Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kisebb főfúvókával még rosszabban megy mint ezzel a 120-al. viszont vagy a fúvóka vagy a súbertű ami gond még az 5-6-ban levő fordulat tartomány hibával. Remélem a szerelő tud valami okosat mondani rá. Csutka gázon jól megy de 3/4 gáztól nincs semmi eredmény illetve inkább lehörög vagy érezni a benzinhiányt belőle. De ahogy ráhúzom a gázt már is megindul. De ha nem húzom tövig viszont ráhúzom a szívatót akkor meg jól megy a 7-1000-es fordulattartományban is.
Köszi a segítséget! Az én pasztám az benzin,hő,víz,olaj álló. Elég jó paszta csak nem igazán bízok benne... Lehet csak én kenem szarul, de biztosabb ha veszek tömítést. Valahol szerzek egy szettet. Esetleg valami tipp,hogy konkrétan milyet keressek? (Szerintem még gyári a hengerem..)
Sziasztok van egy 70 es derbi bultaco-m és szeretnék alá sm szett sajnos jelenleg anyagilag nem állok úgy hogy vegyek de vannak más motor alkatrészeim ha esetleg érdekel valakit valami szívesen cserélném sm szett re :) http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Ja, amúgy utólag is köszönöm mégegyszer a kuplunghoz a forgórészt, volt lehetőségem végre összerakni, kipróbálni. Egyedül csak az egyezik a régi és az újabb blokkos derbik kuplungjában (meg a lamellák). :)
Mivel a hengertalpnál össze kell feküdjön a henger a blokkal, ezért oda bőven elég ám nyomtatólap vastagságon kenni. Membránnál én is próbáltam már a pasztát, nekem sem jött be. Bár az se mindegy mit kensz oda, mert nem sok de van ami nem benzin álló, és az membránhoz nem jó, de hengertalphoz sem. :)
Leveszed a hengert alatta kiszeded a tömítést, jól megtörlöd száraz ronggyal, felkened a pasztát és mehet. Sokak szerint maszek, de szerintem semmi baj nincs vele. Ha van tömítésed, akkor nyilván inkább azt tedd oda, sőt az lenne a legbiztosabb.
Hengerfej csavarokat meg remélem tudod, hogy hogyan kell húzni, de azért leírom: Mindig az adott csavarral szembelévőt, tehát ami nem közvetlen mellette van. Ha van nyomatékkulcsod, és oda férsz vele akkor azzal húzd. Ha nincs akkor simán fixhajtóval vagy racsnis kulccsal, és többször menj végig az összes csavaron(!), túlhúzni nem nagyon tudod de azért ésszel. Még nem tapasztaltam, hogy megszakadt volna a csavarmenete. :) Remélem tudtam valamit segíteni.
Nem sok az a 120 -as fúvóka egy kicsit?
A motor jól megy most bejáratás után. De! olyat vettem észre, hogy 5-6-ban 7500 fölé csak úgy megy, ha nyelezem a motort, vagy kinyitom a szivatót. Az a gondom vele, hogy vagy 75-el megyek, vagy 100-al. A köztes sebességeket nem tudom 6-ban. A súbertűm az egyenes szárú végig és nem kúpos. A Sendámban kúpos volt és ott adagolta a naftát folyamatosan. A mostani PHVA 17.5-ös 120 főfúvókával pedig ezt produkálja. Űresben kipörgeti a 14000-t.
Valakinek ötlete? GPR 70-es DR hengerrel.
Üdv.
2002-es Derbi Senda-ra kellene nekem gyári karburátor.
Akinek van kérem jelezzen képpel,árral.
tiszozs@freemail.hu
A pasztával próbálkoztam a karburátor membránnál... hát nagyon nem voltam vele megelégedve. Lehet csak én kentem rosszul, vagy szar volt a minősége, de inkább hagyom szerintem. Hengertalp tömítést amúgy egészen pontosan hol cserélem? leszedem az egész hengert?
Meleg motornál nem szabad levenni a kupak tetejét, pont a nyomás miatt, szóval igen, szerintem az baj. Szerintem előbb a váltó olaj színét kellene megnézni. Mennyi olaj van a váltóban amúgy?
Szerintem amúgy hengerfej, vagy hengertalpnál lesz a gond. Ha hengerfejtömítést cserélsz, akkor cseréld a hengertalpnál is. Tehetsz a hengertalphoz tömítőpasztát is, abból lehet kapni kicsit is az 300Ft. A hengerfejhez inkább csak ilyen lemez hengerfejtömítéseket lehet kapni, ami szerintem nem tart sokáig..
Egyébként mikor mentem egy jó pár km-t a melegben és utána kinyitottam a víztartályom, akkor nem igazán szisszent úgy,mint az autóknál szokás.(Nyomás nem volt talán..?) Normális ez?
