Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De nem is akarok vele versenyezni.
Mondom baz kinéz legaláb 140-nek. Majd ha használom kiderűl milyen.
akkor sem 320
Helló!
Sajna ismét szűkös az időm,úgyhogy csak beköszönök és már húzok is!
Még mindíg nem értem hogy a frissen regisztráltak miért nem töltik ki az adatlapjukat!?
Igy nem éri!
Holnap talán jobban ráérek majd jövök,azt mondom mi a zsír. Van bőven fejlemény!
Na szasztok
Bocs KLX 650 első tárcsa gyárilag 290.
ajj ez szíven szúrt,legalább 130ast
Ha jól emlékszek első 2,5 coll hátsó meg 2,75. Előre rak egy 110-es hátra 120-as de baz széles
(kinéz legalább 140-nek) gumát. Aztán majd látjuk milyen lesz.
ez mind szép és jó,de próbálj ki egyszer egy féket ami ki van emelve 320ra! teljesen más,ahhoz képest a gyári 240-260as tárcsa lófing
na mentem.. majd jök talán
Ehe.
hmm...hát. nem tudom,jó lesz az és akkor minden marad a gyári? akkor távtartó se kell másik meg semmi?
Ja Gyuri mondom tovább. A srác akitől vesszem át fűzi a gyári kerekeket asszem Cagiva T4 ráffal.
Prison Song & Bounce
Toxicity. Hali.
Hát én csak kérdem.
Ja és én azt olvastam hogy 150-es ellég. Meg hogy versenyen asszem 150-esel mennek. De minnél gyorsabb a pálya annál szélesebett raknak fel. Szal verseny gépen azér van 180-as hátsó.
dehogy.miért húzta volna?
3 collos felni nem húzta naon őssze a gumát?
ha nekem befért a 150... láncvédőből kellett kivágnom
Szerintem az se utolsó szempont hátsó gumánál hogy mi fér be a lengő villába.
http://www.topcross.hu/
tippek, trükkök
Na itt vaok. Csak jőttek haverék és kicsit dumáltunk. De most már nyomhatjuk.