Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Tuonos veled mivan!?
Üdv Pubec!
Mit lehet most eladni igazából?! Gyurcsány apu behúzta a kéziféket! Én mélyen ár alatt próbálom eladni!2006os1.1milla! Egy hónapja kináltak érte ennyit akkor nem adtam!Talán sikerül,ha a héten nincs jelentkező,beviszem Debrecenbe egy kereskedőhöz!Szeptember végéig tartja az Apriliát az eladó remélem sikerül!
Hát a motoreladás az ami sztem nem könnyű, bár lehet szerencséje az embernek. Csak egyvalaki kell hogy komolyan gondolja a vételt. A TL-emet majdnem egy évig hirdettem, a GSX-R meg egy hónap alatt elment. Veszik az SV-ket?
Hali Pubec!
Megnéztem a vasat! Úgy néz ki,hogy semmi gond vele! Mostmár "csak" az sv kell eladni, és boldog aprilia tulajdonos leszek!Amennyiben sikerülne, elmegyek a vasárnapi misére,és megköszönöm a segítséget az öregnek! Öreganyám nagy örömére!
Én már nem vezetem másfelé, mert sajnos eladó lesz a vas.
De ha majd veszek másikat csakis Tuonot 2005-ig.
Majd rakok fel képet ha valakit érdekel......
Sikerült lelégteleniteni a hátsó féket?
A szervizek egyébként tudják a megoldást,csak a munkahenger drágább jobb üzlet nekik.
A fékcsövet vezesd mésfele (a fékcső elég hosszú hozzá),meg DOT.5 ös olaj és nem melegszik tul a fék többet. Nekem már 25000 km óte nincsen ilyen problémám. Elötte sima autópája használat közben is elmelegedett a motor melegétöl és csak a megérkezéskor vettem észre,h felpuhult.

Nem hittem volna!
Tök jó lett!
Szega! Majd infózz, hogy mi van.
Cső pubec!
Ez egy olaszból behozott verda! Az újra nem adott engedélyt az Asszony ! /Tavasszal autót kell cserélni!/ Kiváncsi leszek a motorra,ha valósak a telefonon elmondott dolgok akkor megveszem!Feltéve ha az égiek is így akarják!Kösz az infót!
Szega Harpi!
Mondtam, hogy alkudj meg rá...úgy tűnik sikerül?
A "B" gombot nyomva kell tartani egy másodpercig, aztán a "B" gomb nyomkodásával tudsz választani, az aktuális sebesség, Vmax, vagy átlagsebesség legyen kijelezve. De csatolok egy linket amagyar leírás-ról.
Cső pubec!
Kőne egy kis segitség!Azt szeretném tudni ,hogy lehet a régi típusú műszerfalból kiolvasni a max sebességet,stb! Valószinű,hétfőn megyek megnézni egy falkót, és nem akarok sík hülye lenni a kijelzőhöz! Esetleg egy gyári magyar nyelvű leírást nagyon megköszönnék! A végén mégis lessz falcom?!
Köszi!
Holnap megnézem.
Egyébként az is röhej hogy egy ilyen "buta" főfékhenger ami 3 alkatrészből áll 28K.
Egy félnapos kinlódás után mutatta ezt a megoldást egy dukis cimbora és nekem bejavult. Remélem meguszod a fékcserét!
Hátulról(a légtelenítő csavaron keresztül "adagoltam"nyomattam az olajat kompresszorral, szóval szerintem kizárt hogy levegős legyen..)
De azért megpróbálom így is...
Hopsz, akkor mégis van megoldás?
Helló!
A hátsó féket ugykel légteleniteni,h leveszed a hátso munkahengert és felemeled az üléshez vagy legalábbis feljebb legyen mint a föfékhenger. Sajnos csak igy megy ki a levegö a rendszerböl. A hátso fékcsövet probáld meg ugy elvezetni,h ne érjen a blokkhoz sehol,és DOT 5 -ös olaj kell bele. Nekem ezek után nem jelentkezett a fékprobléma
Hátsó fék? Az minek?
Egyébként tényleg ez az amire mindenki panaszkodik az RSV-nél. Az enyémen is zero a fékhatás. Szerintem kár rá költeni 28 rugót, úgyse lesz jobb.
Szevasztok Urak!

Voltam egy 2600km-es túrán Tirolban a szerpentinek hazájában. A sorosokat úgy lehet szopatni felfelé, hogy öröm nézni. Hadd ne mondjam az összes helyi menőnek RSV Milléből "épített" Tuono van a birtokában. Jó volt a gép , szépen muzsikált , csak az a kurv@ hátsó fékmunkahenger rottyant meg, ezért lefelé a hajtűkben vigyázni kellett.
A kérdésem a következő: tud -e valaki megoldást a hátsó főfékhenger problémára(látszólag semmi baja, szétszedtem)/légtelenítés után is üresen jár/? A millénél mondták hogy 28k , mert felújító készlet természetesen nincs.....
Sziasztok!

Első kerék + Dunlop D208RR gumi, kuplungkar, bal tükör, bal hátsó index, baloldali Akrapovic titán dob + összekötőcső sérülten eladó! Biztosítóban nem volt! Kérésre küldök képeket, de szerintem inkább élőben! Esetleg van aki tudja "még használni"!
A barátőm oda volt a 2006-os tuono hátsó üléséért. Szerinte nagyságrendekkel kényelmesebb mint a 2003-as. Dehát ki mihez szokott Alkudj meg a falcora!
Ja és mostmár tuti nem érdekel az sv 1000!
Cső mindenki!
Végre kipróbálhattam egy 2006-os tuonot! ÁLLAT! Nagybetűvel! Csak az asszonynak nincs hely rajta, ezért marad a falco!Nagyon szeretném újraindítani a falco projektet! Még megvan a kereskedésben!
Hy!
Az RSV Mille 2002-ben lenyomta az összes Japán sportmotort így lett az év superbike-ja. Pályán valószínűleg hosszú másodpercekkel gyorsabb az RSV. Hasonlítsd össze a vázat, futóművet, blokkot, motorkarakterisztikát.
Van a Suzukinál olcsóbb japán motor?
Nincs? Vajon miért?
A mai modern motorok nagyon közel vannak egymáshoz teljesítőképességük szempontjából. Azt hiszem, hogy a hátukon ülő gépészeken múlik melyik motor mennyire gyors egy-egy hegyi vágtában.
A Mátra érdekes színtér, láttam már ott Africa-t is amelyik egy 900 RR-t tolt, és mikor lehetett elment melette.
Miért ne lenne lehetséges? Valszeg Talma engem is lenyomna egy SV-vel. De ugyanolyan vezetői tudásszint mellett sztem az Aprilia magasan veri az SV-t.
Csőváz!
Valakinek volt már szerencséje sv 1000-sel versenyezni,eggyütt motorozni?! Mi volt az eredmény,vélemény? Egy ismerősöm állítja,hogy szopatta az rsv-t a mátrában/a srác 1000 sv vel keni/ és le akar beszélni az rsv-ről!