Sziasztok!
1098S mocit keresek megvételre utcai használatra nagyjából utcai használatból, lehetőleg sport kidörrentőkkel (az sem baj ha rendszer van rajta), többi extra lényegtelen. Nyugdíjazott pályagép nem érdekel. A hirdetési oldalakat persze figyelem, de ha valaki tud egyet, vagy megválna a sajátjától és nincs hirdetve akkor kérem szóljon: w1ll1@freemail.hu; 06harminc85966nyolc2
Köszönöm, Vili
Sziasztok !
1199-es Tulajokat kérdezném utcán használt guminyomás értékéről , mivel a könyvében szokatlan adatokat találtam.
elöl 2.1 bar hátul 2.2 bar. ilyen alacsony első nyomást még nem láttam. Kicsit szkeptikus vagyok , mert a hátsó felnire 5,5 coll-t irnak
miközben 200-as gumihoz mindig 6-coll-os felni van , természetesen ezen is.
A 1299 ami igen közel áll hozzá , már egész más fordított értékeket adnak : elöl 2.3 bar hátul 2.1 bar ( itt már megadnak 2 személyes adatokat is , elöl 2.5 bar hátul 2.9 bar, sőt pálya értékeket is elöl 2.3 bar hátul 1.8 bar természetesen pirelli gumival )
Ami nagyon érdekes , hogy a V4-hez ami azért egészen más típus ugyan ezeket az értékeket adják meg mint a 1299-hez !
Nem értem a dolgot, ezért kiváncsi vagyok ki mit használ !?
Köszönöm
Szia!
Amit szívatónak hívunk kis kar azt nyugodtan pöccintsd meg magad felé picit emelve az alapjárati fordulatot. (1000es fordulat felett legyen picivel) Az csak simán olyan mintha belenyúlnál a gázkarba, mert ugye nem szívató. Míg hidegebb még a motor én is szoktam vele picit emelni a fordulaton, szerelőm tanácsára. De ha neked melegen is ezer alatt van akkor hagyhatod azon az álláson nyugodtan.
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy egy Ducati 749 Dark (2004) motoron hogyan tudnék az alapjáraton egy picit emelni. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok. Kawasaki z750 el gurulok, egy 2009es példánnyal, de nagyon erősen gondolkodom a cserén, mi máson mint a jó öreg olaszon a Ducatin. Kettő motor keltette fel az érdeklődésem, de sajnos nem igen találok rólluk semmit, a megbízhatóság, tipushibak érdekelnének leginkább. Ducati hypermotard 796 és Ducati 848 evo személyében testesulne meg az elképzelésem. Köszönöm szépen, aki segít, és még ossza velem a tapasztalatait. Széles utat :)
Ritka portéka ha véletlen felbukkan rácsapnak azonnal. Kintről keress 40-50 papír között talász fényezetlent. Oemen meg a gyári fényezésű majd egy 100as.
Sziasztok!
Pár éve volt fönn az oldalon egy videó ami a ducati gyárban készült, zene és narráció nélkül, csak a gépek, szerszámok hangja volt hallható. Valaki emlékszik rá, és meg tudná adni a linket? Köszi.
Amire te gondolsz az arra találták ki, hogy a szelepet minél gyorsabb zárásra kényszerítsék. És ezt a sebességet a rugóval nem tudták hatékonyan elérni.
A többit az előttem szóló leírta.
A biposto az kétszemélyes ülés kialakítást jelent, a monoposto egyszemélyes. A testastretta a 2001-ben behozott új kialakítású hengerfejjel szerelt motor elnevezése.
Sziasztok ducatisok!
Szeretnék megtudni egy dolgot tőletek ha lehetséges.
Mit jelent a ducatiknál a biposto,monoposto,testastretta,desmoquattro?
Tudom a dezmodromikus szelepvezérlés az amikor a szelepeket ki és a zárást is himba végzi nem rugó,legalább is ezt olvastam de a többire nem találtam rá magyar nyelven.
Ha lehetséges és valaki tudja hogy mit jelentenek ezek akkor kérem írja itt le nekem hátha okosabb leszek!
Bocs a zavarásért!
Előre is köszönöm!
Üdv!
Piros: 473.101
Fehér: 929.D398
Lakk: 228.880
feketét még találtam de zöldet sajna nem. Keress rá olaszul verde név alatt. Vagy válassz színkód alapján.
1098S mocit keresek megvételre utcai használatra nagyjából utcai használatból, lehetőleg sport kidörrentőkkel (az sem baj ha rendszer van rajta), többi extra lényegtelen. Nyugdíjazott pályagép nem érdekel. A hirdetési oldalakat persze figyelem, de ha valaki tud egyet, vagy megválna a sajátjától és nincs hirdetve akkor kérem szóljon: w1ll1@freemail.hu; 06harminc85966nyolc2
Köszönöm, Vili
1199-es Tulajokat kérdezném utcán használt guminyomás értékéről , mivel a könyvében szokatlan adatokat találtam.
elöl 2.1 bar hátul 2.2 bar. ilyen alacsony első nyomást még nem láttam. Kicsit szkeptikus vagyok , mert a hátsó felnire 5,5 coll-t irnak
miközben 200-as gumihoz mindig 6-coll-os felni van , természetesen ezen is.
A 1299 ami igen közel áll hozzá , már egész más fordított értékeket adnak : elöl 2.3 bar hátul 2.1 bar ( itt már megadnak 2 személyes adatokat is , elöl 2.5 bar hátul 2.9 bar, sőt pálya értékeket is elöl 2.3 bar hátul 1.8 bar természetesen pirelli gumival )
Ami nagyon érdekes , hogy a V4-hez ami azért egészen más típus ugyan ezeket az értékeket adják meg mint a 1299-hez !
Nem értem a dolgot, ezért kiváncsi vagyok ki mit használ !?
Köszönöm
https://forum.ducatiklub.hu/
Segítőkészek az ottaniak nagyon.
Amit szívatónak hívunk kis kar azt nyugodtan pöccintsd meg magad felé picit emelve az alapjárati fordulatot. (1000es fordulat felett legyen picivel) Az csak simán olyan mintha belenyúlnál a gázkarba, mert ugye nem szívató. Míg hidegebb még a motor én is szoktam vele picit emelni a fordulaton, szerelőm tanácsára. De ha neked melegen is ezer alatt van akkor hagyhatod azon az álláson nyugodtan.
Kérem aki tud vagy eladna az övét kérem szóljon.
Elérhetőségem 0630 54 828 12
Köszönöm szépen
Kerlek titeket aki tud az szóljon.
Köszönöm szépen
Pár éve volt fönn az oldalon egy videó ami a ducati gyárban készült, zene és narráció nélkül, csak a gépek, szerszámok hangja volt hallható. Valaki emlékszik rá, és meg tudná adni a linket? Köszi.
A többit az előttem szóló leírta.
Szeretnék megtudni egy dolgot tőletek ha lehetséges.
Mit jelent a ducatiknál a biposto,monoposto,testastretta,desmoquattro?
Tudom a dezmodromikus szelepvezérlés az amikor a szelepeket ki és a zárást is himba végzi nem rugó,legalább is ezt olvastam de a többire nem találtam rá magyar nyelven.
Ha lehetséges és valaki tudja hogy mit jelentenek ezek akkor kérem írja itt le nekem hátha okosabb leszek!
Bocs a zavarásért!
Előre is köszönöm!
Üdv!
Fehér: 929.D398
Lakk: 228.880
feketét még találtam de zöldet sajna nem. Keress rá olaszul verde név alatt. Vagy válassz színkód alapján.