Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kihasználhatatlanok,egy Ácsteszéri srác nemrég adta el az Kawasaki KX500-as gépét pont ez végett.
Azt mondja nem kell bele az első kerék meg a villa sem mert mindig a levegőben vannak,csak induláskor érintik a talajt.
75LE-nél kezdődnek de már 91LE-et is láttam.
Terepezésre az már rengeteg.
gyenge szar 1200 as cr :D:D:::D:D:D:
Szerintem az megfelelő lenne megtanulni váltani kis gyenge 500-as 2t
én láttam már élőben , brutális , egyik motoros ismerőst hanyatt vágta az első kör alkalmával(pedig a srác már vagy 20 éve terepezik)
én nekem lenne pénzem és tudásom Cr 500
Azonos árban CR125 és a CRF250 között én biztos hogy a CRF250-est választanám.
Több dolog végett is.
1:LE az kb egyforma de a nyomaték az jóval több a CRF-ben.
2:Fogyasztás
3:Egyenletesebben adja le a nyomatékát ami nekem jobban tetszik pályán.
A súly szempontból nézva a CR van előnyben 6kg-al,de azt a nyomaték kárpotólja a CRF-ben.
Szerintem időtállóbb darab a CRF250 igaz ezt is pőrgetni kell,de a CR-nél én úgy gondolom hogy nagyobb a szervizigény.
Viszont egyvalamiben a CR-nek van nagy előnye az az ára,mert már lehet kapni 300E Ft-ért,CRF-et meg jó ha 800 körűl tudsz venni.
Én biztos hogy nem adnék ki 800E Ft-ot egy 4T 250-es gépért.
elnézést igazad van
a cr 2T crf az 4T
jol mondod a cr-f az 4 ütemű mint mindig
a cr 125r és 250r meg 2ütemü!
a filmben eddig csak 250es 2T-k voltak...
siki a 2007es az crf 250 az 4 ütemű
2007 es 125 2 ütemű
Jé,pont ilyenem van nekem is!
250-es 2T szoktak haszálni
mien jó hogy mondtam hogy discovery:)
ez 250es 2T
jah oké :)
Hát jó kis gépezete van 125 ös cr
mert 250 es az már 4 ütemű 2007 es a gépe
(H)
titánfejű
a bázisugróra gondolatm amikor kipróbálta a cr-t
vega ha a 10m métert megurgrassz fejethajtok elötted.!
debéna volt a csávó
srácok mindenki kapcsoljon a Discoverire
motocross ilyen caskadőrös
96-97 es a szerkezet 290 ezer péz
Mennyi pínz?
Hanyas?
nincs jövő héten lesz a cr ami a képeken van