Vidd el a Polyák mester úrhoz.
Sziasztok. Érdeklődés. 2006 Tuono (újabb).
Ecuja sérült, javított, kiöntve műgyantával, de működik. Vettem egy 2008 as Tuono ecut, hibátlan! Megy vele a moci, hiba semmi, viszont a következő dolgok nem tetszenek az óta. Alacsony fordulatról finom gázzal is szépen gyorsított ki eddig. Most rángat párat, mire összeszedi magát. Nagy fordulaton semmi rossz tünet, megy mint a hülye, de motorféken eddig néha durrant egyet kettőt, most durrog sokkal többet. Nem tetszik ez a változás..... Lehet szerintetek hozzá hangolni a mocit az új ecuhoz? Vagy mit változtathatnak rajta a 2 év alatt amitől ilyen lett? Már azon gondolkodom visszahekkelem a törött gyári 2006- is ecut. Ötleteket, véleményeket várnék. A régi ecuval sokkal finomabb volt a gép kis fordulaton. Olyan összeszedettebb! :(
Ez ügyben írtam az RSV-be. Szerintem ne bontottat vegyél.