Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HALI!
Hétvégén Debrecenben nyÍltnap /Vagy valami hasonló!/Tesztmotorok. stb! Nyílik egy új szalon, ennek az apropójából lessz a buli!
Sziasztok !
Mindenkinek köszönöm a válaszokat .Igazából még nem döntöttem el hogy mit csináljak, mert a következő gondom van a gumicserével : sokszor előfordul, hogy 2-3 hétig nem tudok elmenni MOTOROZNI, csak a városban jövök-megyek, de ott viszont sokat. Ha puha gumit teszek föl, ami a célnak megfelel, akkor ennyi idő alatt pont kockára is kopik, és ki lehet dobni. Ezért kellett a gyári Dunlop D208-at is lecserélnem. Pont ezért döntöttem a Corsa III mellett, mert ugye azon két féle keverék van, a közepe keményebb, a széle meg puha. A motoros újságok is csak jókat írtak róla, amikor az új 1000-es gépeket tesztelték versenypályán ! Azon gondolkodtam, hogy veszek valami normális állítható kormánytelót.Ha van valakinek valami ötlete .....? Csak az Öhlinst ne mondjátok, azt már megkérdeztem kb.170000. Akkor már inkább veszek még egy Tuonot városi használatra .
Üdv: Tomi
Hi Brájenek!
Élénkül a topic, ez jó!
KniTom, egyet értek mzgabával. Sztem is cserélj gumit. Nem elég, hogy elcseszi a a motorozás hangulatát, de még veszélyes is. Nekem van egy eladó zsír új sima (a Diablo Corsa-nal is simább)Diablom.
Egyéb tippem nincs, a kopott Bridgestone BT-014 után a "Corsátlan" Diablo nekem is kissé élesebb, hirtelenebb viselkedést mutatott, de semmiképp nem volt zavaró. Mondjuk a 2003-as Tuononak más a vázgeometriája mint a tiednek, és ez is sokat befolyásol.
Moha, én kb. 180-200 km-enként látom a sárga lámpát kigyulladni.
Köszönöm az infot!

Hát én a hornetemmel eléggé állatkodva motorozok. Turázni szoktam de inkább az jellemző rám hogy tankolok aztán irány amerre visz a motor.

Egy teli tankkal mennyit lehet megtenni?
A fogyasztás meg ha jol értem akkor csuklofüggö!
Az én hornetem is benyeli a 7-9 litert ha durván csapatok vele!
Lehet, a gumi a ludas? Ha addig nem volt vele semmi gond, akkor biztos, hogy a gumiban van a hiba, lehet, hogy a profilja, mérete miatt, vagy más miatt, de ismerek olyan embert, aki ez miatt dobta el a gépet, úgyhogy ha tényleg zavaró a dolog, cseréld le az első gumit olyanra, ami bevált, és szeretted, vagy esetleg egy Supercorsára, az még talán passzol a sima Diablo-hoz, havernek is mindig az van fent elől, talán a legjobb gumma, mondjuk a szélei viszonylag hamar elkopnak, bár ez vezetőtől és stílustól függ, de rosszat még nem hallottam róla.
Amúgy én is Tuonora szeretnék majd váltani a Hornet után, de még vannak tartalékok a darázsban, és addig nem válunk meg tőle, míg 110%-ot nem teljesít
Sziasztok !

