Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lendkerék, és az alatta lévő tekercs,
a tekercs alatt pedig van egy tartó, annak élmozdításával szabályozható a gyújtás.
Van. A GPR azon része egyezik.
Mi szabályozza a töltést? Mi alítja elő?
Keresek Derbi Senda vízpumpára FOGASKEREKET! Nem lapátot, hanem fogaskereket. Sürgős! csovespatron@gmail.com vagy csovespatron@hotmail.com ! Ha van valakinek írjon!
A karbi mint írtam PHVA 12. A GPR gyárija az 14 vagy 17.5
Gyujtásnak melyik része kellene?
Ja és cakk-pakk 6000 a karbi.
Ja a karbi. Az egy Dellorto PHVA 12-es karbi. A kézi szivató is rajta van.
Köszi!

A motort fényező fényezte. 45000-be került, ragaztás, alapozás, festés és lakkozás polírozás.
Hát a hátso jó e azt nem tudom. Szerintem a rugó biztos jó de az olaj része azt nem tudom jó e. Akkor az elsők nem kellenek? Az mellé adtam volna a hátsót is.
Ez olyan hogy a fékcsőcsavarba van beletekerve a légtelenítő. Nekem is kellett vennem hozzá. Lehet kapni, csak nem adják ingyen.
csáó
na a felyidom és a zár valószínüleg kell.
olyan kellene még hogy a karburátor( de csak ha gyári, és az lenne a jó, ha a fém szívócsonkoshoz való lenne) , és a gyújtás.
De ezen tuti nincs letörve,mert full nem látom.. Ilyen légtelenítő csavart nem lehet szerezni valahonnan? Amúgy nagyon szép a saját GPR-d! Szakember fényezte? Mennyiért?
Hello!
Érdekelne hogy derbinek nem fordított, nem marzocchi telójába mennyi olaj kell.
Köszi!
Szia

A sárhányó jöhet, a hátsó lengés csillapító érdekelne, ha csillapít még :D
A hátsó sárvédő 3000. A teleszkópokban szimeringet kelll cserélni. A pórvédők azok jók rajta. 6000-t odaadom a két elsőt és a hátsót. A hátsó állapotáról nem tudok semmit.
Szia! A felsoroltak közűl csak az a fejidom van ami a képen látható 4000. Gondolom arra gondolsz amiben a két lámpa is benne van. A képek között látható. A tankzárat azt csavarhúzóval nyitogatták ki.Ha kel a fejidom akkor azt elküldöm hozzá és ha kell akkor felhasználod ha nem akkor kidobod.
Szia!

Nem tudom miért, de az enyémben is el volt törve anno a légtelenítő csavar. A féknyerget 6000-t adom. A féktárcsát még megnézem. Ha benne lesz még a méretben akkor fel tudom köszörűltetni. Kicsit hullámos. Már a fém fékezett rajta szerintem.

A henger az felfúrták és perselyezték. Hohy milyen leht? Nem tudom. Működni működött. Azt esetleg 3-4000 ft odaadom akinem kell.
Köszi szépen!
Akkor a többi gyári alkatrész elvileg bírni fogja?
Szia

Itt van egy jó kis leírás a bejáratáshoz :
http://www.taborituning.hu/sze...
Nagyobb karbi nem árt, esetleg sport légszűrő, ha van folytás a kipufogóban azt kiszedni.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérdezni!
Vettem egy TOP 70-es hengerszettet és azt szeretném kérdezni hogy ehhez mit érdemes cserélni Pl: karburátort mekkorát,bírja e a gyári főtengely és ha nem milyet érdemes hol venni stb..?Meddig kell járatni és milyen keverék jó neki?
Előre is köszi!
Szia

Engem érdekelne a hátsó sárhányó.
első hátsó telók milyen állapotban vannak?
csáó
kéne pár gpr cucc.
olyanod van hogy az "áltank" alatt lévő műanyag, légszürőház, önindító, hátsóülés, és az a felyidom, meg ha van akkor a tankzár kulccsal.
email: bozsoki3@freemail.hu ide várom válaszod árakkal.
köszi
http://www.kepesmotor.hu/kawas...

Hátha valakit érdekel
Bocs és még a karbiról tudsz pár dolgot írni?