Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg cr-nél nem tudnak annyira átbaszni az évjárattal, 98-asok asszem már aluvázasok:)
eladtad a dt-ét?
Pista erre a CRM sztem jobb vagy inkább alkalmasab!Föleg ha a 125-ös CR-t akarja megvenni!
remélem mindenkinek eszében van,hogy ÁPRILIS 21 GÁNT
endurózni csak azon agyalok hogy cr-rel is lehet ugyanúgy nem? és annyi lóvéért fiatalabbat is lehet kapni cr-ből! meg crm-re kell kötelező biztosítás, műszaki, kw-adó, meg ilyen faszságok
Hát ha lehet azt mondani hogy az egyedüli motorozás az endurozás akkor igen!El szoktam meni egy 20 30 kilométeres körzetben!Meg pályára is járok!Kb 50 50 %!
A 250 - es CRM elég erős és nyomatékos endurozáshoz!
Giorgio!Mire használnád gyakrabban? Ha cross akkor CR ha enduro akkor CRM!
pista:) te endurózni is használod a cr-t? vagy csak pálya?
Cr!
hát endúrózni elsősorban , de pálya is lenne benne. csak azért kérdezem mert a crm azért mégis csak régebbi technika, meg öregebb is , de kb.:egy árban van a 2000 körüli cr-ekkel, szóval nem tom.
erőben sztem cr verné a crm-et , nem?
laci2626 ha vagy irj msn-en!
én ugy emléxem giorgio inkább enduroban nyomul
én a crm-et
mire használnád?
cső all!

4 kiló körül melyiket vennétek?

crm250

cr125
1-2 hónapja volt benne a gyertya.
Igen beindult motoroztunk egész délután, csak egy idö után nem forgott ki rendesen fulladni kezdett.
hogy a francba ment igy szét , mióta volt bennt ez a gyertya?
ó original, zsír uj, akkor mi a baj?
és beindult?
és ahenger?
Csö emberek. Csodálkozom miért nem megy a fiam motorja csak kisfordulaton
köszike
de megpróbálok minnél többre eljutni
nmsot elléppek egy picit
majd jövök