Szimering cseréhez NEM kell széthúzni. A kuplung oldali deknit le, csapágylehúzóval a főtengelyről le kell húzni a fogaskereket (FINOMAN!), nekem volt hogy garázs egyik végébe csináltam, és a másik végében kötött ki lehúzóval együtt :D. Ha lehúztad mögöttte látod is a szimeringet!:) De ha koszos az olaj, az vagy vízpumpa lesz vagy hengerfej/hengertalp tömítés! (inkább hengerfej/talp):)
köszönöm a válaszod akkor lehet, hogy még sem dr lesz belőle hanem Airsal vagy Malossi ezekhez elvileg van minden, mert ha most fúratni kell egy idő után, meg dugót csinálni akkor már ott vagyok egy airsal árába minimum
Szia!

Nekem most TOP-DR 70 van rajta. Öntvény. Sajnos az olaszok leálltak a derbihez gyártott hengerek gyártásával, és dugattyút sem gyártanak hozzá. Még utánpótlást sem. Tavaly én ezt már körbejártam. Viszont találtam egy céget ahol ha fúrni kell és dugó is kell akkor azt ott legyártják és fel is fúrják méretre. Na most a henger még bejáratós, de nem rosz. Én meg vagyok vele elégedve eddig. A karbi az kicsi lesz. Az enyém most 17.5-ös 120-as fúvókával, de kicsinek bizonyúl. Egy 130-s fúvóka talán már jó lesz. De viszont az enyém GPR. Az egy kicsit más mint a Senda. Volt Sendám is és szerintem azért van valami változtatás a blokkban. De ez lehet nem igaz csak én érzem úgy. Én legyártattam a következő túlméretet a hengerhez, és ha már az is gyenge lesz akkor már egy nikaszilos alu hengerre váltok. Viszont 10000-t csináltak egy dugót a DR hengerhez. Az elég olcsó szerintem. Tudom valakinek az is sok, de ha gyárit vesz az ember az olyan 20-21 körűl mozog. És a gyűrű is gyári nem holmi öntvény Cr (króm) bevonattal. Ennyit tudok első nekifutásra leírni róla. Nem sokára bejáratom és akkor már tudok többet írni róla. Mennyit bír, milyen távolságot tudok vele menni, Stb.....
valaki help! a DR70es henger mennyire jó? és milyen karbi rá az ideális a kegnagyobb teljesítnény elérésében? most 14es karbim van 65ös fúvókával.
nagyobb karbihoz jó a gyári szívó csonk? pl 19 vagy 21eshez?! illetve mekkora lenne az ideális főfuvi? 100 körüli?
Hali!
Valaki tudja hogy honnan lehet venni Derbi Sendához (2006) támasztót? Mert a felfogató csavar eltört és az a kis fémdarab is amibe a rugó egyik vége beleakad?
Köszi a részletes leírást! A váltóolaj az még megnézhető, de szimmeringtől félek! Azt nem akarok cserélni! A víz brutálisan koszos volt, azt mondta az előző tulaj. (1,5 hónapja vettem) Lecserélte a vizet és most az enyém úgyszint tiszta kosz. Koszos nagyon, de a feketeség még kérdéses nekem, ezt most így emlékezetből meg nem mondom. A szimmeringhez szét kell húzni ugye? Máshogy nem tudok rátesztelni? Váltóolajból sima full syn. 10W40-s kell, vagy van direkt 10W40-s váltóolaj?
képet akarok de nem engedi
ha videót akartál linkelni akkor nem jött össze....
Üdv!
Aki nálam jobban ért hozzá az mondja már meg hogy jól van e így beállítva?
köszi
Még azt nézd meg, hogy a hűtővíznek van-e valami rendellenesnek tűnő színe. Ha nyomja a gázt a vízbe, akkor elég gyorsan befeketedik a víz, koszos lesz.
Ha hengerfej tömítés, vagy hengertalp tömítés, akkor meg nyomná a gázt a vízbe. Azt hallanád, mert ha leállítod szuszogna folyamatosan a kiegyenlítőtartály kupakjánál, vagy ha van lehetősége, akkor máshol. Menet közben meg akár még a vizet is kilökné a kupaktetején.
Nem lehet, hogy a váltóból zabálja az olajat? Mert akkor szokott fehéren füstölni nekem. Hidegen nem szokott nehezen indulni picit? Nincs valami más jelenség? Valami apróbb dolog is segíthet.

Nézd meg a váltó olajat, hogy milyen színű. Ereszd le, ha fehéres a színe (szürke), akkor főtengely szimering csere.
Ott nem mint állat,de minimálisan ott is füstöl. A komolyabb füst 4500-től kezdődik,de ott durván. Fogalmam sincs mi lehet a baja.
beledolgozna*