Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló pupákok Na figyu aki enduroval motorozik az jó arc. Nekünk Agárdon van egy bandánk és motorozgatunk Pákozdon meg minden fele. Aki enduros és van kedve motorozni Pákozd környékén az irjon
én jó mesze lakok tőled az a lényeg.
a dt-ken elég nagy a berugó áttétel, ezért tűnik olyan könyünek, de meglehet hogy nincs már akkora kompot benne és azért könyű.
jártam már nyiregyházán de anyira nem vok ott ismerős.
katt a nevemre és látod miylen mocim van.
amúgy volt 125-ös dt-m volt, de csináltam már egy jó pár 80 ast is, jelenleg is áll egy műhelyben, kis modositásra vár.
Kösz a válaszodat kishapsi!!! Én Nyíregyháza mellett lakok, közel a borbányasi lőtérhez(ha erre laksz akkor biztos ismered).Még megy a motor,nincs semmi baja,csak olyan könyű berugni,könnyebb mint egy robogót(ebből gondolom hogy kevés a kompresszió,bár még nem mértem)De tavaszra rendbe teszem ha szükséges. Te merre laksz???Van neked is dt-d???
szeva gero
a hűtóvizet jobb oldalt a vizpumpán van egy csavar azzal tod leengedni vagy ha azt nem birod kicsavarni akkor vedd le a vizcsővet róla.
magyar nyelvű papirom sajna nincs, mond mi kell és megmondom.
ha sima furás kell az akkor for yamahás dugóval olyan 10 ropi körül van.
ha már főtengelycsapágyat is cserélni kell vagy hajtókarcsapágyat az már kicsit drágább.
merre fele laksz?
mert furásra nekem van emberem,
Csak mer ahogy olvastam a KTM kézikönyvét még vmi plusz olajról dumál,de akkor rosszul értelmeztem.Kösz az infókat!!Hát félnék igy egy 300as EXCtől .Állitólag a 250es is elég durva!!Nem vág nagyon hátba amikor eléri azt a fordulatszám tartományt??
Szevasztok!!! Valaki nem tudna dt80-hoz magyar nyelvű leírást küldeni!!
Nem tudja valaki hol kell leengedni a hűtővizet?
Mennyiből jönne ki egy fúrás mindennel együtt és kihez érdemes fordulni(szerelőhöz)????
előre is köszi ha írtok
Üdv! Az összes 2T SX és EXC -be neked kell keverni az olajat. Egy 450 es EXC 6 max 8 litert szíjj be. De egy 450-525 árfekvése egy kicsit magasabb.
Ezt most főleg Zsakfostól kérdezem!! De nem haragszom meg ha más is válaszolna !!!
Hali!!!A KTMek külön keverősek vagy az olajat egybe kell keverni a benyával és még külön olaj és van hozzá?? (nah ez hülye kérdés lehet )Mennyivel érné meg jobban ha mondjuk egy 450es Ktm et venne vki mintha egy 250 es 2T-t???Ha versenykörülményeknél maradunk akkor mennyit fogyaszt egy 450es 4T ktm????
Sziasztok!
Nagyon sürgősen eladó Aprilia RX em.! Most 310e FT ért elvihetitek,full felújításon esett át !
Minden új rajta ,szó szerint!
aki nemhiszi az nézze meg,próbálja ki!
Karcmentes gyárif ényezéssel!

petiair írta:
hali!!!Tud nekem vki olyan szemüveget ajánlani bukóhoz amit "rendes" szemüveg esetén is lehet használni!!Márkát is irhatttok+egyéni véleményt!!E

A 2005ös auner katalógban van ilyen, hogy szemüvegeseknek való krossz szemüveg: Scott OTG 87 39,90euróért
Üdv! nekem 300 exc-m van. Ez alulról jóval erősebb mint a 250es . Mindkét tipuus fogyasztása 10L-körül van.(amit versenykörülmények között értek)Dugót én áltaában minden szezonban egyszer cserélek. Elképzelhető, hogy eladom az enyém, mert lesérültem aminek gyógyulása eltart egy ideig.

