.
Nekem van egy eladó zsír új sima (a Diablo Corsa-nal is simább)Diablom.
Ha addig nem volt vele semmi gond, akkor biztos, hogy a gumiban van a hiba, lehet, hogy a profilja, mérete miatt, vagy más miatt, de ismerek olyan embert, aki ez miatt dobta el a gépet, úgyhogy ha tényleg zavaró a dolog, cseréld le az első gumit olyanra, ami bevált, és szeretted, vagy esetleg egy Supercorsára, az még talán passzol a sima Diablo-hoz, havernek is mindig az van fent elől, talán a legjobb gumma, mondjuk a szélei viszonylag hamar elkopnak, bár ez vezetőtől és stílustól függ, de rosszat még nem hallottam róla.
A dekor egyébként gyöngyház metál fényezés a legapróbb feliratig. Tök kompatibilis minden az RSV-vel. Nekem spec. a Tuono alig takró hasidoma és gülüszemű
hátulja nem tetszett, ezért egy 2002-es mille cuccait pakoltam fel.
Visszaolvasva is találsz okosságokat.
Mondom ezt úgy, hogy előtte egy Gixer 1000-em volt. Na az egy unalmas öregúr a Tuonohoz képest és még kényelmetlen is.
Na jó a 2006-007 es tuono sem semmi! Szerintem a kapható legszebb naked, csak nekem sok az ára! Persz az sv sem szereti a csutka gázt 2500-tól, de ha 4000 nél csapok egy nyél gázt, tuti kerékre vágja magát /persze 1-ben/,aztán egy lámpa köznyi távolság ,elfogy az erő, én meg fosok felkapcsolni 2.ba!
Egyébként én nem gondolom, hogy olyan rossz lehet, csak még finomítani kell rajta. A gixxeremen is hasonló volt, csak ott a bowdennel működtetett pillangószelep mögé van berakva egy elektronikus. Tök jól funkciónált, de sztem egy kéthengeresnél még jobban lehet majd a hatást érezni. Se a TL se a Tuono nem csipázza ha alacsony fordulaton csavarsz egy 100%-os nyitást. SV-vel nem mentem még. Az nem háklis erre?
Ráadásul a teszt gépen is meghibásodott az elektromos gázkar! Mi lessz ebből!
Olvass vissza a fórumban, találsz okosságokat, Harpit egyszer már oktattuk.
Hétvégén Debrecenben nyÍltnap /Vagy valami hasonló!/Tesztmotorok. stb!