Mohának néhány szót :
Nekem egy 2006-os Tuonom van. 0 km- rel vettem, most 14.000 km van benne. A hibalistám meglehetősen rövid : csak a hátsó fékkel szokott probléma lenni, időnként lelevegősödik, teljesen változó időtartamonként. Ez állí­tólag típushiba, de van akinek sosem volt ilyen problémja, van akinek meg mindíg. Ezek közé  tartozom én is. Igazábóll ez nem nagy gond, mert ritkán használom a hátsó féket és ha kiugrok Dunakeszire ott ingyen 10 perc alatt megcsinálják, na de akkor is....Szóval, ezen kívűl több mint egy év alatt soha semmilyen gond nem volt, csak a kötelező szervizekre kellett mennem !
Magáról a Tuonoról csak annyit : Ha szereted a szó szoros értelmében vett MOTOROZÁST (most nem a hosszú távú‚ 2 személyes túrákról beszélek, meg a guruljunk a szabadban, stb. mert ez a motor erre alkalmatlan !) akkor ne is gondolkodj tovább, mert a Tuono a Te motorod. Ha még nem vagy ferőzött, de talán érzel valamit (tavaly áprilisban még én is normális voltam ) akkor is ezt a motort válaszd és garantálom, hogy néhány héten (napon) belül elkap a gépszí­j. Egyébként a viccet félretéve, én sokszor a munkámhoz is ezt a motort használom, kényelmesen el lehet jutni vele itt Budapesten A- ból B-be, de azért ez nem jellemző, hiszen ez a motor nem erre készült. A combos 133 (2007-től 139) lóerős blokk, a Brembo radiális fékek, a futómű… stb., mind az agyament motorozásra lettek kitalálva, de itt most ne az autópályás 270 -re gondolj, hanem szerpentinre, országútra, estleg pályára, ahol igazán otthon érzi magát a motor, meg persze Te is. A fogyasztása változó, erősen függ a stílustól. Nekem országúton (140-150 ) 6-7 liter, városban 8-9 liter, motorozás közben 10-11 liter. Ja, a széles tankkal azért vitatkoznék, én ültem már az új 1000-es Fézeren, na ott aztán tényleg huszárnak érzi magát az ember.
Szóval Moha, én azt mondom : kalandra fel !

A másik dolog ami miatt igazábó í­rok, egy komoly "szakmai "kérdés lenne, mert látom, hogy ide azért irkálnak hozzártők is.
Felkerült a 3. garnitúra gumi a motorra, Pirelli Diablo Corsa III. Azóta ideges az első futómű, gyorsí­tás közben a legkisebb úthiba is megrázza az első kereket. Ez azért is idegesí­ő, mert eddig ilyen soha nem fordult elő, egyszerűen nem vagyok hozzászokva, nem kellett ilyesmire figyelnem és emiatt sokszor kerülök "nehéz helyzetbe". Már mindent megpróbáltam: kicseréltettem az első telókban az olajat (a szervíz­könyv úgy azt í­rja, hogy 10000 km-ként cserélni kell, két különböző helyre elvittem centí­roztatni a kerekeket, a motor hátulját megemelték, amitől tényleg egy kicsit jobb lett, a kormánytelót is megnézték, állítólag at is jó, és mégis.....
Ha van valakinek valami ötlete, kíváncsian várom.

Előre is köszönöm : Tomi
Köszi a dícsérő szavakat. A dekor egyébként gyöngyház metál fényezés a legapróbb feliratig. Tök kompatibilis minden az RSV-vel. Nekem spec. a Tuono alig takró hasidoma és gülüszemű hátulja nem tetszett, ezért egy 2002-es mille cuccait pakoltam fel.
ja jol látom a képeiden akkor a RSW cuccai vagyis idomai jok a Tuonora?

Nagyon dögös a te géped főleg a dekorral!
Hi Moha,
hát mint láthatod ez a fórum nem pörög úgy mint GSR600-é. Kicsi a darabszám. Visszaolvasva is találsz okosságokat.
Az én Tuonom egy 2003-as darab. Sztem kényelmesebb mint a 2006-os modell, azon szélesebb a tank, (Legalábbis én úgy éreztem), viszont az újnak finomabb a befecskendező rendszere.
Hibái? Nem sok. Kop-kop. Nehezen forgatott az önindító, de az indító relé saruinak tisztítása után helyre állt a rend. Egyszer megragadt a szivató bowden de az is menthető volt egy kis WD-40-nel.
Fogyasztás: oksba nyomatva 6.5-7, autópályán 140-160 között lemehet 6-ra is. Komoly, nem vicc!
Kiegészítők kavalkádja végtelen, szinte az összes szénszálas cuccot fel lehet pakolni amit az RSV Factoryhoz adnak + OZ kerék + Öhlins futómű. Csak a buxa legyen vastag. Egyébként már kicsit bánom, hogy egy gyári Tuonot vettem és nem egy RSV factoryból építettem egy Tuonot.
Igazi móka masina. Mondom ezt úgy, hogy előtte egy Gixer 1000-em volt. Na az egy unalmas öregúr a Tuonohoz képest és még kényelmetlen is.
azt megköszönném! a cimem itt megtalálod!

