Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak utas voltam.
Az egy Ural, ha jól sejlik. Milyen buli ez az ódalkocsi? Ilyet eddig csak képen láttam
Mi eccer vótunk a szomszéd faluban bulizni RD 350-nel. Még a köcsög rendőr is mekkergetett visszafelé. De nem tuttak leszoktatni a sörözéses motorozásról. Sajna....
M72.
Szeva IVÓ cimbi. Hát ot is sikerűlt belle húzni. Ja akkor indultunk lottot rakni.
Egyébként milyen benzintolvaj szerkezet ez?
Hát mondom én hogy elég a 290-es tárcsa na persze fém fékcsővel.
Csákány! Jól értem, hogy fejenként vót annyi? Mer valami mintha láccana a képen
Nem kell oda nagy tárcsa, a lényeg, hogy tudd a technikát, hogyan is kell használni a féket és a testsúlyod.....nézd meg a motorom (triál) első tárcsaátmérőjét, bemutatók alkalmával 20 percig nyüstölöm, első keréken gurulok és az akadályokon is folyamatosan kapja az ivet mégsem melegszik fel és tökéletesen fog, pedig szigorúan csakis a mutatóújjal húzom be, de az is elég!
Tudom de csak azé kapaszkodtam mert mentünk mint állatt.
az utason látszik is
Nyomok egy enduros képet.
10-10 sőr után.
Húúúú. Lett pár "darab" alkatrészűk.
tudom h az van...gyári új alufelnis tm supermotokon is...
Buelbe az van. Szok menni olyannal haver nyilt napjain.
ahhoz olyan felni is kell...amúgy jó a kis tárcsa is,csak nem szaros 2 dugós fék kell
Ja válasz a 320-as tárcsára. Probáltálmár perem tárcsát? Na az azé oda baz.
Ha kész lesz kb igy néz ki.
hátsóm még jó,eleje is jó mintára csak egy szar gumi....
De mondom aggya velle. te is kőnyőrőgsz gumiért.
Nálatok még világos van?
csavarok azóta pótolva vannak