Kihasználhatatlanok,egy Ácsteszéri srác nemrég adta el az Kawasaki KX500-as gépét pont ez végett.
Azt mondja nem kell bele az első kerék meg a villa sem mert mindig a levegőben vannak,csak induláskor érintik a talajt.
75LE-nél kezdődnek de már 91LE-et is láttam.
Terepezésre az már rengeteg.
Szerintem az megfelelő lenne megtanulni váltani kis gyenge 500-as 2t
én láttam már élőben , brutális , egyik motoros ismerőst hanyatt vágta az első kör alkalmával(pedig a srác már vagy 20 éve terepezik)
Azonos árban CR125 és a CRF250 között én biztos hogy a CRF250-est választanám.
Több dolog végett is.
1:LE az kb egyforma de a nyomaték az jóval több a CRF-ben.
2:Fogyasztás
3:Egyenletesebben adja le a nyomatékát ami nekem jobban tetszik pályán.
A súly szempontból nézva a CR van előnyben 6kg-al,de azt a nyomaték kárpotólja a CRF-ben.
Szerintem időtállóbb darab a CRF250 igaz ezt is pőrgetni kell,de a CR-nél én úgy gondolom hogy nagyobb a szervizigény.
Viszont egyvalamiben a CR-nek van nagy előnye az az ára,mert már lehet kapni 300E Ft-ért,CRF-et meg jó ha 800 körűl tudsz venni.
Én biztos hogy nem adnék ki 800E Ft-ot egy 4T 250-es gépért.
Azt mondja nem kell bele az első kerék meg a villa sem mert mindig a levegőben vannak,csak induláskor érintik a talajt.
75LE-nél kezdődnek de már 91LE-et is láttam.
Terepezésre az már rengeteg.