Kawasaki KX250 az szép kis jószág.
Gratula hozzá!
Gondolom súlyra takolva 100kg körűl van.
Hát igen ezek a 250-es szőrnyek mennem mint állat!
Nekem idáig KTM GS 250hez volt szerencsém az se rossz.
Csatkai pályán véletlen nem jártatok még?
ja és egy darab letört a dugótetejéből és a gyűrű meg szétverte eléggé rendesen a dugó oldalát és ráadásul még végigrepedt a dugó oldala
majd küldök fel képet
Persze hogy nem,nem is azért írom mert nekem kellene ennyire erőssen a moci!
Én is csak 55LE-re fogom feltenni a gépet,mert mindenki lebeszél a 65LE-ről mert hogy annyira sok kint terepen.
Azt az 55LE-nek ha a 75%-át igazán kitudom motorozni már akkor ügyes gyerek leszek!
Most ért a legnagyobb meglepetés az elöbb telefonáltam a Balatonboglári Aprilia szakszervízbe.
Kérdeztem a mestert hogy mennyi a maximális teljesítménye az RXV 550-nek,nem akartam elhinni amit mondott,computeren beállítva a maximásis teljesítményét egészen 78LE-ig lehet felvinni.
És ezt mindenféle tunning nélkül éri el a gép.
De ez a teljesítmény már csakis versenyekre való és így a szervízigénye is nő,mint a Husaberg FE650E-nek.
És csak azért mondom mert tapasztalat ,hogy látom sok haverom ,hogy neki is kell aztán csak a garázsban csodálják a technikát mert nincs lóvé javítgatni. Inkább egy megbizható kisebb enduró ,mint egy pénzevő versenymotor. Hidd el csak a fejed fogod majd mindig, egyszer a pénz miatt egyszer meg mert elesel
Cr boy szerintem ne vágj bele ilyen motorba ,ha nincs pénzed semmire ,mert itt minden üzemórára van ,és nagyon gyorsan fogy a megtett idő. És elhiheted nem olcsó mulatság! És ha még ilyennel nem is mentél akkor meg föleg ne egy ilyennel kezd el.
Gratula hozzá!
Gondolom súlyra takolva 100kg körűl van.
Hát igen ezek a 250-es szőrnyek mennem mint állat!
Nekem idáig KTM GS 250hez volt szerencsém az se rossz.
Csatkai pályán véletlen nem jártatok még?