! És melyik újságban lennénk hírööösek
?
Meg amúgy is sokan lemondtátok
Este 11-re értem haza, benéztem ide hátha páran mégiscsak egyeztettetek mára indulási helyet és időpontot, de mivel nem így volt, ezért nem kellett éjjel elvinnem a kereket 0-24-ig nyitva tartó gumishoz
Akkora volt a forgalom a 71-es úton (szemből is), hogy rengeteget 1-2-ben kellett mennem és kilőnöm az előzésekhez, valószínűleg ez és a nagy meleg tette be a kaput a guminak
Hazafelé tök lájtosan jöttem és itthon ugyan úgy nézett ki a gumi, mint lent Balcsin, szóval az 1-es kigyorsítás az ami igazán eszi a gumit.
De ehhez jó lenne, ha nem 2-3 motor lenne a képeken
)
ezért kivertem a balhét, de elhajtottak), szóval 4000 km-rel, természetesen sérülésmentesen, csak utcán használt, rengeteg extrával - vagy anélkül :
.
Ez nem tartott sokáig, arról nem is beszélve, hogy mennyit költöttél rá. Mindig is irigykedtem egy kicsit, mert tényleg szép gépet varázsoltál belőle. Engem máris érdekelne a jutányos árú fékfolyadék tartály konzolja
!
!Meló ezerrel!Szívok az akra dobokkal is
!Szóval tiszta ideg vagyok! A falcon a leömlő 44mm az akra dob 50mm és nem tudom összehozni az összekötést,kor-anyag anyag nincs vagy arany áron!A múltkori tátra túrán is szívtam! Nem értettem mi a fasz van a motorommal az első komolyabb visszafordítón kirakta a hátulját mint egy szupermotó!Itthon láttam meg,hogy a hátsó kerék nem egyformán volt bespanolva! az eggyik oldalon 3 rovátkán volt a másikon 4-re volt állítva!Ráadásul még ki is puhítottam ,hiszen úgyis túrázunk
? Úgyhogy a cimbik mindig rám vártak egy-egy szerpentines szakasz után.Én meg azt gondoltam elfelejtettem motorozni!Úgyhogy a szezonba még egyszer elmegyek szlovákiába,hogy rendbehozzam az egómat!
volt egy kluboldalam is a quadrider mellet, (most megnézem hogy működik-é...., és működik bakker
http://www.dagonyaklub.atw.hu/ )szóval nem nagy ügy összedobni egy ilyet,csak némi összefogásra van szükség. Fel lehetne futtatni egy Tuono klubot pár hónap alatt.