Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem úgy te hülye
hanem úgy üzemanyag hogy nyiregyházáról jött fel, ami oda vissza 450 km. azért mondta hogy üzemanyag.
uzemanyag?????

ha mér ?

Diesel-t akart volna vagy mit a baromarcú????

vagy sokallotta a fogyasztást???

mint a haver megvette a WR 125-ost rendszámmal meg mindennel.

ozt ott sír nekem hogy akárhogy megy vele 10 alá nem megy a fogyasztás ha huzza neki 12-13,én meg rohogok rajta hogy 4-4,5 liter uton terepen 5 igen max 5,5 de akkor kevés a WR 35 loja ellenfélnek.
hát ami bajai vooltak, a kuplung lamellákat naon vastagra ferodolozták, és nem emeltki teljesen, és vitte egy kicsit a motort. mg mivel hogy ezek a versenyendurok csak 2 gyürüsek nincs benne olajlehuzó gyürü, ezért csipegeti az olajat.
és az első tulaj akit hozott magával mint "hozzáértő" annak egy R6 osa van, és a speednel meg ugye már rég rossz ha eszi az olajat, és ő ugy gondolta hogy akkor ez se jó.
meg kiprobálta az a gyerek aki meg akarta venni, és mondt ahogy aludnia kell rá, mert ez brutállabb mint gondolta volna .

oszt a jött a nyiregyházi gyerek, kiprobálta elmondtam a történetét a motornak, megkérdezte mi az a lja, mondtam hogy 450, azt mondta akkor legyen 445 az üzemanyag miatt. oszt elvite.
igy utolag mien bajai voltak mikor eladtad,

miért alkudtak a vevok mi nem tetszett nekik????
4T 4EVER Mr2t....
Értem.
A kész motorokat pedig le kell tesztelni, hogy biztosan minden OK.
az a baj hogy 2 balfasz ugy letornázta az árakat hogy képtelenség volt árában kiszálni belőle.
de ez van, elvitte, a tartozásom egy részét már letudtam már csak a többi van hátra.

hát valahogy kifogm, a szerelés azért még megmarad, meg eddig ugy néz ki hogy a zsemberihez fogok menni gyakorlatra
Elég olcsón adtad el nem Kishapsi?
Hogy fogod kibírni másfél évig motor nélkűl?
445 be vitte el , 96- os volt, és egy ideig nem veszek motort
végre megszabadultál attól a gagyi 4T-től.
sorry
és ha veszel miet veszel?? a huskyt mennyibe vitték el? évj?
és ha veszel miet veszel?? a huskyt mennyibe vitték el? évj?
menyiért vitte?
Ja meg még 1 lánc meg 1 hátsó lánckerék
há mivan le lett fogazva oszt kész.
3000 ft az uj.
csákány!!!!A hétvége kára itt:
másfél évig semmit
oo cshájéé
és most mioet veszel hejette??
fájószivvel irom hogy ma elkelt a motorom
de legalább előtte motoroztam egy jót
De tedd hozza,hogy az erosebb valtozatt 49 LE.
--amugy viszatérve a LE-s dolgokra...nem mindegy ám hogy a főtengelyen mért adatot monjátok vagy a hátsó kerékre leadottat....




JÓ motorozást mindenkinekkkkkkk
kedves

..zlxz ..a drága számítógépem széteső félbe softverikusan.. ugyhogy ilyen msn szarságok le vannak róla pusztitva mert meghűlyűlnek ujra kéne telepítenem az egészet de nincs rá IDŐMM...

-ugyhogy ha kérhetem irj egy mail-t s szívesen válaszolok...
CSAK hogy ilusztráljam a dolgokat....

a képeken:
-Husqvarna te 250
-Suzuki dr-z 250
A dr-z 400 ..49 le és 120kg szárazon.....
......de itt nem csak erröl van szó....

sok lényeges dolog van ami végett nem tekinthető egy igazi kökemény enduronak...
pl..a motor karakterisztikálya, futóműve, váltó, fékek...stb

....na mindegy - de mondom nem rossz motor fére ne értse senki csak ....de már kifejtettem..

na ja..