Előre is köszi
Szia Moha!

Nálunk www.varioauto.hu lesz hamarosan Tuono bizományiban. Ha gondolod küldök neked képeket és adatokat.

Üdvözlettel Molnár Gábor
Sziasztok!

Segitségeteket szeretném kérni. Nagyon megteszett nekem a tuono és érdekelne rola hogy mi a véleményetek rola.
Mennyire szervizigényes?
Fogyasztás?
Hibái?
Milyen kiegészitők vannak hozzá a kipunk kivül?
Meg ki tud vmi elado megkimélt példányt belöle !


Várom válaszotokat!
1200-sm?! Nem semmi! Nekem akkor is a falco a szivem csücske! Na jó a 2006-007 es tuono sem semmi! Szerintem a kapható legszebb naked, csak nekem sok az ára! Persz az sv sem szereti a csutka gázt 2500-tól, de ha 4000 nél csapok egy nyél gázt, tuti kerékre vágja magát /persze 1-ben/,aztán egy lámpa köznyi távolság ,elfogy az erő, én meg fosok felkapcsolni 2.ba!
Ja, kicsit alszik. Mármint a topic. Nekem tetszik a Shiver, az elektromos gázmarkolatot meg nem lehet kikerülni. Tudod a környezetvédelem. Egyébként én nem gondolom, hogy olyan rossz lehet, csak még finomítani kell rajta. A gixxeremen is hasonló volt, csak ott a bowdennel működtetett pillangószelep mögé van berakva egy elektronikus. Tök jól funkciónált, de sztem egy kéthengeresnél még jobban lehet majd a hatást érezni. Se a TL se a Tuono nem csipázza ha alacsony fordulaton csavarsz egy 100%-os nyitást. SV-vel nem mentem még. Az nem háklis erre?
És erről a készülő Aprilia 1200-as supermotoról mi a vélemény? A Duc Hyper-nek komoly ellenfele lesz.
Na mi a pálya tuonósok!
Nagyon alszik a topic!
Mi a véleményetek az új shiver-ről? Olvastátok a Motorrevű tesztet? Elektromos gázmarkolat! Huuuuu -Haaa! BUS rendszerü adatkomunikáció! AZ igen!Tiszta higtech, de a kurv.... anyukáját,ha én csutka gázt húzok a motoromnak nehogy már felülbíráljon az elektronika! Ráadásul a teszt gépen is meghibásodott az elektromos gázkar! Mi lessz ebből!
Megmaradt 2db Originale Akrapovic dob. Euro-szabvány minőségi igazolással.
Karcmentes 2007.01 havi. Tuonon-volt.
Motor hiánya miatt eladnám.
duke@uw.hu
NA EZT HÍVJÁK SZOPÁSNAK!
Apám, oda értem 9-re erre közölték, hogy már minden tesztmotort kiosztottak, majd regisztráljak fél egykor. Gondoltam, így is jó, fél egyig majd motorozom saját motorral és átsétáltam a másik regisztrációs ablakhoz. Ott közölték, hogy minden hely betelt legközelebb egykor tudok menni. Buzi f@sz banda, otthagytam a picsába az egészet! 6-kor már ott kell toporogni, hogy valaki beférjen? Kapják be a répám!
láttam kinn a ringen ezt a szörnyteget...
Hali!
Milyen volta a nyiltnap?
Holnap aprilia nap a H.ringen!
Remélem jóidő lessz.
Hi Arcok,
a következő nyíltnap 24-én lesz a Hungaroringen.

Gaga,
louisos cuccok (Vanucci, AGV)? Olvass vissza a fórumban, találsz okosságokat, Harpit egyszer már oktattuk.
Hali!
Valaki tudja mikor lessz a következő aprilia nyíltnap?
Új Tuonot szeretnék venni használtan. 1 éves. Mire figyeljek oda?