Ha kell vmi infó írj!
Halli!!Véleményeteket kérem a 250es 2T KTMekkel kapcsolatban.szervizelsé dugócsere,karbantartás fogyasztás(olaj és benya persze).Külön keverős ez a tipus???
A véleményeket előre is köszi!!
Hali Mindenkinek!
Nekem is van egy eladó endurom, egy 650-es KLX.
Ha valaki tud rá valakit akkor írjon!
http://www.hasznaltmotorok.hu/index.php?c=200&hirdetes_id=10 1348
Ja, és ha valaki tudna eladó 400 v. 426-os WR-t az is írjon.
köszi

Skin
ááá az xx teljesen más tészta. Sokat motoroztam XT-vel (saját volt) terepen, de mentem XR650el is bőven (haver). Kell egy jó kis cross/endurómoci a teljes élethez.:-)

Néztem a német árakat és megéri kimenni érte. 600km körüli távolságban bőven vannak motorok, és 250-300 e HUF-ig bőven van kínálat is. Mivel itthon nem akarom forgalomba helyezni így nem izgatnak a papírjai. Majd jövőre...addig össze kell szedjem a pénzt.
hali!!!Tud nekem vki olyan szemüveget ajánlani bukóhoz amit "rendes" szemüveg esetén is lehet használni !!Márkát is irhatttok+egyéni véleményt!!Előre is köszz
akkor elképzelhető hogy találkoztunk mert én is ott voltam
na a régebbi husabergek teljesen más mint a 2006-os, ezeket az új gépek idézőjelben olyan mint a 2T forgatni kell és ott jön meg igazán az ereje. ellenben a régebbiekel ami egy nyomatékágyú.
a husaberg fe 600 ra még a kronélék ( husaberg boltosok) azt mondják hogy egy vadálat nyomaték király állat, beszarsz motor.
ha gondolod megbeszélem tavasszal haverommal hogy ha elgurulsz erre akkor kiprobálhatod, neki az fe 600 van a másik haveromnak 520exc, nekem meg husqvarna te 610.
ha xx ed van akkor tudsz valszeg motorozni
Szeretem az ilyen motorokat, és attól sem riadok vissza ha berhelni kell...
A Husaberg tesztnapon volt szerencsém egy 2006-os 450esehez...na az kemény volt. Gondolom egy szinten lehet vele egy 10 éves 600as (valamivel jobb nyomatékkal). Remélem be tudok tavasszal egyet újítani, mert van egy XX-em de valahogy az endurókhoz húz a szívem, csak azokon nincs hova rakni az asszonyt...:-)
szia keselyu
nekem mind a 3 motorral van tapasztalatom: husaberg, husqvarna, ktm.
azért mennek ilyen áron mert nincs rendszámozva, amin van az már eleve egy 100 asal drágább.
és nagyon sok olyan ember van aki megveszi hogy mondhassa hogy egy 600 as bergje van, de az első teligáz után szaros gatyával szál le róla és inkább eladja., példa erre van egy 95-ös fe 600 as husaberg eladó a használtmotoron, ott oda van irva hogy kisebb csere éldekel azt voltam én is megnézni és mondta a gyerek hogy ő fél tőle nem gondolta hogy így meg.
abban meg tévedsz hogy a ktm drágább, mert haverom most vett egy 2001-es 520 exc-t 750 e Ft-ért.
de ahogy már irtam a rendszámos mindenből drágább.
ha télleg szereted a nyomatékot és szereted az ökörködést és nem riadsz vissza egy kis szerelgetéstől akkor ezek a motorok neked is valók.
Elnézegettem az apróhirdetéseket, és csodálkozva vetem észre hogy 95 körüli 600 és 400as Husaberg motorokat igen kedvező áron kínálgatnak. Olyan 400e HUF körül mozog az áruk. Emlékeim szerint a Husaberg egy igen jó kis motor, de ez az alacsony ár gyanakvóvá tesz...miért adják kb feleannyiért mint egy hasonló kategóriájú japánt vagy KTM-et?
Nekem tetszenek ezek a gépek, és pont meg is felelne az elvárásaimnak. Kis hobbiendúrózásra vagy ökörködésre ideális lehet, de azért elég erős hogy ne unjam meg 2 hét alatt.
Szóval kinek van tapasztalata ezekkel a gépekkel kapcsolatban?
Hol lehet utánajárni, hogy mikor és hol rendeznek enduroversenyt?
Egyébként Verseny közben megtörténhet, hogy elgörbül a kormány? Estem egyet nem kis tempóval terepen, s ez történt
Kösz a címet
Ha kétüteművel indulsz neki, akkor a teli tankon kívül mindenképp vigyél magaddal tartalék bekevert üzemanyagot:legalább 5litert.